AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Er Tinder egentlig noe for meg, eller er det andre plattformer som gir bedre odds? Søker tips før jeg registrerer meg på et titalls tjenester som sikkert alle koster penger Om meg: Mann, 45+ (35 i utseende og 15 i hodet), ingen barn. Fast jobb, god økonomi. Vært singel et års tid etter 10 års samboerskap. Begynner å bli klar for å forelske meg igjen. Jeg er først og fremst på utkikk etter en kvinne å bli glad i (helst stormende forelsket, og med ei som gjengjelder det selvsagt), ikke for casual sex. Det finnes jo en uuttømmmelig mengde «sjekke»-apper og -nettsider der ute, hvem skal jeg velge? Er jeg langt utenfor målgruppen til Tinder-brukerne? Andre tips? Jobben er mannsdominert, så der kommer jeg til kort. Anonymkode: e3c2c...970 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): 15 i hodet?? Anonymkode: 5abf2...b1c Forsøk på humor, falt visst på steingrunn. Prøvde å uttrykke at jeg til tider føler meg litt barnslig, som de fleste av oss (vel) gjør. Anonymkode: e3c2c...970 5
norw Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er Tinder egentlig noe for meg, eller er det andre plattformer som gir bedre odds? Søker tips før jeg registrerer meg på et titalls tjenester som sikkert alle koster penger Om meg: Mann, 45+ (35 i utseende og 15 i hodet), ingen barn. Fast jobb, god økonomi. Vært singel et års tid etter 10 års samboerskap. Begynner å bli klar for å forelske meg igjen. Jeg er først og fremst på utkikk etter en kvinne å bli glad i (helst stormende forelsket, og med ei som gjengjelder det selvsagt), ikke for casual sex. Det finnes jo en uuttømmmelig mengde «sjekke»-apper og -nettsider der ute, hvem skal jeg velge? Er jeg langt utenfor målgruppen til Tinder-brukerne? Andre tips? Jobben er mannsdominert, så der kommer jeg til kort. Anonymkode: e3c2c...970 Du må i hvert fall aldri skrive dette på Tinder etc 😆 28
Aurora Cornelia Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 (endret) Fantastisk Endret 17. mai 2022 av Aurora Cornelia
Keppe Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Har ikke prøvd så mange sjekke-apper da jeg var single. Etter lett press fra datter og venninner prøvde jeg tinder. Lidt av en jungel men fikk kjapt dreisen på det. Cluet er å skrive en god profil. Fortell kort om hvem du er, men viktigst hva du ønsker. Eksempel, om du ønsker et fast forhold må det komme frem i din profil. Vær ærlig, ikke skriv at du liker turer i fjellet om du egentlig foretrekker sofa og film. jeg traff min kjæreste gjennom tinder. Vi er begge i 40-årene, barn på hver sin side og brukte god tid på å lære hinannen å kjenne gjennom meldinger, telefonsamtaler og gåturer. Spring ut i det, du 😊 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er Tinder egentlig noe for meg, eller er det andre plattformer som gir bedre odds? Søker tips før jeg registrerer meg på et titalls tjenester som sikkert alle koster penger Om meg: Mann, 45+ (35 i utseende og 15 i hodet), ingen barn. Fast jobb, god økonomi. Vært singel et års tid etter 10 års samboerskap. Begynner å bli klar for å forelske meg igjen. Jeg er først og fremst på utkikk etter en kvinne å bli glad i (helst stormende forelsket, og med ei som gjengjelder det selvsagt), ikke for casual sex. Det finnes jo en uuttømmmelig mengde «sjekke»-apper og -nettsider der ute, hvem skal jeg velge? Er jeg langt utenfor målgruppen til Tinder-brukerne? Andre tips? Jobben er mannsdominert, så der kommer jeg til kort. Anonymkode: e3c2c...970 Jeg traff drømmemannen min på Tinder ❤️ Vi er i dag gift med to barn. Prøv Tinder. Ha gode fine bilder. Vær tydelig i profilen og tydelig i kommunikasjon. Vær oppriktig. Ikke la date være et jobbintervju. Spør daten hva hennes favorittord er og hvorfor. Prat om løst og fast og ha det gøy, så kommer du langt. Anonymkode: 6fbb8...851
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Forsøk på humor, falt visst på steingrunn. Prøvde å uttrykke at jeg til tider føler meg litt barnslig, som de fleste av oss (vel) gjør. Anonymkode: e3c2c...970 Og hva med at du ser ut som du er ti år yngre enn du er? Var det også et forsøk på humor? Eller er det noe du forteller til deg selv for å forsvare at du er på utkikk etter 25-åringer? Voksne kvinner synes ikke det er spesielt festlig med menn som omtaler seg som «15 år i hodet». Umoden, leser vi det som. En barnløs, umoden mann på 45 som innbiller seg at han ser ut som han er 35, er ikke attraktivt. Sorry. Mulig for kvinner på 45+, men noe sier meg at du ikke ser etter en jevngammel. Anonymkode: 5abf2...b1c 14
