Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frilørdag på Herr&Fru så vi har sett Suits, hatt et lite kaffebesøk av min far med samboeren, vært en liten tur i byen hvor det ble øl, aperol, iskaffe og litt snacks, jeg skal sende fjortisen i bursdag og Husets Herre vasker bilen. Resten av dagen blir å nyte hagelivet i skyggen.

Hva med deg? Hva har du gjort i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber mellomvakt på jobb, travelt og mye folk innom. Deretter skal jeg hjem til samboeren, lage middag, se på film og slappe av. Vi har endelig frikveld sammen og jeg gleder meg allerede😊

Gjest Tenk positivt
Skrevet

Vært pp besøk 

På butikken 

Ute i sola 

Gjest Warrior
Skrevet

Trent

Snakket med folk

Dusjet, spist og alt det vanlige. 

Skiftet på senga noe jeg hater å gjøre selv. Alltid vært bortskjemt å fått andre til å gjøre det for meg, så bruker lang tid når jeg må gjøre det selv😅

Vært ute

Resten av kvelden blir litt mer trening, prate med venner og ellers slappe av hjemme alene og kose meg, siden jeg ikke blir hjemme i morgen. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Handlet, gjort husarbeid, gått en liten tur, laget og spist middag, dusjet.....så ikke noe spennende. 

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Ingenting. Kastet bort hele dagen på gammel krim og KG og planlagt litt av mandagens gjøremål. Lest eaviser og fulgt med på koronanyheter fra 🇳🇴 🇩🇰 🇸🇪 på iPaden, litt ute og litt inne.
Gratulert danske venner med grunnlovsdagen 🇩🇰
Spist reker 
sett på naboene som graver opp jord fra hagen med minigraver

vannet krukker.

Pleier latskap og skulder

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Vært ute på lang kjøretur i hele dag :nigo: gått 15000 skritt også da, så det ble ikke bare kjøring :)

Skrevet

Medvirket som skuespiller i en film, vært på bursdag, lagd en bedre middag, sett film! En helt vanlig lørdag altså... 😂 

Skrevet

Er på hytta og har:
Klipt plen og luket i bed.

Solt meg.

grillet og drukket rødvin.

Skrevet

Luket i bedene, klippet hekken, ryddet i kjelleren og spilt HayDay. Fin lørdag. 

Skrevet

"Tvunget" Husets Herre ut på hytta hos sine foreldre og mens han er der og fjortisen ute så fikk jeg tatt en stor oppvask, ryddet, støvsugd, vasket badet, vasket trapp, vasket over overflater, satt på klesvasken, tatt kattedoen og gjort klart marinade til kylling. 

Skrevet

Vært på kjøretur og vandring i skog og mark. Herlig vær i dag også. Nyter så lenge jeg kan :jepp: 

Skrevet

Vært på tur, pottet om grønnsaksplantene jeg har fått, vært på rabarbraslang og vasket klær. 

Gjest Tenk positivt
Skrevet

Vært ute i solen hele dagen. Og spist da selvfølgelig, og etpar telefoner. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

I dag har jeg drevet med terreng sykling i skogen. 

Skrevet

Vært på Sats, pratet med min søster på tlf og nå skal jeg snart reise på jobb 

Skrevet

Foreløpig bare nytt fridagen med te, chai latte og Netflix. I ettermiddag blir det ut og vandre en liten tur :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...