AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Jeg har en enkel sort sykkelshorts i tynn bomull som er utrolig behagelig på. Pleier å ha en løs, kort tskjorte til nå som det er varmt ute. Men hva synes folk om sykkelshorts til tur og hverdags? ser det dumt ut eller er det Innafor? Er 25år forresten. Anonymkode: ba630...231
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 slik ca. bare uten camletoe... Anonymkode: ba630...231
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Tenker at den ser akkurat maken ut som ‘stor-trusa’ mi.... Truse med ben i bomull. Det er undertøy i mine øyne. Anonymkode: 7e78a...113 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Ja, det er da helt uproblematisk. Anonymkode: c353c...9eb 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Så lenge du ikke bruke "ordentlig" sykkelshorts med padding, så kan du bare bruke det. Anonymkode: 29a40...b7c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Jeg liker det ikke og synes ikke det er fint, men go for it hvis du liker det Anonymkode: dd0f2...d56 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 Jeg synes det er fint, men så klart uten padding. Bør være lengre tskjorte da, en liten cameltoe gjør ingen ting. Anonymkode: 442ee...39f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har en enkel sort sykkelshorts i tynn bomull som er utrolig behagelig på. Pleier å ha en løs, kort tskjorte til nå som det er varmt ute. Men hva synes folk om sykkelshorts til tur og hverdags? ser det dumt ut eller er det Innafor? Er 25år forresten. Anonymkode: ba630...231 Bryr meg jo ikke nevneverdig, men ser jo at noen går med sykkelshort til vanlig. For meg er det snålt. Finnes jo SÅ mye shortser på markedet 🤷♀️ Treningsshorts til tur tenker jeg ikke på. Men de vanlige bomull er jo like kjipt som å gp med bomulltights. Anonymkode: 08629...e46
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 Det reagerer jeg ikke på i det hele tatt. Hvis du har truser som ser sånn ut er det på tide å oppdatere garderoben uansett. Anonymkode: 46fb8...08a 1
Morpheus Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 Bruker stort sett sykkelshorts. Har noen med lomme på låret jeg kan ha mobilen/bilnøklene i. Synes det er fint, og beste å gå med når det er varmt. Det transporterer fuktighet boer fra huden, og jeg slipper å bli sår når lårene gnisser mot hverandre. Dessuten er det mer praktisk for jeg kan starte dagen hvor det er kaldt med sykkeltightsen under buksa. Så tar jeg av meg buksa utpå dagen når det blir varmt. En baggy shorts kan man jo ikke ha under buksa. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 Morpheus skrev (2 timer siden): Bruker stort sett sykkelshorts. Har noen med lomme på låret jeg kan ha mobilen/bilnøklene i. Synes det er fint, og beste å gå med når det er varmt. Det transporterer fuktighet boer fra huden, og jeg slipper å bli sår når lårene gnisser mot hverandre. Dessuten er det mer praktisk for jeg kan starte dagen hvor det er kaldt med sykkeltightsen under buksa. Så tar jeg av meg buksa utpå dagen når det blir varmt. En baggy shorts kan man jo ikke ha under buksa. Helt enig! Det er kjempebehagelig sammenlignet med denimshorts/shorts i stivere materiale som gnager, også synes jeg selv at en sykkelshorts er mer anstendig enn sånne kjempekorte tøyshorts hvor rumpa henger utfor. Så jeg har konkludert med at sykkelshorts er innafor Anonymkode: ba630...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå