AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Hei Jeg har vært ansatt under en midlertidig stilling (AML 14-9 (2)a). Først jeg søkte jobben stå det i stillingsannonsen at stillingen skulle vare i 3 år, jeg fikk også beskjed på intervjuet om dette her + at jeg ble minnet på det i nylig. Dette stå ikke i kontrakten, fikk beskjed om dette kun muntlig. Jeg fikk da kontrakt per år pga usikkerhet knyttet arbeidstiden. Jeg ble overasket nå etter å ha jobbet 1,6 år og ved kontraktsfornyelse så sier dem at det vil blir endringer i arbeidsoppgavene og innholdet i stillingen og derfor så må jeg søke stillingen på nytt! Det skal sies at jeg har gjort en god jobb og de er fornøyde med meg som ansatt. Dem har lovet meg 3 år, har jeg noe grunnlag til å ta dem på dette? Hva hadde du gjort i min situasjon? Anonymkode: ac5aa...3ca
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Ring HK og få råd fra profesjonelle. Anonymkode: 36814...afd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ring HK og få råd fra profesjonelle. Anonymkode: 36814...afd Jeg er ikke medlem. So jeg tror ikke jeg får noe hjelp der. Anonymkode: ac5aa...3ca
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 I utgangspunktet er muntlig avtaler binden, men en god sak har du ikke Anonymkode: e3dbd...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå