Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer er blitt så alvorlig. Spør jeg om noe, så svarer han så alvorlig og surt. Nesten som at jeg er blitt redd for å ta opp noe, fordi han reagerer så rart, og svarer på en ironisk og små frekk måte

Han ler ikke av noe lenger. Jeg spør om det er noe, men han sier det ikke er noe. 

Flere med samme problem? 

Anonymkode: 496ae...fec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel lei av deg da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er samlivets pris for mannens del, en sakte død for sjelen, "death by a thousand naggedy-naggedy". Til slutt skrur bare sansene seg av, og han tilbringer resten av sine dager i en slags Helen Keller - tilstand.

Anonymkode: b8ac4...3eb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke utenkelig, som det sies over her, at han er ferdig med deg. Jeg greier å le sammen med personer jeg har et platonisk, nøytralt forhold til. Men hvis jeg ikke ler, så er det fordi jeg misliker personen, og ikke unner vedkommende å se at jeg morer meg i deres nærvær.  

Det andre alternativet, er at han har kommet inn i en depresjon pga utenforliggende årsaker.  

Anonymkode: 8263f...0c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres dessverre ut som han rett og slett synes du er irriterende. Synes du skal konfrontere han du kan ikke gå rundt å ha det slik. 

Anonymkode: aa383...8cf

• Liker 2
Skrevet

Syns det er trist å konkludere på bakgrunn av så lite informasjon. Det kan være så mye, jobb, noe som har skjedd, psykisk helse osv osv. Du skriver ikke hvor lenge han har hatt det sånn heller. 

Hva med å foreslå å gjøre noe hyggelig sammen? Dersom han ikke ønsker å snakke om det, synes jeg ikke du skal presse på - da få menn noensinne har åpnet seg pga det. Gjør hyggelige ting både du alene og dersom han ønsker å være med. Dersom du kommer inn med bøtter og spann av positiv energi, er det godt mulig han vil endre seg noe også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...