MarianneE Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Frilørdag på Herr&Fru så vi har sett Suits, hatt et lite kaffebesøk av min far med samboeren, vært en liten tur i byen hvor det ble øl, aperol, iskaffe og litt snacks, jeg skal sende fjortisen i bursdag og Husets Herre vasker bilen. Resten av dagen blir å nyte hagelivet i skyggen. Hva med deg? Hva har du gjort i dag?
Thjelp Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Jeg jobber mellomvakt på jobb, travelt og mye folk innom. Deretter skal jeg hjem til samboeren, lage middag, se på film og slappe av. Vi har endelig frikveld sammen og jeg gleder meg allerede😊
Gjest Tenk positivt Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Vært pp besøk På butikken Ute i sola
Gjest Warrior Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Trent Snakket med folk Dusjet, spist og alt det vanlige. Skiftet på senga noe jeg hater å gjøre selv. Alltid vært bortskjemt å fått andre til å gjøre det for meg, så bruker lang tid når jeg må gjøre det selv😅 Vært ute Resten av kvelden blir litt mer trening, prate med venner og ellers slappe av hjemme alene og kose meg, siden jeg ikke blir hjemme i morgen.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Handlet, gjort husarbeid, gått en liten tur, laget og spist middag, dusjet.....så ikke noe spennende.
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 (endret) Ingenting. Kastet bort hele dagen på gammel krim og KG og planlagt litt av mandagens gjøremål. Lest eaviser og fulgt med på koronanyheter fra 🇳🇴 🇩🇰 🇸🇪 på iPaden, litt ute og litt inne. Gratulert danske venner med grunnlovsdagen 🇩🇰 Spist reker sett på naboene som graver opp jord fra hagen med minigraver vannet krukker. Pleier latskap og skulder Endret 5. juni 2021 av Hvemsomhelst
mia83 Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Vært ute på lang kjøretur i hele dag gått 15000 skritt også da, så det ble ikke bare kjøring
Maiava88 Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Medvirket som skuespiller i en film, vært på bursdag, lagd en bedre middag, sett film! En helt vanlig lørdag altså... 😂
forum Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Er på hytta og har: Klipt plen og luket i bed. Solt meg. grillet og drukket rødvin.
Sykepleierinnen Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 Luket i bedene, klippet hekken, ryddet i kjelleren og spilt HayDay. Fin lørdag.
MarianneE Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #11 Skrevet 6. juni 2021 "Tvunget" Husets Herre ut på hytta hos sine foreldre og mens han er der og fjortisen ute så fikk jeg tatt en stor oppvask, ryddet, støvsugd, vasket badet, vasket trapp, vasket over overflater, satt på klesvasken, tatt kattedoen og gjort klart marinade til kylling.
mia83 Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 Vært på kjøretur og vandring i skog og mark. Herlig vær i dag også. Nyter så lenge jeg kan
Daryl Dixon Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 Vært på tur, pottet om grønnsaksplantene jeg har fått, vært på rabarbraslang og vasket klær.
Gjest Tenk positivt Skrevet 6. juni 2021 #14 Skrevet 6. juni 2021 Vært ute i solen hele dagen. Og spist da selvfølgelig, og etpar telefoner.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. juni 2021 #15 Skrevet 6. juni 2021 I dag har jeg drevet med terreng sykling i skogen.
MarianneE Skrevet 8. juni 2021 Forfatter #16 Skrevet 8. juni 2021 Vært på Sats, pratet med min søster på tlf og nå skal jeg snart reise på jobb
mia83 Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 Foreløpig bare nytt fridagen med te, chai latte og Netflix. I ettermiddag blir det ut og vandre en liten tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå