AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #41 Skrevet 5. juni 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Åj!! Kan det hende energiene som viste seg gjennom tarotleggingen var på hans «side»? Og jobbet for han, istedenfor deg? Det er jo helt utrolig at noe sånt kan skje! Leit du måtte oppleve dette😔 Anonymkode: 7e745...370 Det kan jo hende, han fikk jo mye gøy ut av det i motsetning til meg. Nå tør jeg ikke stole på tarot lenger, eller intensjonen bak. Dvs jeg stoler på leserne sin intensjon, men ikke nødvendigvis energien bak kortene hvis det gir mening. Håper du får litt hjelp fra hun klarsynte du sendte bilde til 😊 skulle gjerne trukket noen kort på deg selv, men tør ikke lenger drive med det etter den episoden. Anonymkode: 6dd69...048
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #42 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kan jo hende, han fikk jo mye gøy ut av det i motsetning til meg. Nå tør jeg ikke stole på tarot lenger, eller intensjonen bak. Dvs jeg stoler på leserne sin intensjon, men ikke nødvendigvis energien bak kortene hvis det gir mening. Håper du får litt hjelp fra hun klarsynte du sendte bilde til 😊 skulle gjerne trukket noen kort på deg selv, men tør ikke lenger drive med det etter den episoden. Anonymkode: 6dd69...048 Det forstår jeg godt du ikke tør, for en skummel opplevelse! Kanskje du en gang får svar på hva som skjedde? Av en klarsynt eller noe sånt? 💞 Anonymkode: 7e745...370
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #43 Skrevet 6. juni 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Det forstår jeg godt du ikke tør, for en skummel opplevelse! Kanskje du en gang får svar på hva som skjedde? Av en klarsynt eller noe sånt? 💞 Anonymkode: 7e745...370 Dette er faktisk første gang jeg har sagt det til noen, syns nesten det er litt skamfullt hele greia så har ikke spurt en klarsynt, ser for meg at jeg får svar at jeg også må bruke egen intuisjon eller noe sånt som jeg allerede vet. Så har bare prøvd å legge det bak meg 😊 Men er ikke bare bare å kutte tarot fullstendig ut, det gir så mye håp når man er langt nede og trenger en positiv nyhet. Så må man veie opp og ned om det er verdt skuffelsen hvis det ikke skjer eller noe helt annet skjer. For enkelte ting kan skje akkurat som forutsett også. Er vanskelig å lese egne kort objektivt, men de har faktisk stemt best for meg. Selv om jeg nå har lagt alt på hylla. Anonymkode: 6dd69...048
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #44 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Klokt innlegg, som mange ikke er klar over. Spurte en kjent tarotleser om hjelp med kjærligheten, hun sa en mann vil komme inn i livet mitt innen få uker, og jeg vil falle pladask. Denne mannen var det trygt for meg å stole på, jeg kom til å kjenne på tvil men det måtte jeg ikke la stoppe meg og jeg burde ta mye initiativ siden jeg har vært styrt av frykt alt alt for lenge. Og flere detaljer, hun beskrev utseende hans og andre karakteristika. Ble rimelig tatt på sengen når en mann av denne beskrivelsen ramlet inn i livet mitt bare 2 uker etterpå og ba meg på date, jeg ble faktisk ekstremt betatt umiddelbart og hadde og mye nerver. Dum som jeg var lyttet jeg ikke til egen intuisjon, så jeg valgte å overse nervene og vise interesse tilbake. Han viste seg å være helt forferdelig og knuste hjertet mitt. Aldri mer tarot over egen magefølelse. Anonymkode: 6dd69...048 Dette har jeg også opplevd. Jeg traff en mann, og fikk en klarsynt til å analysere han. Hun sa at han er en bra mann, og kanskje han kom til å ville gifte seg med meg osv. Mye som stemte. Men han dumpa meg faktisk rett etter sex. Jeg synes det var veldig tungt. Greia er at selv om man kan ha en god match og ha en potensiell fremtid sammen, så kan denne mannen tenke noe helt annet. Kanskje han sliter med ting fra fortiden. Kanskje han så for seg noen andre. Kanskje HAN bestemmer seg for noe annet. Og så forandrer alt seg. Anonymkode: e3c17...d80
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #45 Skrevet 6. juni 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Dette har jeg også opplevd. Jeg traff en mann, og fikk en klarsynt til å analysere han. Hun sa at han er en bra mann, og kanskje han kom til å ville gifte seg med meg osv. Mye som stemte. Men han dumpa meg faktisk rett etter sex. Jeg synes det var veldig tungt. Greia er at selv om man kan ha en god match og ha en potensiell fremtid sammen, så kan denne mannen tenke noe helt annet. Kanskje han sliter med ting fra fortiden. Kanskje han så for seg noen andre. Kanskje HAN bestemmer seg for noe annet. Og så forandrer alt seg. Anonymkode: e3c17...d80 Klem til deg. Fikk også beskjed om potensielt ekteskap og derfor var det ikke rom for usikkerhet og tvil fra meg, for denne mannen var min match. Tror det gjorde sorgen større når han viste seg å være den drittsekken, han ble plutselig skikkelig ufin og ekkel i oppførselen, så ghostet han uten at jeg forstod noe som helst 😓 Du har min fulle medfølelse i det du var gjennom! Anonymkode: 6dd69...048
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #46 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klem til deg. Fikk også beskjed om potensielt ekteskap og derfor var det ikke rom for usikkerhet og tvil fra meg, for denne mannen var min match. Tror det gjorde sorgen større når han viste seg å være den drittsekken, han ble plutselig skikkelig ufin og ekkel i oppførselen, så ghostet han uten at jeg forstod noe som helst 😓 Du har min fulle medfølelse i det du var gjennom! Anonymkode: 6dd69...048 Takk. samme til deg. Det er veldig vondt når man er forelsket og det ikke varer. Men man må bare gå videre.. Morsomme er at jeg legger selv kort og så at min date "var på vei ut" så jeg spurte henne om det stemte. Hun la kort til meg og så ekteskap.. Så legger jeg "på vei ut" kort. Så jeg visste jo at han egentlig ville ut. Men hun så noe annet da. Og hun er veldig flink.. Anonymkode: e3c17...d80
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #47 Skrevet 6. juni 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Takk. samme til deg. Det er veldig vondt når man er forelsket og det ikke varer. Men man må bare gå videre.. Morsomme er at jeg legger selv kort og så at min date "var på vei ut" så jeg spurte henne om det stemte. Hun la kort til meg og så ekteskap.. Så legger jeg "på vei ut" kort. Så jeg visste jo at han egentlig ville ut. Men hun så noe annet da. Og hun er veldig flink.. Anonymkode: e3c17...d80 Da var det jo du som hadde rett, og ikke henne fikk du noen gang noe tilbakemelding fra henne eller lot du være å nevne noe? Anonymkode: 6dd69...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå