AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 En kollega av meg venter en gutt og hun er liksom sååå glad for at hun «slapp» å få ei jente?! Jeg tror hun bare sier det fordi hun ikke vil vise hvor skuffet hun er! Jeg hadde vært dødsskuffet selv! Det må jo bare være tull Anonymkode: be3da...8f0 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 5. juni 2021 🙈 Hva i alle dager? Hvorfor skulle det ikke være helt topp å få to gutter? Så kan de leke sammen, arve klær, ofte mindre drama enn med jenter osv! Anonymkode: 50e0f...889 61
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Jeg fikk gutt først, og så hente. Var skikkelig skuffa over jenta. Ønsket to av samme kjønn. Så fullt mulig. Anonymkode: 36a99...093 14
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Ganske lei av at alle liksom MÅ ønske seg en jente. Jeg venter gutt nr 2 nå og er kjempe gla for at det er en gutt. Hadde blitt glad for jente og, kjønnet spiller ingen rolle egnetlig men jeg håpte litt på gutt. Trives som "guttemamma" og gøy for storebroren med bror. Anonymkode: f0210...4fd 27
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Jeg er veldig glad for at jeg får to gutter. Jeg og mannen snakket om dette her om dagen. Selvfølgelig hadde vi blitt glad om vi hadde fått en jente med nr. 2, men med antall jenter som opplever overgrep vs. gutter, så er vi også "lettet" over å få to gutter. Så får vi oppdra dem godt. Dessuten, som noen skriver over her, så blir det koselig å ha brødre, som vi håper veldig at kommer til å leke godt sammen og komme godt overens. Anonymkode: 4ab94...350 9
sicario Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En kollega av meg venter en gutt og hun er liksom sååå glad for at hun «slapp» å få ei jente?! Jeg tror hun bare sier det fordi hun ikke vil vise hvor skuffet hun er! Jeg hadde vært dødsskuffet selv! Det må jo bare være tull Anonymkode: be3da...8f0 Da vi ventet første barnet kunne jeg ikke brydd meg mindre om kjønnet. Da Vi ventet nr 2, så håpet Jeg litt på samme kjønn som nr 1. heldigvis ble det slik. 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Skulle jeg hatt et barn til ville jeg uten tvil hatt enda en gutt. Så mye lettere, de kan arve hverandre og sjansen for at de leker bedre sammen er større. Anonymkode: 381a6...19e 7
Gjest O.G. Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): En kollega av meg venter en gutt og hun er liksom sååå glad for at hun «slapp» å få ei jente?! Jeg tror hun bare sier det fordi hun ikke vil vise hvor skuffet hun er! Jeg hadde vært dødsskuffet selv! Det må jo bare være tull Anonymkode: be3da...8f0 ??? Du troller nå?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Jeg har en sønn og ønsker meg ikke flere barn, da hadde jeg i tilfelle ønsket meg en sønn til. Er vokst opp med bare søstre og har 5 nieser, har ikke ord for hvor mye enklere det virker å opptra gutter i forhold til jenter. Gutter er ofte snillere med moren sin enn døtre. Anonymkode: 9b1f1...316 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 Vil tippe hun hadde vært glad uansett kjønn, men at når hun først har fått vite kjønn, ser hun alt det positive med det kjønnet og er kjempeglad for det. Jeg har selv en guttebaby nå, som jeg senere vil ha søsken til, og da ser jeg både fordeler med begge kjønn, så det er akkurat det samme hva det blir. Anonymkode: e108d...55d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #11 Skrevet 5. juni 2021 Jeg ønsket meg gutt, men fikk jente. Det går an å ikke ønske seg jente. Anonymkode: 28d70...8d4 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #13 Skrevet 5. juni 2021 Det er så utrolig mye vanskeligere å oppdra jenter enn gutter! Så mye drama og sutring🙄 så skjønner TS godt. Anonymkode: deee3...bf3 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #14 Skrevet 5. juni 2021 Jeg har fire gutter . Skulle jeg vært skuffet over det? Valgte også å ikke vite kjønnet på forhånd. Anonymkode: ad6d0...d2a 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #15 Skrevet 5. juni 2021 Hva i alle dager er greia med det derre «må ha jente»-tullet som en del ytrer på dette forumet? Vi har en av hver. Gutten er eldst, og da vi ventet nr. 2 var jeg overbevist om at det var en gutt til. Ble faktisk litt skuffa og ville ikke tro det da ultralyd viste at det var jente, og det tok en del tid før jeg klarte å shoppe jenteklær. Ble alltid dratt mot guttetøyet I dag er jeg selvsagt superglad for at vi har en av hvert kjønn, og får oppleve begge deler. Og nå syntes jeg det er enklere å kjøpe jenteklær enn gutteklær Jeg elsker absolutt begge to like høyt 😍 Men gutten er definitivt enklere å ha med å gjøre 😂🙈 Anonymkode: ab831...704 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #16 Skrevet 5. juni 2021 Jeg har gutt, jente, gutt. Venter nå nummer 4 og håper helt ærlig på en gutt. Jenta vår er helt perfekt, men foreløpig er det mye lettere å være guttemamma 😅 Anonymkode: 83823...294 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #17 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er veldig glad for at jeg får to gutter. Jeg og mannen snakket om dette her om dagen. Selvfølgelig hadde vi blitt glad om vi hadde fått en jente med nr. 2, men med antall jenter som opplever overgrep vs. gutter, så er vi også "lettet" over å få to gutter. Så får vi oppdra dem godt. Dessuten, som noen skriver over her, så blir det koselig å ha brødre, som vi håper veldig at kommer til å leke godt sammen og komme godt overens. Anonymkode: 4ab94...350 Jepp, skulle ønske jeg fikk gutt av denne grunn. Så mye ekkelt jenter utsettes for. Kan skje gutter også, men mye mindre sannsynlig. Anonymkode: 8fefb...c97 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #18 Skrevet 5. juni 2021 Jeg fikk gutt først og ønsket meg så inderlig enda en gutt- som jeg fikk. Vil ha et barn nr 3, men tør ikke å prøve i tilfelle jeg får jente. Anonymkode: 8853b...37f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #19 Skrevet 5. juni 2021 Vel. Jeg ønska med to jenter og en gutt og fikk det(lucky me), men føler med henne! To gutter=større sannsynlighet for at de leker godt sammen og får tett bånd, arver leker og klær fra hverandre og mindre drama spesielt som tenåringer. Anonymkode: 4405e...165 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #20 Skrevet 5. juni 2021 Dette drama-greiene kommer jo mye an på oppdragelse. Anonymkode: 6f904...658 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå