Gå til innhold

Hva gjør dere i sola?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen sier de kjeder seg så når de soler seg, men jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig? Hvis man ligger rett ut uten å gjøre noe hele tiden skjønner jeg det, men enten leser jeg bøker, hører på podcast, ser på serier eller film, hører på nyhetene eller musikk og hvis jeg soler meg med venner skravler vi i flere timer.

Hva gjør dere?

Anonymkode: a1e27...82a

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg koser meg i sola, trenger ikke å underholdes hele tiden. Noen ganger har jeg på musikk, andre ganger ikke. Ligger bare og dagdrømmer og nyter livet ❤️

Anonymkode: a8f16...823

• Liker 7
Skrevet

Her har vi grillet og spist ute i dag 🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg løper, går tur, sitter å snakker med venner

Anonymkode: 7a101...d9b

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Leser bøker, trener, puler, griller, prater, bader, klipper plen, luker. 

AnonymBruker
Skrevet

Ligger rett rundt å nyter liver ❤️ Helt fantastisk med sol og varme, livet kan ikke vli bedre ❤️ 

Ikke lov å klage på noe nå folkens ❤️ 

Anonymkode: f6bf7...f6d

• Liker 5
Skrevet

Samme her ts. Jeg kan strakke rett ut og bare nyte livet og la humla suse. Men også jeg nyter en god bok, hører på musikk, ser serier, hører podcast, skriver litt.. Det er deilig å dekke på ute, både lunsj og middag. Jeg går tur på fjellet eller skogen, piknik eller bare sitte i bakhagen i timesvis å skvaldre med venner, spise jordbær og is eller ta dagen ved sjøen. Har aldri et eneste sekund kjedet meg i solen og har alltid lurt på hvordan mennesker som gjør dette, altså kjeder seg i solen får dette til..

Det er deilig nå i sommervarmen..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg flyttet til "syden" så unngår jeg sola.

Anonymkode: d4486...7a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Går fjelltur.

Anonymkode: 1756d...5e4

• Liker 1
Skrevet

Banner

• Liker 5
Skrevet

Den siste uka har jeg og samboer bygget terrasse, så jeg har blitt brent og brun. Ellers så går jeg tur med sønnen min eller har han i vogn på terrassen/leker med han på terrassen. 

Før dro jeg på stranda, badet (hadde "konkutranse" med meg selv: jeg skulle svømme så og så mange ganger mellom bøyene før jeg kunne gå opp, så skulle jeg øke dagen etter osv. Det var en del av angst-treninga mi) leste bok, hørte podcast, hørte lydbok, spiste frukt etc. 😊 Dro hjem sent på kvelden når ingenting av overnevnte var fristende lengre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det er temperatur til det så jobber jeg i hagen. Jeg makter ikke å bare ligge der å gjøre ingenting, må i så dall ligge i skyggen skal jeg klare å fokusere på en bok. 

Anonymkode: 7be58...399

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sliter!

Anonymkode: 3e460...98d

• Liker 5
Skrevet

Nyter utsikten fra verandaen, lytter til musikk, eller bare sitter/halvliggger og fintenker.

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg klarer ikke å være i sola når det er veldig varmt i mange timer så skifter litt mellom å sitte i skyggen og i sola. Da nyter jeg bare det fine været og kan bare sitte og se på alt rundt meg eller så leser jeg bok eller et blad. Eventuelt spiser jeg noe. Tusler gjerne barbent rundt i hagen eller noe. Hvis det er varmt i sjøen så liker jeg å svømme og jeg liker veldig godt å bare flyte på ryggen. 

Om det ikke er så varmt så kan jeg gå tur og kanskje ta bilder eller noe. 

Skrevet

Drar til sjøen og bader, griller, leser en bok i hagen, maler litt, steller med planter, prater med naboen over gjerdet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skriver på Wikipedia. :lillesky:  

Eller spiller forskjellige dataspill...     

Anonymkode: d8173...ecd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ligger i hengekøya og skroller på mobilen, eller går tur med hunden 👍🏼😄

Anonymkode: afea3...ec1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sånn livsglede av sola, den gir meg motivasjon og får meg til å tenke på fremtidsdrømmene mine 🥰 På vinteren ser alt så håpløst og tungt ut.

Anonymkode: afea3...ec1

• Liker 4
Skrevet

Svette + Økende skallethet = Reflektere sollys. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...