Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er gravid i uke 10 og tsh har steget fra 1 til 4,4. Har ikke hørt noe fra legen om at jeg må øke dose på Levaxin. Leser "overalt" hvor farlig lavt stoffskifte er for gravide. Står også at tsh bør være under 2,5 eller 1 flere steder. 

Er utrolig bekymret nå! Får ikke nye blodprøver før om fire uker.. Er redd verdiene mine er helt ute å kjøre innen den tid. 

Anonymkode: a9f11...be4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring legekontor da. Hva skal kg gjøre for deg...

Anonymkode: 5a547...ddc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt blodprøver privat om fastlegen ikke har tid tid deg. Jeg fikk baby i april, har lavt stoffskifte og tok blodprøver hver 4. uke gjennom graviditeten (litt lengre tid mellom prøvene mot slutten). Har justert medisinene jevnlig. Anbefaler Balderklinikken i Oslo. 

Anonymkode: 0fca4...287

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville tatt blodprøver privat om fastlegen ikke har tid tid deg. Jeg fikk baby i april, har lavt stoffskifte og tok blodprøver hver 4. uke gjennom graviditeten (litt lengre tid mellom prøvene mot slutten). Har justert medisinene jevnlig. Anbefaler Balderklinikken i Oslo. 

Anonymkode: 0fca4...287

Tusen takk:)

Anonymkode: a9f11...be4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Øk dosen din med 30% asap! 
regn ut hva ukedosen er. Hvis du ikke er god i matte så få noen til å hjelpe deg til å regne det ut i kveld. Det er ingenting å vente på. Øk dosen fra i morgen 

Anonymkode: 61b11...428

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lavt stoffskifte = potensielt risikosvangerskap. Du skal jo følges opp nøye gjennom det hele, og helst av spesialister. Du bør få henvisning videre. 

Anonymkode: b65e9...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...