Gå til innhold

Dater en fyr som muligens holder andre jenter på gress?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke likt noen bilder av henne før midten av april, men etter det liker han alle selfier. 

Hun liker bildene han nylig har lagt ut også. 

Jeg og han møttes på datingapp i april og har pratet hver dag siden, vi møtes ukentlig også. Så har vi begynt å ha sex og i tillegg handler praten vår om planer for fremtiden sammen, etc. Vi har en veldig god og åpen kommunikasjon, men akkurat at jeg har snoket slik på likes, tør jeg ikke å si. 

Burde jeg bry meg om dette eller ikke?

Anonymkode: eec42...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig situasjon.. jeg har selv vært dama som trodde jeg hadde noe på gang med en fyr og som ga meg masse bekreftelse. Fikk litt sjokk da han plutselig skulle feire bursdagen med «en jeg har datet noen måneder». 

Tror du enten må holde ut frem til dere er offisielt et par, eller så må du konfrontere ham med det og takle å lage dårlig stemning og fremstå som snokete og sjalu. 

Sannsynligvis liker han bekreftelsen fra denne dama så godt at han ikke klarer å slutte å «poke» henne, for å få noe tilbake. Du må selv velge om du vil være med en sånn fyr (dust, i mine øyne), eller om du skal finne noen andre heller.

• Liker 4
Skrevet
Jacuzzi skrev (1 minutt siden):

(dust, i mine øyne)

Enig. Hadde ikke giddet hadde jeg vært i dine sko...Hadde følt at selv om vi ikke var offisielt "sammen" så hadde vi ihvertfall hatt noe på gang og da hadde jeg virkelig stusset over hvorfor han er inne og sjekker andre damer 😲

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
milla80 skrev (1 time siden):

Enig. Hadde ikke giddet hadde jeg vært i dine sko...Hadde følt at selv om vi ikke var offisielt "sammen" så hadde vi ihvertfall hatt noe på gang og da hadde jeg virkelig stusset over hvorfor han er inne og sjekker andre damer 😲

Det jeg har sjekket ut er hvor hun holder til og det er over 6t unna. All sin ledige tid bruker han med meg. Mulig det var noe, men at han fant meg i stedet? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han ikke vært populær blant andre kvinner, så hadde du vel ikke selv datet han tenker jeg. Kvinner vil stort sett ha de samme. 

Anonymkode: 57cda...953

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hadde han ikke vært populær blant andre kvinner, så hadde du vel ikke selv datet han tenker jeg. Kvinner vil stort sett ha de samme. 

Akkurat som dere menn vil 

Anonymkode: c4cbc...1ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat som dere menn vil 

Ikke i samme grad. Menn har selvsagt noen trekk de gjerne ønsker, men har generelt et større spenn av kvinner de sikter seg inn mot. Kvinner sikter seg i større grad mot en konsentrert gruppe av menn både med tanke på utseende og sosioøkonomisk status. 

Derfor ser man ofte slike i-lands problemer som f. eks. denne tråden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, sånn er ikke jeg altså. Har de fleste ganger opplevd at venner/venninner forteller at en jeg er eller var med, ikke var noe fin. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke i samme grad. Menn har selvsagt noen trekk de gjerne ønsker, men har generelt et større spenn av kvinner de sikter seg inn mot. Kvinner sikter seg i større grad mot en konsentrert gruppe av menn både med tanke på utseende og sosioøkonomisk status. 

Han her er 170 høy, jeg er 4 cm lavere. Så jeg vet ikke helt om jeg går under den typiske "hva kvinner vil ha." Han leier, ikke eier også. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Mine aller peneste venninner får meldinger av menn som er 2’ere på skalaen (stygt å sette tall på folk, bare for å statuere et poeng). Så tar de vel senere til takke med noen de kunne få. Og ser menn med middels til dårlig utseende hånd i hånd med kjærester hele tiden, så det er håp for alle :) uansett sier det litt om enkelte menn når de holder damer på gress som ts opplever, slike ego billigpikker er det bare å unngå. Merker jeg et eneste lite tegn til det bryter jeg kontakten. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2021 den 17.27):

Det jeg har sjekket ut er hvor hun holder til og det er over 6t unna. All sin ledige tid bruker han med meg. Mulig det var noe, men at han fant meg i stedet? 

Det har du helt rett i . Beklager om det kom litt "brutalt" ut da jeg formulerte meg tidligere ;) Tenkte først at dette var en som driver og sjekker opp andre damer hele tiden men som du sier selv , hun bor langt vekk og det er kun snakk om å like noen bilder. Har dere det greit ellers så hadde jeg stolt på meg selv og magefølelsen . Håper det ordner seg for deg :blomst:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...