Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen her som har tips til gode tursko? Jeg har ganske brede føtter. Har begynt å gå mer tur de siste mnd, og merker at jeg får vondt under føttene når jeg ikke har skikkelige sko. Er det Hoka som gjelder? Jeg er student og synes Hoka er litt vel dyrt. 

Anonymkode: da976...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Er det tur i skog du går? Der er jeg veldig fornøyd med Salomon. På vanlig asfaltveier bruker jeg Nike og Adidas

Anonymkode: 70e16...c85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig brede føtter og er kjempefornøyd med Alfa sine. Men, kommer jo ann på bruken, de jeg har et fjellsko. 
Ellers så syntes jeg Hoka er fantastisk gode, kjøpe de som er W (wide). 
Har brukt mye Acis, veldig gode, men pga brede føtter så sliter jeg hull i de på sidene. 

Anonymkode: a2211...450

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen 😊Det er mest i skog jeg går ja! 

Anonymkode: da976...fe7

Skrevet

Jeg sverger til Alfa Walking Queen. Stiv pris, men jeg har hatt mine i 15 år snart. Må pleie skinnet selvfølgelig.  Med brede føtter kan du jo prøve Walking King. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har breie føtter er verken Salomon, Crispi eller Alfa-sko gode lenger, dessverre. Mitt første par Alfa Walk Queen, innkjøpt for 25 år siden var veldig gode. Dessverre endret Alfa lest på skoene sine, så nyere modeller er ubrukelige. 

Jeg vil anbefale Mammut Nova GTX. De passer på føtter med litt bredde. 

Alfa Walk King er herresko, og med mindre du bruker 41 eller større er det ingen vits i å vurdere den modellen. 

Anonymkode: 80a89...575

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er å dra til en butikk og prøve litt forskjellige, gå med de og finne ut hva som sitter best på akkurat din fot.

Anonymkode: 1f0be...478

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bred fot, og alfa, salomon fynker ikke om jeg skal gå i mange timer. 

Sjekk ut La sportiva sine 😀 romslige og super lette tursko 

Anonymkode: 244fb...2bb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...