AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Hvordan fungerer gratisversjonen? Jeg laget meg profil på Tinder i dag, og har sveipet en liten stund. Jeg liket ca 5 menn og fikk opp at jeg har brukt opp likene mine. Visste ikke at det var en begrensning. Har man et visst antall likes per dag, eller må jeg over på betalingsversjon for å like mer? Anonymkode: a93e5...b8a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Det er bare lureri for at du skal betale og sitte frustrert over å like alle de alle andre liker. Til slutt gidder du ikke flere folk som alltid har flere enn deg på gang uansett. Vil du ha noen som bare prater med deg, hold deg unna Tinder o.l. Bare sier det. Treff en super person fint uten det tullet der. Anonymkode: 00f53...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Du får nye likes i morgen. Jeg har aldri betalt noe på Tinder, men har nå fått en del match og vært på noen dates for det. Har ikke funnet drømmemannen enda da :-P Anonymkode: f2e0b...605
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 5 likes ?? Trodde det var 50 likes gratis. Det var da slik for kort tid siden... Men Tinder skal vel melke ut mest mulig penger. Anonymkode: 9b98d...49e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Nå fikk jeg liket igjen. Vet ikke om jeg liket for mange på kort tid? Ikke at 5 er mange😅 Anonymkode: a93e5...b8a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Aldri betalt, går rimelig bra uten 😅 Anonymkode: 2bcfd...02a 2
Måneskinn Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Jeg skjønner ikke dette. Jeg har også gratisversjonen, fungerer jo helt greit og har ingen antall likes jeg må passe på.... så hva dere skriver om skjønner jeg ikke 😄 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Jeg har aldri opplevd begrensning på likes på tinder. Har du superliket? Anonymkode: 4503f...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Kanskje ts har superliket alle 😅 Anonymkode: 54b13...37f 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 Aldri betalt for tinder og er nå gift med den siste tinderdaten min 😉 Anonymkode: 72ce6...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 Aldri opplevd hverken begrensning eller betaling. Nå er det riktignok noen år siden jeg var på tinder da. Siste tinderdaten min er jeg forlovet og samboer med. Anonymkode: cac4d...305
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 Har opplevd begrensning en gang i starten når jeg hadde liket veldig mange. Etter det har det ikke skjedd igjen. Men jeg synes at jeg får opp ganske få av gangen. Fikk opp flere når jeg hadde Tinder Gold, men det hjalp jo ingenting på mengden av matcher så var ubrukelig på den måten. Det eneste var at jeg kunne se de som hadde likt meg, men det var jo nesten utelukkende menn i andre land. Så ikke noen vits i å bruke penger på Tinder. Anonymkode: 283a6...4fb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nå fikk jeg liket igjen. Vet ikke om jeg liket for mange på kort tid? Ikke at 5 er mange😅 Anonymkode: a93e5...b8a Dødsimponert over at du klarte å finne hele 5 menn å like på Tinder. Trodde seriøst ikke det var mulig. Det finnes altså håp!!! Anonymkode: 458b7...8e0 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #14 Skrevet 6. juni 2021 Jeg har fått masse likes fra menn som virker helt supre! Nesten så jeg har dårlig samvittighet for at jeg egentlig bare sjekker det ut 🙄 Anonymkode: be087...27d
*Mocca* Skrevet 7. juni 2021 #15 Skrevet 7. juni 2021 Ikke støtt på sånne begrensninger selv. Eneste grunnen til å ha gold er å se hvem som har likt meg.... Men det er jo tydeligvis noen jeg ikke at sveipa høyre på ellers hadde vi jo matchet. Og jeg gidder ikke å like noen bare fordi de har likt meg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #16 Skrevet 7. juni 2021 Måneskinn skrev (På 5.6.2021 den 21.26): Jeg skjønner ikke dette. Jeg har også gratisversjonen, fungerer jo helt greit og har ingen antall likes jeg må passe på.... så hva dere skriver om skjønner jeg ikke 😄 Jeg har opplevd det før, men lenge siden nå. Tror det egentlig gikk på totalmengden jeg sveipet da jeg ble stoppet, ikke hvor mange jeg likte. Lurer på om det var en begrensing på 100 sveip per dag eller noe sånt, og det var bare et problem i starten når jeg hadde masse menn å velge mellom 😛 Nå har jeg vel "runda" Tinder innenfor mitt område og aldersspenn, og får bare opp noen få nye per dag. Anonymkode: f2e0b...605 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #17 Skrevet 7. juni 2021 Aldri betalt en krone, liket drøssevis damer på kort tid, mange dates også. TS må ha superlika alle 5🤣 Anonymkode: 7b2e1...cb8 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #18 Skrevet 7. juni 2021 Har bare prøvd gratis Tinder og aldri opplevd begrensning på likes. Vær imidlertid obs på at dersom du liker mange på kort tid så får du plutselig mange meldinger på en gang og det oppleves både overveldende og stressende å skulle chatte med så mange på en gang, spesielt dersom de er pågående. Jeg slettet appen pga dette. Så vil anbefale deg å ta litt og litt, bare like noen om gangen og sjekke om du liker de matchene Anonymkode: 669a8...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå