Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har et fint forhold, men jeg kan til tider bli litt usikker på om jeg kan stole helt på han. Og har i det siste lagt merke til at han og eksen ofte er pålogget innenfor samme tidsramme på messenger. 
Er det dumt av meg og spørre om de prater sammen ? 
Kjenner jeg blir litt redd for at han vil ha henne tilbake., de har jo mye historie og var jo ungdomskjæresten fra ungdomsskolen fram til slutten av videregående. De pleier og gratulere hverandre med bursdagen, og også svigermoren min pleier og prate om henne og gratulerer henne med dagen

og kan bare si det med en gang at jeg er en usikker person, og er det etter tidligere erfaringer fra andre forhold med utroskap. 

hva ville dere gjort i denne situasjonen ? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært ærlig og tatt en prat med ham, men uten å være anklagende. Forklar situasjonen og at det sår en usikkerhet i deg pga. tidligere erfaringer fra forhold.

Antageligvis er det ingenting, men det høres ut som du likevel trenger en avklaring.

Anonymkode: 3ea5a...e87

Skrevet

Jeg ser sånn som nå, samboeren min har ikke vært pålogget i hele dag nesten, og det hadde ikke hun heller, så sender jeg han en meld på messenger og kort tid etter er hun også logget på... 

# stalker 🙈 jeg vet. 
kan legge til at han er på en guttetur i helgen., så vi snakker bare sammen på messenger 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ville vært ærlig og tatt en prat med ham, men uten å være anklagende. Forklar situasjonen og at det sår en usikkerhet i deg pga. tidligere erfaringer fra forhold.

Antageligvis er det ingenting, men det høres ut som du likevel trenger en avklaring.

Anonymkode: 3ea5a...e87

Ja det syns jeg var en god formulering 🙌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...