AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Dere som er større, hva får dere som oftest kompliment for? Er det noe spesielt, f.eks. ved kroppen, dere får mye oppmerksomhet på fra oss som liker en større kvinne? Jeg er en mann som liker best store kvinner, men kvir meg av og til for å påpeke ting som f.eks. at jeg synes store mager er sexy, strekkmerker er pirrende og at kroppsdeler som disser er veldig opphissende. Anonymkode: a630e...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 For meg er det om pupper, pupper og alltid pupper. Eneste jeg vanligvis får kompliment for da. Anonymkode: 69407...a17 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Du bør ikke gi komplimenter på utseende. En fallgruve. Selv om du mener det fint, så blir du mistrodd. Og kan fort få en kontrareaksjon. Gi heller på personlighet. Anonymkode: c0a38...538 2
Hannah80 Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Det syns jeg du skal fortsette å kvie deg for. Kroppsdeler som disser? Virkelig?? 2
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som er større, hva får dere som oftest kompliment for? Er det noe spesielt, f.eks. ved kroppen, dere får mye oppmerksomhet på fra oss som liker en større kvinne? Jeg er en mann som liker best store kvinner, men kvir meg av og til for å påpeke ting som f.eks. at jeg synes store mager er sexy, strekkmerker er pirrende og at kroppsdeler som disser er veldig opphissende. Anonymkode: a630e...1b7 Troll? Akkurat disse tingene har det vel best uten å bli tema. Hold deg til ansikt, pupper og formfull...samt personlighet. Endret 5. juni 2021 av Hvemsomhelst
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 utstråling, pent ansikt, flink til å kle deg, fun rumpe og gode store pupper. Anonymkode: 9bd64...e48 3
SlemUlv Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 At jeg har en fantastisk latter, nydelig personlighet og at jeg alltid stiller opp for de rundt meg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Jeg elsker måten som dama mi viser at hun elsker kroppen min. Måten hun kjærlig kjærtegner valken som Jeg helst vil gjemme unna i store bestemor truser. Måten hun ser og tar på meg er bekreftelse nok på at hun elsker hele meg og mine runde former Anonymkode: d6409...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå