Gå til innhold

Festlokale i Sarpsborg omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå...:)

Trenger virkelig hjelp...Skal gifte meg i Onsøy kirke 10 juni 2006, men vi har ennå ikke funnet noe aktuelt lokale,kriteriene er at det ligger i sarpsborg,og at der er plass til hundre mennesker.

Noen som kan hjelpe meg der ute?

Klemmelemmm fra meg. :):):):):roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med musikkhuset på Greåker?

Skrevet
Hva med musikkhuset på Greåker?

:Nikke:

Ellers solhytta,

festiviteten,

båthuset på høysand er også ganske koselig, med stor veranda ut mot vannet... ;)

Kommunen har også en del lokaler som de leier ut billig, hør på rådhuset!

Ellers er det jo egentlig ganske fritt for hva dere velger og dere skal ha innleid kokk..(skulle ikke lasse ordne noe??)... kanskje noen du kjenner har en gård dere kan låne? Da kan man jo leie inn store telt eller ha det i hagen om det er pent vær... ;)

Gjest Bride to be
Skrevet

Må det være i Sarpsborg?

Hvis ikke har du jo Elingaard og Friedheim, begge i Onsøy og flotte steder! Tror ihvertfall Elingaard er veldig populært så det lønner seg å være tidlig ute...

Ellers har du jo Tuneheimen, Sarpsborg Roklubb og Skihytta på Kurland og i Fredrikstadmarka, men vet ikke om det er plass til så mange gjester noen av disse stedene.

Musikkhuset på Greåker er jo ganske stort, men (unnskyld meg, ikke meninga å være frekk) synes det er så trist der! Sorry hvis jeg tråkker på noen nå, ikke meninga... :ironi: (ikke ment som ironi, men hvitt fredsflagg ;) )

Lykke til med bryllupet!

Gjest Bride to be
Skrevet

sorry, leste ikke hovedinnlegget godt nok, står jo at det må være i Sarp...

Og det var Solhytta på Kurland jeg mente...

Skrevet

*mimre* vi giftet oss også i Onsøy Kirke, men vi hadde lokale i Fredrikstad da. Har du hørt med "Festiviteten"? (Tror det heter det.)

Gjest Bride to be
Skrevet

Liv: du tenker kanskje på Fredrikstad Handelsstands forening (rett ved Lykkebergparken)? Festiviteten er i Sarp...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei dere:)

Vi har endelig funnet oss et lokale! :hoppe:

Mye bra forslag her...Hadde veldig lyst på Friedheim i Onsøy men, kunne ikke av to grunner:

* siden jeg fikk kirken min,så lovet jeg mannen min å få velge lokale, som jeg vet betyr mye for han. (er jo tross alt hans dag også,hehehe)

*Friedheim er for lite for oss, er kun plass til ca 45 gjester. (mamma og pappa hadde bryllupet sitt der) :blomst::bryllup::kline:

Men, nå har vi altså funnet oss et som visstnok er kjempefint, skal se på det til man eller tirsdag :hoppe:

Skrevet
Liv: du tenker kanskje på Fredrikstad Handelsstands forening (rett ved Lykkebergparken)? Festiviteten er i Sarp...

Vet det er i sarp, var jo det hun spurte etter.

Gjest Bride to be
Skrevet

Oki Liv, misforsto deg, tolka innlegget som om dere hadde hatt festen deres på Festiviteten...

Trådstarter: hva heter lokalet dere har funnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...