Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp bestilt denne shampoen. Noen som har erfaringer med den? Jeg har fint, litt tørt hår, med mye fall i. Blir krøller hvis jeg bruker de riktige produktene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den og balsamen av samme type. Kan desverre ikke si at jeg har sett så noe særlig til krøllene, sukk.

Blir ikke kjøpt en gang til, til det er den altfor dyr og med for dårlig virkning... :sjokkbla:

Skrevet

Ble tilsammen 119 kr da jeg bestilte på LF. Det er jo ikke så voldsomt dyrt da. Men jeg blir skuffa hvis den ikke holder det den lover ja :sur:

Skrevet

Nei, den prisen var det ikke mye å si på, jeg kjøpte mine i frisørsalong, og herligheten kom på over 300 kroner...nettshopping er tingen, skjønner jeg. Takk for tipset da, uansett!

(og det kan jo hende at det er håret mitt som er rart, kanskje du får krøller? ;) )

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

www.lookfantastic.com

har testet de fleste av tigi, redken ets, likte ingen av de.

for å få krøll annbefaller jeg loreal proffesional , lyseblå flaske, "curl" et eller anna heter den, eneste som funka på mine krøller...

ellers er faktisk herbal essenses den nye bra, håret har aldri vert så bløtt som etter jeg fant den... billig også...shampoen med timian og balsamen med hvetekimolje.

Skrevet

Bare for å presisere: Det var bare shampoen det ble 119 kr for. Så forskjellen fra å kjøpe her i Norge er ikke så stor. Den Lorealshampoen du nevner janne: Er det den som heter SP + noe med krøller? Den har jeg prøvd. Fungerte ikke på meg.

Skrevet
Bare for å presisere: Det var bare shampoen det ble 119 kr for. Så forskjellen fra å kjøpe her i Norge er ikke så stor. Den Lorealshampoen du nevner janne: Er det den som heter SP + noe med krøller? Den har jeg prøvd. Fungerte ikke på meg.

SP er Wella (System Professional), jeg antar Janne mente L'Oreal Professionel?

Skrevet

Det er det ja. Da er det ikke den jeg har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...