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Keppe skrev (18 minutter siden): Har ikke prøvd så mange sjekke-apper da jeg var single. Etter lett press fra datter og venninner prøvde jeg tinder. Lidt av en jungel men fikk kjapt dreisen på det. Cluet er å skrive en god profil. Fortell kort om hvem du er, men viktigst hva du ønsker. Eksempel, om du ønsker et fast forhold må det komme frem i din profil. Vær ærlig, ikke skriv at du liker turer i fjellet om du egentlig foretrekker sofa og film. jeg traff min kjæreste gjennom tinder. Vi er begge i 40-årene, barn på hver sin side og brukte god tid på å lære hinannen å kjenne gjennom meldinger, telefonsamtaler og gåturer. Spring ut i det, du 😊 Takk for svar! Ser flere har solskinnshistorier som starter med Tinder, så da skal jeg nok gi det et forsøk. 😊 Anonymkode: e3c2c...970 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 Kanskje du ikke skal lete målrettet, men melde deg inn i f.eks. røde kors eller en stor ny forening og bli med aktivt på samvær, treff og jobb i fellesskap, så løser det seg nok? Anonymkode: effea...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #11 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hva med at du ser ut som du er ti år yngre enn du er? Var det også et forsøk på humor? Eller er det noe du forteller til deg selv for å forsvare at du er på utkikk etter 25-åringer? Voksne kvinner synes ikke det er spesielt festlig med menn som omtaler seg som «15 år i hodet». Umoden, leser vi det som. En barnløs, umoden mann på 45 som innbiller seg at han ser ut som han er 35, er ikke attraktivt. Sorry. Mulig for kvinner på 45+, men noe sier meg at du ikke ser etter en jevngammel. Anonymkode: 5abf2...b1c Ja, mislykket forsøk på humor der også. Ser nå at den type humor ikke funker så godt i anonyme forum, spesielt ikke uten sarkasme-emoji på slep. Om det ikke kom fram i hovedinnlegget, så ønsket jeg tips om møteplasser der jeg kan treffe det som kan bli en kjæreste. Har mest tro på at det vil skje med en relativt jevngammel partner. Hun må gjerne være ungdommelig, men da til sinns og ikke i alder. Umoden tror jeg egentlig ikke jeg er (og det vil jeg neppe bli beskrevet som av bekjente heller). Men hvorfor fremhever du «barnløs» i din litt nedlatende beskrivelse? Anonymkode: e3c2c...970 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #12 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hva med at du ser ut som du er ti år yngre enn du er? Var det også et forsøk på humor? Eller er det noe du forteller til deg selv for å forsvare at du er på utkikk etter 25-åringer? Voksne kvinner synes ikke det er spesielt festlig med menn som omtaler seg som «15 år i hodet». Umoden, leser vi det som. En barnløs, umoden mann på 45 som innbiller seg at han ser ut som han er 35, er ikke attraktivt. Sorry. Mulig for kvinner på 45+, men noe sier meg at du ikke ser etter en jevngammel. Anonymkode: 5abf2...b1c Ja, mislykket forsøk på humor der også. Ser nå at den type humor ikke funker så godt i anonyme forum, spesielt ikke uten sarkasme-emoji på slep. Om det ikke kom fram i hovedinnlegget, så ønsket jeg tips om møteplasser der jeg kan treffe det som kan bli en kjæreste. Har mest tro på at det vil skje med en relativt jevngammel partner. Hun må gjerne være ungdommelig, men da til sinns og ikke i alder. Umoden tror jeg egentlig ikke jeg er (og det vil jeg neppe bli beskrevet som av bekjente heller). Men hvorfor fremhever du «barnløs» i din litt nedlatende beskrivelse? Anonymkode: e3c2c...970
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #13 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er Tinder egentlig noe for meg, eller er det andre plattformer som gir bedre odds? Søker tips før jeg registrerer meg på et titalls tjenester som sikkert alle koster penger Om meg: Mann, 45+ (35 i utseende og 15 i hodet), ingen barn. Fast jobb, god økonomi. Vært singel et års tid etter 10 års samboerskap. Begynner å bli klar for å forelske meg igjen. Jeg er først og fremst på utkikk etter en kvinne å bli glad i (helst stormende forelsket, og med ei som gjengjelder det selvsagt), ikke for casual sex. Det finnes jo en uuttømmmelig mengde «sjekke»-apper og -nettsider der ute, hvem skal jeg velge? Er jeg langt utenfor målgruppen til Tinder-brukerne? Andre tips? Jobben er mannsdominert, så der kommer jeg til kort. Anonymkode: e3c2c...970 Ikke for å ta fra deg motet...men som K40, med barn, så er det siste jeg ser etter en jevnaldrende mann, uten barn , som er 15 i hodet. En mann i den alderen, uten barn , tenker jeg har svært liten forståelse for hvordan det er å ha barn. Kanskje er du vant til å bruke all fritid og ferier på deg selv og dine interesser? Bruke tiden etter jobb på å se serier eller sitte på restaurant.? Du har aldri hatt forpliktelser, utover å treffe kompiser? Kanskje har du heller ikke forståelse for at en kvinne med barn ikke kan være all verdens impulsiv og hoppe på en helgetur til Barcelona sånn ute videre... Du skjønner sikkert hva jeg mener. Anonymkode: d3b99...e19 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #14 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En mann i den alderen, uten barn , tenker jeg har svært liten forståelse for hvordan det er å ha barn. «Erfaring med» og «forståelse for» er to ulike ting. Jeg har ikke det første, men definitivt det siste. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje er du vant til å bruke all fritid og ferier på deg selv og dine interesser? Bruke tiden etter jobb på å se serier eller sitte på restaurant.? Du har aldri hatt forpliktelser, utover å treffe kompiser? Har som sagt hatt samboer i 10+ år, så jeg har nok levd et ganske normalt hverdagsliv, dog uten barn. Det har vært mer «våre», enn «mine» interesser og preferanser. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje har du heller ikke forståelse for at en kvinne med barn ikke kan være all verdens impulsiv og hoppe på en helgetur til Barcelona sånn ute videre... Helt uten sosiale antenner er jeg ikke, og jeg/vi har heller ikke levd i et vakuum uten venner/familie med barn, så det har jeg naturligvis forståelse for. Og den «15 år i hodet» kan vi legge død, som nevnt var det et (svæært) ødeleggende forsøk på humoristisk fremstilling av at jeg også har mine barnslige sider. Men det illustrerer jo egentlig bare det jeg var redd for. Nettdating kan bli vanskelig siden det er så mange med forutinntatte meninger om barnløse 45-åringer, og hvor forpliktelsesløse liv de har levd. Gamer hele dagen, gjør de sikkert også 😅 Anonymkode: e3c2c...970 9
Nikea Skrevet 5. juni 2021 #15 Skrevet 5. juni 2021 Tja, jeg er singel selv etter et langvarig forhold så jeg aner egentlig ikke, men finnes ikke Match og Sukker og lignende lenger da? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #16 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er Tinder egentlig noe for meg, eller er det andre plattformer som gir bedre odds? Søker tips før jeg registrerer meg på et titalls tjenester som sikkert alle koster penger Om meg: Mann, 45+ (35 i utseende og 15 i hodet), ingen barn. Fast jobb, god økonomi. Vært singel et års tid etter 10 års samboerskap. Begynner å bli klar for å forelske meg igjen. Jeg er først og fremst på utkikk etter en kvinne å bli glad i (helst stormende forelsket, og med ei som gjengjelder det selvsagt), ikke for casual sex. Det finnes jo en uuttømmmelig mengde «sjekke»-apper og -nettsider der ute, hvem skal jeg velge? Er jeg langt utenfor målgruppen til Tinder-brukerne? Andre tips? Jobben er mannsdominert, så der kommer jeg til kort. Anonymkode: e3c2c...970 Mulig for om du fremstiller deg som 30!?! år yngre enn du er skremmer kvinner. Er få som ønsker en umoden partner som prøver for hardt på å være ung.... De fleste ser på seg selv som yngre i speilet (inkludert meg selv), men de fleste ser ut som den alderen man er i +- 2-3 år og ikke 10 etter fylt 40. Så begynn med selvinnsikt, så vil det nok gå bra 🙂 Anonymkode: 464bd...e65 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #17 Skrevet 5. juni 2021 Jeg fant min mann på Tinder 😊 Jeg hadde hatt tinder i 6 mnd mens han hadde hatt det en kveld før vi matchet. Alt er mulig! Anonymkode: a9a30...24f
M71 Skrevet 5. juni 2021 #18 Skrevet 5. juni 2021 Kjør Tinder, gode bilder(uten solbriller, sykkel og fisk:) ), kort om hvem du er og hva du ser etter, og lykke til 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #19 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mulig for om du fremstiller deg som 30!?! år yngre enn du er skremmer kvinner. Er få som ønsker en umoden partner som prøver for hardt på å være ung.... De fleste ser på seg selv som yngre i speilet (inkludert meg selv), men de fleste ser ut som den alderen man er i +- 2-3 år og ikke 10 etter fylt 40. Så begynn med selvinnsikt, så vil det nok gå bra 🙂 Anonymkode: 464bd...e65 Takktakk 😊 Selvinnsikten er der, det er nok humoren som må tweakes litt på i skriftlig form 😅 (Se tidligere svar om nettopp den parentesen) Anonymkode: e3c2c...970
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #20 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takktakk 😊 Selvinnsikten er der, det er nok humoren som må tweakes litt på i skriftlig form 😅 (Se tidligere svar om nettopp den parentesen) Anonymkode: e3c2c...970 Så det nå 🙂 Lykke til 🙂 Anonymkode: 464bd...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå