AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Jeg blir bare mer forvirret av karantenereglene nå; gule, røde og lyserøde land, hotellkarantene, hjemnekarantene, osv. Jeg er beskyttet (første vaksine for mer enn tre uker siden), kan jeg reise til Sverige i morgen, ha hjemmekarantene når jeg kommer hjem, og teste meg ut av karantene etter tre dager? Anonymkode: 2c1cd...341
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Du må være fullvaksinert Anonymkode: ac5d8...a8b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må være fullvaksinert Anonymkode: ac5d8...a8b For å reise til Sverige, eller mener du hjemmekarantene? For å teste seg ut av hjemmekarantene dag 3 gjelder beskyttede, de som ha gjennomgått covid-infeksjon og fullvaksinerte? Anonymkode: 2c1cd...341
NysgjerrigeNilsi Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Personer som enten har fått første stikk eller har hatt corona, vil fra nå kunne teste seg ut av karantene på dag tre etter innreise fra utlandet. Fra VG igår.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Ingen som vet? Synes bare det er rart at man ikke hører mer om Sverige når det tross alt nå er endel som er vaksinert? Mange er på hjemmekontor, mange pensjonister og uføre som uansett er hjemme har mulighet til å ta tre dagers hjemmekarantene, men man hører ikke noe om det? Anonymkode: 2c1cd...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå