Ingebjørg Skrevet 5. juni 2021 #1 Del Skrevet 5. juni 2021 Jeg elsker de blomstrete, korte kjolene fra By TiMo og Pia tjelta 😍 Men for oss som er høye, blir det jo bare topper... Noen som vet hvor man kan finne lignende kjoler (mønster og kvalitet) men som er litt lengre? Vil helst ha 5-10 cm over kneet, så jeg kan bøye meg bittelitt uten å vise rumpa 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Del Skrevet 6. juni 2021 På Zalando kan du velge «Høy» i filter, https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/?assortment_area=tall&pattern=blomstret Anonymkode: 8272c...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Del Skrevet 6. juni 2021 Stort sett står det oppført plaggenes mål (lengde blant annet), så du kan jo bare finne fram et målebånd å se selv om du synes kjolene er lange nok Anonymkode: 4eaf0...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Del Skrevet 6. juni 2021 De kjolene blir for lange for meg.. Har tenkt at de passer for de som er høye jeg 😅 Anonymkode: dd739...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De kjolene blir for lange for meg.. Har tenkt at de passer for de som er høye jeg 😅 Anonymkode: dd739...215 De lange kjolene fra de to merkene synes jeg er lange ja. Er det kort- variantene du mener, så bare dropp dem. De er ikke fine og alle ser ut som forvokste 14-åringer i dem, men tror de er sexy. Etter min mening er kjoler i knelengde mye mer sexy. Anonymkode: 8b176...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 6. juni 2021 #6 Del Skrevet 6. juni 2021 Litt off topic. Har aldri skjønt greia med Bytimo. Rådyre kjoler laget i dårlig stoff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): De lange kjolene fra de to merkene synes jeg er lange ja. Er det kort- variantene du mener, så bare dropp dem. De er ikke fine og alle ser ut som forvokste 14-åringer i dem, men tror de er sexy. Etter min mening er kjoler i knelengde mye mer sexy. Anonymkode: 8b176...765 Mener de korte modellene. Synes de er nydelige jeg, men blir dessverre for store som regel for meg som er liten og lav.. Anonymkode: dd739...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå