AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Hvordan kan det da ha seg at ingen kvinner liker dick pics? Absolutt ingen i hele verden. Anonymkode: 237a5...ff3
SlemUlv Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan kan det da ha seg at ingen kvinner liker dick pics? Absolutt ingen i hele verden. Anonymkode: 237a5...ff3 Uhm.. det finnes kvinner som liker dickpics.. Så ja, kvinner er forskjellige 😃 Next. 9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 De aller fleste kvinner liker ikke dickpics. Les litt rundt her inne og spør damene du kjenner så får du svar. Anonymkode: 66bed...9cc 4
Lafamiglia Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Jeg tror at nesten ingen damer liker dickpicks fra fremmede. Og så tror jeg at noen (mange?) damer liker dickpicks fra en de holder på med. 20
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 jeg liker at kjæresten min sender. Anonymkode: 9205c...ee3 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Ja, alle damer liker akkurat det samme. Det er derfor damer har de samme klærne, bilen, leiligheten, typen 😄 Anonymkode: 53bf5...afd 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 Hva er poenget med denne tråden ? Å finne en unnskyldning for å sende dickpics ? Anonymkode: 97d0b...414 27
Ikaros2020 Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 Mange liker det, dersom de får det fra en de ønsker å få det fra. Kommunikasjon! Voks opp. 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvordan kan det da ha seg at ingen kvinner liker dick pics? Absolutt ingen i hele verden. Anonymkode: 237a5...ff3 Du er konsekvensen av all mulig dumskap. Anonymkode: ef409...18f 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 Hele greia med dick picks er vel at det veldig ofte blir sendt uoppfordret. Og dèt er det ingen som liker. Undersøkelser har vist at veldig mange menn faktisk har som motiv å sjokkere/vise dominans ved å gjøre det også, ikke nødvendigvis fordi de tror personen vil like det. Noe helt annet om det er i en setting der man er kjærester eller vet at den andre vil ha bilde. Anonymkode: 73b15...7a9 9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 Hvorfor har du så stort behov for å vise frem tissen din? Anonymkode: 548d7...c2d 9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 Et bedre spørsmål er: Hvorfor velger mange gutter og menn å uoppfordret sende bilder av sin penis til mer eller mindre fremmede jenter og kvinner? Anonymkode: 810b4...24e 12
Pingvinen Skrevet 6. juni 2021 #14 Skrevet 6. juni 2021 Det fleste misliker å få dickpics fra menn de ikke er i ett forhold med. Uoppfordrede penisbilder fra random menn er det få som liker. Hva er det med menn som har en sånn trang til å sende bilder av penisen sin? 6
_Malene Skrevet 6. juni 2021 #15 Skrevet 6. juni 2021 Jeg liker dickpics hvis de er fra en mann jeg i utgangspunktet har lyst på 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #16 Skrevet 6. juni 2021 Jeg hater dick pics. Hadde kjæresten sendt meg noe så harry uoppfordret hadde det blittslutt på sekundet. Det handler primært om ekstremt dårlig og primitiv smak. Anonymkode: aadfe...5ce 1
Resignert Skrevet 6. juni 2021 #17 Skrevet 6. juni 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hater dick pics. Hadde kjæresten sendt meg noe så harry uoppfordret hadde det blittslutt på sekundet. Det handler primært om ekstremt dårlig og primitiv smak. Anonymkode: aadfe...5ce Jeg misliker snerpete damer. Gjorde en gang slutt med ei, og leste ho hele teksten om hvor stusslig og tafatt sexlivet med henne opplevdes.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #18 Skrevet 7. juni 2021 Dicpics er fint det, om jeg kjenner og liker avsender. Har heldigvis aldri mottatt et fra en fremmed. Anonymkode: 2ef36...086
Trolltunge Skrevet 7. juni 2021 #19 Skrevet 7. juni 2021 (endret) Mange kvinner liker det om de er forberedt på det, og gjerne allerede har en seksuell relasjon til mannen. Jeg tror personlig at kvinner instinktivt reagerer negativt på å brått og uventet få tilsendt bilde av en penis fordi at uansett hvor moderne vi mennesker er bærer vi i oss ting fra evolusjonen, som har hatt og kanskje fremdeles har nytteverdi for å overleve. Siden selv svært seksuelt positivt innstilte kvinner, som meg selv for eksempel, stort sett reagerer likt -negativt- på å brått og uventet få bildet av en penis servert rett i synet, så tror jeg dette kommer av at gjennom menneskers historie har det å brått og uventet få øye på en fremmed penis betydd fare. Fare for voldtekt/drap. Jeg synes derfor det ikke er ulogisk at kvinner reagerer instinktivt negativt på slikt. Det har trolig hatt en såpass relevant betydning for overlevelse, iallefall for å ikke bli voldtatt og skadet at det instinktet urkvinner hadde og trengte for å reagerer fort og negativt ved brått og uventet syn av en fremmed penis fremdeles ligger som instinktivt i moderne kvinner. Det har hatt en viktig funksjon å reagerer negativt på slikt. Komme seg til h... bort fra menn som plutselig blottet penis. Helt urelrvant for moderne kvinner er fremdeles ikke dette instinktet. Voldtekter skjer fremdeles, og menn som ikke respekterer kvinner tilstrekkelig til å akseptere at kvinner ikke liker å plutselig få en blottet penis rett i fleisen er det fremdeles like greit å styre unna. Men "liker ikke" tror jeg egentlig er et for svakt utrykk. Jeg tror at vi faktisk er skapt med slikt instinktivt. Det vekker gru og avsky i oss å brått og uventet få øye på en fremmed penis ,veldig plutselig. Fordi det har hatt og har en overlevelsefunksjon. Vi reagerer ikke negativt på å se en penis vi allerede kjenner godt, eller på at vi selv har bedt om dickpic, og er forberedt på synet. Siden stort sett alle kvinner reagerer negativt på å se en uventet har det nok sin årsak. Ikke er det egentlig ulogisk heller, for blottet penis plutselig har opp gjennom tidene betydd fare for liv og helse for kvinner. Verdt å respektere det. Endret 7. juni 2021 av Trolltunge 7
venus24 Skrevet 7. juni 2021 #20 Skrevet 7. juni 2021 Jeg setter pris på å få dickpics fra mannen min. Jeg setter svært liten pris på å få dickpics fra fremmede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå