AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Det er jo fullstendig situasjonsbestemt. Hadde det reddet mine barn, så hadde jeg gjort det uten å nøle. Anonymkode: ffd80...301 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Neppe. Det farlige her er jo ikke å stille seg foran en tanks, men hva myndighetene vil gjøre med deg etterpå. Var det ikke sånn at den mannen "forsvant"? Anonymkode: 0fa08...487
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Som nevnt tidligere; Situasjonsbetinget. Dersom barna mine var i fare hadde jeg gjort hva som helst i et forsøk på å forhindre det, samme hvor nytteløst det hadde vært. Anonymkode: 7c90e...a91
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Neppe. Det farlige her er jo ikke å stille seg foran en tanks, men hva myndighetene vil gjøre med deg etterpå. Var det ikke sånn at den mannen "forsvant"? Anonymkode: 0fa08...487 I følge kinesiske myndigheter har vel ingenting av dette noen gang funnet sted. Den oppvoksende generasjon i Kina kjenner ikke til massakren på den himmelske freds plass. Anonymkode: 2cd91...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå