Gå til innhold

Hvor fort betegner man seg som kjærester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I voksen alder, fra 30 og oppover? 

Anonymkode: a15a8...aa6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som regel så spør man vedkommende om h*n ønsker å være kjæresten din

Anonymkode: 8d0bc...f99

AnonymBruker
Skrevet

Når man føler at man har blitt det, har ingenting med alder å gjøre :)

Anonymkode: 7e4ac...8b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen fasitsvar, folk har forskjellige preferanser, men for min del så mener jeg man bør kunne si det etter ca 2-4 måneder, forutsatt at man har kunnet møtes jevnlig. Har man kunnet møtes veldig sjelden av utenforstående grunner så kunne jeg nok strukket meg til 4-8 måneder. Hvis h*n fortsatt ikke hadde vært sikker etter det, så hadde jeg nok avsluttet da jeg for egen del liker at vi er trygge på hverandre og hvor vi står. 

Anonymkode: 8dc38...f34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man oppfører seg som kjærester og det er avklart. 

Anonymkode: 70abe...485

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er jo ingen fasitsvar, folk har forskjellige preferanser, men for min del så mener jeg man bør kunne si det etter ca 2-4 måneder, forutsatt at man har kunnet møtes jevnlig. Har man kunnet møtes veldig sjelden av utenforstående grunner så kunne jeg nok strukket meg til 4-8 måneder. Hvis h*n fortsatt ikke hadde vært sikker etter det, så hadde jeg nok avsluttet da jeg for egen del liker at vi er trygge på hverandre og hvor vi står. 

Ja, jeg tenker også rundt 4/5mnd bør man vite sånt. 

Skrevet

Etter 2 mnd for meg å kjæresten 

AnonymBruker
Skrevet

For meg tok vi praten med en gang etter første date hva vi synes om hverandre og om vi ønsker å satse. Det var en gjensidig enighet i at vi likte hverandre og med det var det offisielt og jeg begynte møte hans bekjente og han min. Vi flyttet inn sammen etter to måneder og vært sammen i to år nå. Bryllup ble utsatt på grunn av korona men jeg håper å få det snart. Ble også forlovet relativt fort. Før vi flyttet inn sammen så du kan regne😂😂

Anonymkode: 1282a...ad8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Som regel så spør man vedkommende om h*n ønsker å være kjæresten din

Anonymkode: 8d0bc...f99

Eller man får noen til å spørre for seg.

Anonymkode: d86db...3f8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller man får noen til å spørre for seg.

Anonymkode: d86db...3f8

Foretrekker lapp i sekken. 

• Liker 7
Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

Foretrekker lapp i sekken. 

🤭🤭🤭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg tenker også rundt 4/5mnd bør man vite sånt. 

Ja. Men for min del så strekker man det litt mye hvis man snakker 5 måneder, som sagt med mindre man ikke har hatt mulighet til å møtes spesielt ofte. 

Man bør egentlig vite det etter noen måneders tid. Dersom en eller begge da ikke "føler" det, så er det som regel ikke liv laga og det å date hverandre er da bortkastet tid. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her tok det 4 mnd pga avstandsforhold, men syns det var greit :) 

Anonymkode: d0bf0...5bc

Gjest Alterego666
Skrevet

For vår del tok det ca to minutter etter at vi traff hverandre fysisk for første gang på mange år. Vi har egentlig aldri diskutert dette, vi har begge bare visst det og alle rundt oss har instinktivt forstått det.

AnonymBruker
Skrevet

For oss tok det kanskje en uke. ;) 

Jeg mener ikke at alle trenger i avklare ting så fort som oss, men samtidig tenker jeg at når man er har blitt såpass gammel er det faktisk på tide å bli voksen nok til å vite litt om hva man vil, og hva man ikke vil. Hvis man møter hverandre jevnlig og det likevel tar ganske mange måneder uten at man egentlig vet hvor forholdet går, mener jeg det er et signal om at (minst) en av av partene egentlig ikke er så interessert, men synes det er greit å ha den andre gående på gress til noe bedre byr seg. 

Anonymkode: 393ca...1f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2021 den 21.21):

Når man oppfører seg som kjærester og det er avklart. 

Anonymkode: 70abe...485

Dette. Hvor lang tid det tar varierer selvsagt. Noen møtes en gang i uka for å gå på date, andre er sammen omtrent døgnet rundt bortsett fra jobb fra første stund. De siste blir nok kjærester mye fortere enn de første.

Hvis man skal date i månedsvis uten å være kjærester tyder ikke det på særlig mye engasjement.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For oss tok det kanskje en uke. ;) 

Jeg mener ikke at alle trenger i avklare ting så fort som oss, men samtidig tenker jeg at når man er har blitt såpass gammel er det faktisk på tide å bli voksen nok til å vite litt om hva man vil, og hva man ikke vil. Hvis man møter hverandre jevnlig og det likevel tar ganske mange måneder uten at man egentlig vet hvor forholdet går, mener jeg det er et signal om at (minst) en av av partene egentlig ikke er så interessert, men synes det er greit å ha den andre gående på gress til noe bedre byr seg. 

Anonymkode: 393ca...1f6

Dette 👍

Anonymkode: fbd63...97a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...