AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #21 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette var interessant!! For det er nettopp dette jeg har tenkt en stund selv også, uten helt å få det til. Men dette kortet ga meg et push i riktig retning, skal virkelig prøve å gjøre som du og kortet sier, nyte mer av alle de små tingene i livet❤️ Så snill du er som bruker tid på meg❤️Tusen takk! Anonymkode: 7e745...370 Bare hyggelig å få trekke kort til deg og få øve meg selv, glad du fikk noe godt ut av det❤ Anonymkode: a9871...245
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #22 Skrevet 5. juni 2021 Rotemor skrev (26 minutter siden): Kløver fire og ruter åtte. Shit!! Kløver 4: suksess og vellykket resultat etter tid med hardt arbeid Ruter 8: den som blir spådd kan forvandle sine talenter til penger og karriere Anonymkode: a9871...245
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #23 Skrevet 5. juni 2021 For en gjeng med lettlurte fjols! Anonymkode: 4f79c...dbf
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #24 Skrevet 5. juni 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har veldig generelle kort så får ikke til å lese så nøyaktig, men gjorde et forsøk😊 Trakk et kort til deg og fikk opp at du skal vente og ha tålmodighet. At vi ofte vil at ting skal skje/ha svar, og når det ikke kommer så tror vi at noe er galt. Men at denne 'stillheten' rett og slett bare kan bety vent. Tiden er ikke riktig enda. Ha tillitt til at ting vil ordne seg for ditt beste, selv om det ikke nødvendigvis vil skje i det tidsforløpet du ønsker❤ I tillegg fikk jeg opp at du ikke er alene og at dersom du føler eller får en dragning mot å dra et bestemt sted så skal du gjøre det. Prøvde å trekke et kort på han og fikk opp et som ga meg følelsen av at det har vært mye som skjer eksternt, og at det er et lite behov for å vende oppmerksomheten innover og finne den indre roen/senteret. Anonymkode: a9871...245 Takk det uthevede stemte bra! "Tiden er ikke riktig enda. Ha tillitt til at ting vil ordne seg for ditt beste, selv om det ikke nødvendigvis vil skje i det tidsforløpet du ønsker" Dette stemmer i forhold til at jeg føler meg rastløs med jobb, penger. Eller er det i forhold til han? Anonymkode: ea1ab...263
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #25 Skrevet 5. juni 2021 Det kan være god trøst i Tarotkort - på kort sikt, men stol mest på din egen intuisjon. Selvom de som leser kortene bare vil deg det beste, så er det ikke sikkert de henter informasjon fra riktig "kilde". Kortene kan manipuleres av skapninger som vil forvirre deg, høres skummelt ut, men jeg har sett dette altfor ofte i det siste. Fremtiden forandrer seg for hvert valg du tar, noe er kanskje forutbestemt i din sjels kontrakt og evt. karma, men du har fri vilje. Sett intensjoner for hva du ønsker i livet, og jobb psykisk og fysisk for å få til de forandringene du ønsker. Ta kontroll over det du kan kontrollere, og gi slipp på alt du ikke kan kontrollere (er ikke lett, vet det..). Aksepter situasjonen du er i, ikke gjør motstand - for da skaper du bare mer av det du ikke vil ha. Hilsen klarsynt og energihealer. Anonymkode: ef182...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #26 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk det uthevede stemte bra! "Tiden er ikke riktig enda. Ha tillitt til at ting vil ordne seg for ditt beste, selv om det ikke nødvendigvis vil skje i det tidsforløpet du ønsker" Dette stemmer i forhold til at jeg føler meg rastløs med jobb, penger. Eller er det i forhold til han? Anonymkode: ea1ab...263 Spurte i utgangspunktet i forhold til han, dersom du venter på at noe skal skje/du vil vite hvor han står, tenker , føler osv så bør du bare være tålmodig og gi det tid. Stole på at situasjonen med han vil utspille seg til ditt beste:) Anonymkode: a9871...245
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #27 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Selvom de som leser kortene bare vil deg det beste, så er det ikke sikkert de henter informasjon fra riktig "kilde". Kortene kan manipuleres av skapninger som vil forvirre deg, høres skummelt ut, men jeg har sett dette altfor ofte i det siste. Åj, ja dette hørtes skummelt ut! Det er mye vi ikke vet «der ute». Du som er klarsynt, ser du noe konkret for meg i nærmeste fremtid og på lengre sikt? Bare hvis du har lyst😊 Anonymkode: 7e745...370
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #28 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det kan være god trøst i Tarotkort - på kort sikt, men stol mest på din egen intuisjon. Selvom de som leser kortene bare vil deg det beste, så er det ikke sikkert de henter informasjon fra riktig "kilde". Kortene kan manipuleres av skapninger som vil forvirre deg, høres skummelt ut, men jeg har sett dette altfor ofte i det siste. Fremtiden forandrer seg for hvert valg du tar, noe er kanskje forutbestemt i din sjels kontrakt og evt. karma, men du har fri vilje. Sett intensjoner for hva du ønsker i livet, og jobb psykisk og fysisk for å få til de forandringene du ønsker. Ta kontroll over det du kan kontrollere, og gi slipp på alt du ikke kan kontrollere (er ikke lett, vet det..). Aksepter situasjonen du er i, ikke gjør motstand - for da skaper du bare mer av det du ikke vil ha. Hilsen klarsynt og energihealer. Anonymkode: ef182...7d3 Jeg er helt enig i dette, derfor holder jeg meg kun til generelle kort med positivt budskap:) Anonymkode: a9871...245 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #29 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Åj, ja dette hørtes skummelt ut! Det er mye vi ikke vet «der ute». Du som er klarsynt, ser du noe konkret for meg i nærmeste fremtid og på lengre sikt? Bare hvis du har lyst😊 Anonymkode: 7e745...370 Da ville jeg helst hatt et bilde av deg. Men siden du er interessert i det alternative, tror du ikke at du har noe talent for dette selv og kan utvikle intuisjonen din? Da kan du samtidig lære om energier, og hjelpe deg selv til å forandre livet ditt. Jeg tenker det beste er å bruke seg selv, men hjelp og støtte fra likesinnede er selvfølgelig fint ❤️ Anonymkode: ef182...7d3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #30 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for rådet om å se meg selv om ti år😊 En annen over her skrev at jeg burde slippe kontrollen mer, og ta en og en dag, så kan hende akkurat dette rådet var litt motsatt av det hun andre skrev. Men kanskje kan man gjøre begge deler. Jeg har alltid sett fremover og hatt klare planer og drømmer, men så har sykdom kommet og ødelagt alle planer og alt jeg drømte om. Så det er lett å ikke tørre å håpe, for så å bli skuffet enda en gang. Men jeg skal ta til meg rådet😊 Tusen takk! Når jeg la disse kortene.. Jeg vet ikke hvorfor men jeg så for meg et koselig lite hvitt hus med masse blomster rundt i denne hagen. Litt sånn vill hage med masse farger. Akkurat passe, ikke stort og fjongt og moderne. men koselig. Jeg synes ikke du skal miste håpet, og tenke at en mann er svaret på din lykke. Men kanske lykke er i de små tingene som gjør DEG glad. en mann kan faktisk komplisere ting. Anonymkode: e3c17...d80
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #31 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da ville jeg helst hatt et bilde av deg. Men siden du er interessert i det alternative, tror du ikke at du har noe talent for dette selv og kan utvikle intuisjonen din? Da kan du samtidig lære om energier, og hjelpe deg selv til å forandre livet ditt. Jeg tenker det beste er å bruke seg selv, men hjelp og støtte fra likesinnede er selvfølgelig fint ❤️ Anonymkode: ef182...7d3 Jeg kunne gjerne gitt deg et bilde, men isåfall burde det vært privat😊 Ja jeg er interessert i det alternative, og jeg har oppdaget at jeg har healingkrefter, men jeg «ser» ingenting, så intuisjonen er kanskje ikke så godt utviklet? Kanskje det kommer😊 Skulle gjerne hatt likesinnede å prate med, ja😊 Anonymkode: 7e745...370
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #32 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hvorfor men jeg så for meg et koselig lite hvitt hus med masse blomster rundt i denne hagen. Litt sånn vill hage med masse farger. Akkurat passe, ikke stort og fjongt og moderne. men koselig. Det er akkurat noe sånt jeg drømmer om🤩 Wow! Tenk om du virkelig ser det huset jeg ender opp i! Jeg har tenkt at jeg må gjøre det sammen med en partner, både av økonomiske grunner og fordi det er mye vedlikehold og diverse med hus som jeg ikke kan fikse selv. Bor nå i leilighet, som er veldig lettvindt for en som er singel og har en litt skral kropp. Men hvem vet hva fremtiden bringer? Dette lille, koselige huset skal jeg se for meg blir virkelighet en vakker dag🤩 Anonymkode: 7e745...370
NatalieGoodman Skrevet 5. juni 2021 #33 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg kunne gjerne gitt deg et bilde, men isåfall burde det vært privat😊 Ja jeg er interessert i det alternative, og jeg har oppdaget at jeg har healingkrefter, men jeg «ser» ingenting, så intuisjonen er kanskje ikke så godt utviklet? Kanskje det kommer😊 Skulle gjerne hatt likesinnede å prate med, ja😊 Anonymkode: 7e745...370 Dette er brukernavnet mitt. Send meg gjerne en melding, om du vil snakke med noen likesinnede 😊
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #34 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kunne gjerne gitt deg et bilde, men isåfall burde det vært privat😊 Ja jeg er interessert i det alternative, og jeg har oppdaget at jeg har healingkrefter, men jeg «ser» ingenting, så intuisjonen er kanskje ikke så godt utviklet? Kanskje det kommer😊 Skulle gjerne hatt likesinnede å prate med, ja😊 Anonymkode: 7e745...370 Det er ikke sikkert du 'ser' slik du ser for deg at det skal være. Kanskje intuisjonen din snakker til deg gjennom lyder, farger, dyr, følelser, bilder. Min egen erfaring med å trene opp intuisjonen er å ha det ælitt gøy med og la tolkningene og inntrykkeme strømme fritt, tenk at du gjør det kun for deg selv:) Anonymkode: a9871...245 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #35 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke sikkert du 'ser' slik du ser for deg at det skal være. Kanskje intuisjonen din snakker til deg gjennom lyder, farger, dyr, følelser, bilder. Min egen erfaring med å trene opp intuisjonen er å ha det ælitt gøy med og la tolkningene og inntrykkeme strømme fritt, tenk at du gjør det kun for deg selv:) Anonymkode: a9871...245 Kloke ord😊 Jeg føler jeg har en sterk magefølelse da. Hvis jeg har to valg i en situasjon som angår meg selv, så kjenner jeg ofte klart at jeg burde si nei til det ene valget, selv om andre kan anbefale meg sterkt det motsatte. Kan sikkert virke litt sta pga det😅 Men å «se» inn i fremtiden klarer jeg ikke, eller å se konsekvensene av det ene eller det andre valget. Eller å «se» om jeg kommer til å finne en kjæreste igjen, f.eks. Sånt som klarsynte ofte kan se. Men gode tips fra deg, skal prøve å leke litt med det😊 Anonymkode: 7e745...370 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #36 Skrevet 5. juni 2021 NatalieGoodman skrev (9 minutter siden): Dette er brukernavnet mitt. Send meg gjerne en melding, om du vil snakke med noen likesinnede 😊 Så hyggelig, jeg tar gjerne kontakt😊 Det er du som er anonymkode ..7d3? Anonymkode: 7e745...370
NatalieGoodman Skrevet 5. juni 2021 #37 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hyggelig, jeg tar gjerne kontakt😊 Det er du som er anonymkode ..7d3? Anonymkode: 7e745...370 Stemmer 😊
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #38 Skrevet 5. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det kan være god trøst i Tarotkort - på kort sikt, men stol mest på din egen intuisjon. Selvom de som leser kortene bare vil deg det beste, så er det ikke sikkert de henter informasjon fra riktig "kilde". Kortene kan manipuleres av skapninger som vil forvirre deg, høres skummelt ut, men jeg har sett dette altfor ofte i det siste. Fremtiden forandrer seg for hvert valg du tar, noe er kanskje forutbestemt i din sjels kontrakt og evt. karma, men du har fri vilje. Sett intensjoner for hva du ønsker i livet, og jobb psykisk og fysisk for å få til de forandringene du ønsker. Ta kontroll over det du kan kontrollere, og gi slipp på alt du ikke kan kontrollere (er ikke lett, vet det..). Aksepter situasjonen du er i, ikke gjør motstand - for da skaper du bare mer av det du ikke vil ha. Hilsen klarsynt og energihealer. Anonymkode: ef182...7d3 Klokt innlegg, som mange ikke er klar over. Spurte en kjent tarotleser om hjelp med kjærligheten, hun sa en mann vil komme inn i livet mitt innen få uker, og jeg vil falle pladask. Denne mannen var det trygt for meg å stole på, jeg kom til å kjenne på tvil men det måtte jeg ikke la stoppe meg og jeg burde ta mye initiativ siden jeg har vært styrt av frykt alt alt for lenge. Og flere detaljer, hun beskrev utseende hans og andre karakteristika. Ble rimelig tatt på sengen når en mann av denne beskrivelsen ramlet inn i livet mitt bare 2 uker etterpå og ba meg på date, jeg ble faktisk ekstremt betatt umiddelbart og hadde og mye nerver. Dum som jeg var lyttet jeg ikke til egen intuisjon, så jeg valgte å overse nervene og vise interesse tilbake. Han viste seg å være helt forferdelig og knuste hjertet mitt. Aldri mer tarot over egen magefølelse. Anonymkode: 6dd69...048 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #39 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Klokt innlegg, som mange ikke er klar over. Spurte en kjent tarotleser om hjelp med kjærligheten, hun sa en mann vil komme inn i livet mitt innen få uker, og jeg vil falle pladask. Denne mannen var det trygt for meg å stole på, jeg kom til å kjenne på tvil men det måtte jeg ikke la stoppe meg og jeg burde ta mye initiativ siden jeg har vært styrt av frykt alt alt for lenge. Og flere detaljer, hun beskrev utseende hans og andre karakteristika. Ble rimelig tatt på sengen når en mann av denne beskrivelsen ramlet inn i livet mitt bare 2 uker etterpå og ba meg på date, jeg ble faktisk ekstremt betatt umiddelbart og hadde og mye nerver. Dum som jeg var lyttet jeg ikke til egen intuisjon, så jeg valgte å overse nervene og vise interesse tilbake. Han viste seg å være helt forferdelig og knuste hjertet mitt. Aldri mer tarot over egen magefølelse. Anonymkode: 6dd69...048 Åj!! Kan det hende energiene som viste seg gjennom tarotleggingen var på hans «side»? Og jobbet for han, istedenfor deg? Det er jo helt utrolig at noe sånt kan skje! Leit du måtte oppleve dette😔 Anonymkode: 7e745...370
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #40 Skrevet 5. juni 2021 Kan noen trekke kort på meg også? Om det er greit for ts ? Bare livet generelt fremover Anonymkode: c8681...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå