AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Når alle redigerer bort ting som for eksempel cellulitter, har dere begynt å se på det som noe unormalt når dere ser det i levende live? Anonymkode: d2adc...740
Resignert Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Nei, er såpass kritisk til bilder i media generelt, og såpass erfaren i livet at det er null problem. 8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Instagram, er det noe menn har? Anonymkode: 6b6fc...602 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Instagram, er det noe menn har? Anonymkode: 6b6fc...602 De fleste menn har det ja? Anonymkode: d2adc...740 1
Hvemvet? Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Ja jenter skal være tynne og gjerne litt tæn, det er hot 1
Ctrl Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Har heldigvis ingen venner på min venneliste som redigerer bildene sine, eller som legger ut en drøss med bilder av seg selv. Instababes har jeg aldri fulgt. For der er det mye falskheter som absolutt ikke har noe på en sosial plattform å gjøre. Og slik falsk perfekthet er ikke noe for meg uansett. Skulle ønske alle sluttet å følge dem, slik at vi fikk stoppet denne "invasjonen" med falsk perfekthet som alle ser opp til og prøver å gjenskape. Gi meg heller cellulitter, strekkmerker og arr. Gi meg livsmerker! 13
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Det viktigste er vel å tilbringe mer tid med vanlige damer i virkeligheten enn på skjermen med instababes. Anonymkode: 7b389...0cb 10
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 15 minutter siden, Hvemvet? said: Ja jenter skal være tynne og gjerne litt tæn, det er hot Snakker ikke om vekt, men ting som redigert hud, om en til slutt begynner blir så vant til å se det at virkelig hud blir uattraktivt? Anonymkode: d2adc...740 4
Hvemvet? Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snakker ikke om vekt, men ting som redigert hud, om en til slutt begynner blir så vant til å se det at virkelig hud blir uattraktivt? Anonymkode: d2adc...740 Ser ikke problemet, man kan bygge en karriere med instagram. Hvem av bildene tror du hadde gitt best mulighet for det? Endret 5. juni 2021 av Hvemvet?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 2 minutter siden, Hvemvet? said: Ser ikke problemet, man kan bygge en karriere med instagram. Hvem av bildene tror du hadde gitt best mulighet for det? Spør ikke om karriere på instagram, selv modellene ikke egentlig ser ut som bildene. Spør om det er sånn at normal hud blir sett på som unormal pga photoshop. Både i ansiktet og kropp Anonymkode: d2adc...740 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #11 Skrevet 5. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Spør ikke om karriere på instagram, selv modellene ikke egentlig ser ut som bildene. Spør om det er sånn at normal hud blir sett på som unormal pga photoshop. Både i ansiktet og kropp Anonymkode: d2adc...740 Selv modellene ser ikke egentlig ut som* Anonymkode: d2adc...740
Hr. Aktiv Skrevet 5. juni 2021 #12 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når alle redigerer bort ting som for eksempel cellulitter, har dere begynt å se på det som noe unormalt når dere ser det i levende live? Anonymkode: d2adc...740 Jeg ser på slike ting som veldig negativt når de redigerer bort slik bare for å virke "vellykket". At du vil fremstå som noe helt annet får stå for din egen regning. Du synker i verdi her. Ganske mye faktisk. 6
Hvemvet? Skrevet 5. juni 2021 #13 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Spør ikke om karriere på instagram, selv modellene ikke egentlig ser ut som bildene. Spør om det er sånn at normal hud blir sett på som unormal pga photoshop. Både i ansiktet og kropp Anonymkode: d2adc...740 Færreste syns vel det er fint med mindre man er feit selv? Det svaret du var ute etter?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #14 Skrevet 5. juni 2021 3 minutter siden, Hr. Aktiv said: Jeg ser på slike ting som veldig negativt når de redigerer bort slik bare for å virke "vellykket". At du vil fremstå som noe helt annet får stå for din egen regning. Du synker i verdi her. Ganske mye faktisk. Jeg lurer mer på som i kokende frosk prinsippet, at ved å se dette år etter år så blir redigeringen det normale og kropper og hud på stranden som ikke er babyglatte blir sett på som stygt? Anonymkode: d2adc...740 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #15 Skrevet 5. juni 2021 1 minutt siden, Hvemvet? said: Færreste syns vel det er fint med mindre man er feit selv? Det svaret du var ute etter? Virker ikke som du forstår spørsmålet. Anonymkode: d2adc...740 5
Hvemvet? Skrevet 5. juni 2021 #16 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Virker ikke som du forstår spørsmålet. Anonymkode: d2adc...740 Nei det er ikke unormalt Nei det er ikke fint Noen andre mener sikkert det er fint, det spørs hvem du spør
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #17 Skrevet 5. juni 2021 Just now, Hvemvet? said: Nei det er ikke unormalt Nei det er ikke fint Noen andre mener sikkert det er fint, det spørs hvem du spør Tror ikke folk syns det er fint akkurat, men 90% av kvinner har jo sånt. Jeg har pen hud innendørs og cellulittene syns ikke da, men ting synes i sterkt sollys og merker jeg dessverre har blitt påvirket av SoMe til tross for at jeg knapt bruker det, føler meg ikke alltid vel lenger. Anonymkode: d2adc...740 2
Hr. Aktiv Skrevet 5. juni 2021 #18 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg lurer mer på som i kokende frosk prinsippet, at ved å se dette år etter år så blir redigeringen det normale og kropper og hud på stranden som ikke er babyglatte blir sett på som stygt? Anonymkode: d2adc...740 Her i huset blir det ikke det. Jeg opplever at de ord blir lagt i munnen min innimellom, men synes ikke redigeringen i seg selv utgjør noen trussel for hva jeg tenker om kroppen til vedkommende. Tanken min går mere i retning for hvilke problemer denne personen måtte ha nettopp pga. den redigeringen av bildene. Hvorfor er behovet så stort for å virke så perfekt? Sannheten kommer for dagen og biter deg hardt i ræva en gang eller to. 3
Hvemvet? Skrevet 5. juni 2021 #19 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ikke folk syns det er fint akkurat, men 90% av kvinner har jo sånt. Jeg har pen hud innendørs og cellulittene syns ikke da, men ting synes i sterkt sollys og merker jeg dessverre har blitt påvirket av SoMe til tross for at jeg knapt bruker det, føler meg ikke alltid vel lenger. Anonymkode: d2adc...740 90%? 🤣
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #20 Skrevet 5. juni 2021 2 minutter siden, Hvemvet? said: 90%? 🤣 Google it What exactly is cellulite? It's a condition that affects 90 percent of women and 10 percent of men Anonymkode: d2adc...740 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå