AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Jeg har squirtet før. Eller kan jeg si at jeg trodde jeg tisset på meg da. For å oppnå en orgasme før første gang, brukte jeg en klitoris vibrator. Var rundt 21 år på dette tidspunktet. Jeg oppdaget det fantastiske ved en orgasme, men det ble bløtt i senga. Ikke mye men våt flekk. Vil si det kjentes ut som om jeg tisset på meg. Den gang da kan jeg ikke si hva som var hva. Jeg var uerfaren og var mer flau over det hele. Men nå kan det umulig være tiss. Jeg har kjøpt et nytt leketøy: https://www.sinful.no/lelo-enigma-dual-action-sonic-massager Lelo Enigma Dual Action. Jeg har gledet meg til å få teste ut leketøyet. Jeg var redd jeg skulle oppleve det samme som med rabbit-dildo, at den ikke passet både å være inni og på klitoris samtidig. Men den passet veldig godt. Jeg gikk på do rett før jeg la meg i senga. 2-5 min etter jeg begynte, kjente jeg at jeg måtte tisse igjen, så jeg gikk på do enda en gang. Ingenting kom ut, mest sannsynlig sa jeg hadde tømt meg for få minutter siden (jeg vet at før en orgasme kan man få en «jeg må tisse følelse»). Tilbake i senga fortsetter jeg, orgasme treffer ~2 min etter. Og det ble vått. Dette er ikke som den lille flekken jeg har opplevd tidligere. Det ble en lang stripe utover lakenet. Lakenet havnet i vaskemaskinen 😅 måtte finne nor å tørke/trekke ut væsken fra overmadrass og vaske den, jeg avbrøt orgasmen rundt 10sek inn da … ja hvorfor 😅 lakenet og senga var allerede våt, men jeg kjente at denne orgasme kunne fortsatt lenge, og ville ikke at det skulle bli enda værre 😅 Trist da jeg ble sittende igjen utilfredsstilt 😅 og masse oppryddingsarbeid. Jeg la merke til at væsken var både litt slimete og dryppende. Det var luktfritt, blankt. Og ikke minst hvordan skal man kunne produsere såpass mye tiss på 2 minutter om man ikke har drukket noen liter vann (noe jeg ikke hadde). Vet at rekorden for squirt er 1 liter væske i løpet av 1 minutt eller noe slikt, noe som ikke en gang får plass i en blære, så vet at det er mer enn bare tiss som er greia her, hadde bare ikke trodd jeg skulle få oppleve dette her 😂 Ja. Hva vil jeg med tråden. «Få ut opplevelsen» 😂 det å få noe skrevet ned og ut i verden kan lette på humøret. Og kanskje også anbefale leketøyet til andre 😂 Får se om jeg bruker det igjen, da desidert med beskyttelse under meg 😂 Sån egentlig betyr det fint lite hva det er. Tiss eller «prostatavæske»/squirt. Orgasmen og at man har det bra er det som betyr noe, men litt kjedelig med så mye opprydding når man ikke er forberedt 😅 Anonymkode: 8ac2a...985 2
Fioljenta Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Sånn har jeg det også. Masse squirt på tom blære. I starten ble jeg flau over mengden, men nå er det bare gøy. Vi har tisselaken fast under vårt vanlige laken - bare for å være klar til action. Da blir det mindre opprydding etterpå. (Vet ikke hvor mange ganger vi har prøvd å redde en overmadrass med potetmel...) 😂 Og det er som du skriver, jeg kan bare fortsette og fortsette. Noen ganger har jeg tenkt at nå må det da være tomt, men så kommer det en enda større mengde en ved forrige. 🥴 Jeg har lest at væsken dannes i Skenes kjertler. Altså, ikke oppbevares der, men dannes der på en eller annen måte. Aner ikke hvordan. Forskere har undersøkt ganske mange kvinner og funnet at antallet av disse kjertlene varierer fra kvinne til kvinne. Og at kvinner kan få flere etter behov. Jeg har vel egentlig konkludert med at det ikke har så mye å si hva slags væske det er eller hvor den kommer fra. Stammer det fra urinblæren, så er jo opplevelsen fortsatt god. Det virker også som om det er mange måter å squirte på. Det som betyr noe for meg er at jeg er trygg i egen kropp, og nyter det vi gjør. Hadde jeg kunne reist tilbake i tid, hadde en av reisene gått til meg selv rett etter at jeg squirtet første gang for å fortelle at det er helt greit og naturlig (tror kanskje det er for å nå ut til andre i min situasjon at jeg har svart på flertallet av disse squirte-trådene). 💜 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Fioljenta skrev (3 timer siden): Sånn har jeg det også. Masse squirt på tom blære. I starten ble jeg flau over mengden, men nå er det bare gøy. Vi har tisselaken fast under vårt vanlige laken - bare for å være klar til action. Da blir det mindre opprydding etterpå. (Vet ikke hvor mange ganger vi har prøvd å redde en overmadrass med potetmel...) 😂 Og det er som du skriver, jeg kan bare fortsette og fortsette. Noen ganger har jeg tenkt at nå må det da være tomt, men så kommer det en enda større mengde en ved forrige. 🥴 Jeg har lest at væsken dannes i Skenes kjertler. Altså, ikke oppbevares der, men dannes der på en eller annen måte. Aner ikke hvordan. Forskere har undersøkt ganske mange kvinner og funnet at antallet av disse kjertlene varierer fra kvinne til kvinne. Og at kvinner kan få flere etter behov. Jeg har vel egentlig konkludert med at det ikke har så mye å si hva slags væske det er eller hvor den kommer fra. Stammer det fra urinblæren, så er jo opplevelsen fortsatt god. Det virker også som om det er mange måter å squirte på. Det som betyr noe for meg er at jeg er trygg i egen kropp, og nyter det vi gjør. Hadde jeg kunne reist tilbake i tid, hadde en av reisene gått til meg selv rett etter at jeg squirtet første gang for å fortelle at det er helt greit og naturlig (tror kanskje det er for å nå ut til andre i min situasjon at jeg har svart på flertallet av disse squirte-trådene). 💜 Jeg og har lest om denne skeens gland, dette forsøket med 7 kvinner eller noe som deltok i studie om squirt. Generlet prøvd å lære meg litt om hva det er. Hannah Witton intervjuet personen som har verdensrekorden på mengde squirt i podcasten doing it 😄 Skjer ikke når jeg til vanlig bruker fingrene. Tror dette mye leketøyet var litt magisk 😂 Det værste var vel egentlig det at jeg ikke var forberedt. Hadde jeg hatt håndkle ol. under meg så hadde jeg kunnet bare latt det gå 😄 for det er helt riktig, det betyr egentlig fint lite hva det er 😄 Anonymkode: 8ac2a...985
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Hvorfor kjører du ikke en ny runde? Du føler du ikke ble ferdig med orgasmen, kjør på? 😃 Jeg er redd for å tisse på meg, så jeg holder igjen... Synd, for tror jeg hadde fått så mye bedre orgasmer hvis jeg bare slappet mer av... 🙄 Mannen er ikke en som synes ting er ekkelt heller, han er veldig avslappet til kropp og alt. Så er kun i mitt hode.. Anonymkode: aa023...534
Gjest Gyros Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Fruen fikk squirt i bilen. Hun kom 7-8 ganger, men det virket som om hun kunne fortsette. Kun bruk av en finger. Ikke lukt, men vått. Reddet av en rull tørkepapir. Hun nøt virkelig opplevelsen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 Yes, TS, akkurat sånn har jeg det også😁 Det som er så fantastisk med sommer er utendørs sex, bare ha på sommerkjole som løftes opp og kan slappe av uten å tenke på søl og madrass Anonymkode: d29db...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå