Jomfru-77 Skrevet 2. oktober 2002 #1 Skrevet 2. oktober 2002 er det noen som har noen tips til en litt "kul" :blunke: og annerledes innvitasjon?Jeg tenker ikke bare på utseende men også på tekst!! Fantasien har stoppet opp.... Legg gjerne ved linker slik at jeg får sett!
Augustbrud02 Skrevet 2. oktober 2002 #2 Skrevet 2. oktober 2002 Den er neppe kul, men jeg har ikke sett noen som har like invitasjoner iallfall. Dette er invitasjonene vi hadde: http://www.kvinneguiden.no/bryllup/inspira.../kristink.shtml Øverst på siden finner du også bilder av mange andre invitasjoner.
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2002 #3 Skrevet 2. oktober 2002 Vi begynte med å skrive på invitasjonen XXXX + XXXX = Sant og derfor gifter vi oss! i XXX kirke osv. Vi skrev også "i tillegg til brudeparets ja, håper vi på ja fra deg/dere". Ikke "kult" akkurat, men litt morsomt/annerledes kanskje?
Gjest NN Skrevet 2. oktober 2002 #4 Skrevet 2. oktober 2002 Invitasjon utfomet som en gammel pergament rull med segl? På bjørkenever? skinn? stoff? Unnlate å fortelle i invitasjonen hvem som skal gifte seg, bare oppgi tlf nr? Lage invitasjonen som en endret forside i SE&HØR om et bryllup, bare med deres navn og bilder (scan in + endre bildet) ? Tilsvarende med utgangspunkt i et kongelig bildet? Trenger også bilder av dere i passende vinkel. NB! man kjører vel litt akkord med copyrights hvis man gjør slikt. Mulig man bør ha 2 versjoner og sende mer normale invitasjoner avhengig av hvem man tror synes dette er morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå