AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Barnet mitt på 2,5 år hostet endel etter leggetid i går kveld. Hosta litt i natt og bittelitt i dag. Tenkte å koronateste i dag, men kan visst ikke før mandag. Man kan vel ikke til lege før test når symptomene er så milde? Jeg frykter allergi for midd eller pollen. Men må vente med å bestille legetime til koronatestresultatet er klart? Kan i bhg som normalt om testen er negativ? Hvordan sjekkes det om man har allergi? Blodprøve? Leste at man må kontakte lege før test. Og kanskje slippe test, synes det hørtes litt rart ut? Anonymkode: b7ddd...d5b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Først coronatest, vente til den er negativ. Så kan du bestille legetime. Uansett drar man ikke til legen så fort ungen hoster litt. Anonymkode: d36a0...ac9 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Barnet mitt på 2,5 år hostet endel etter leggetid i går kveld. Hosta litt i natt og bittelitt i dag. Tenkte å koronateste i dag, men kan visst ikke før mandag. Man kan vel ikke til lege før test når symptomene er så milde? Jeg frykter allergi for midd eller pollen. Men må vente med å bestille legetime til koronatestresultatet er klart? Kan i bhg som normalt om testen er negativ? Hvordan sjekkes det om man har allergi? Blodprøve? Leste at man må kontakte lege før test. Og kanskje slippe test, synes det hørtes litt rart ut? Anonymkode: b7ddd...d5b Hvorfor frykter du for allergi? Kan det ikke like gjerne være en forkjølelse? Ta en test, når ungen er i god form så kan den gå i bhg med negativ test. Anonymkode: 7d744...44f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Hos oss kan vi bestille legetime i en brakke der de også tester for corona, så tar de test og undersøkelse med smittevernutstyr i samme slengen Anonymkode: 2dfef...9bb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Uansett drar man ikke til legen så fort ungen hoster litt. Anonymkode: d36a0...ac9 Det var ganske brutal hoste sent i går. Og i natt. Ikke vanlig tørrhoste nå noen ganger på dagtid heller. Leste at slik natthoste kan tyde på allergi Anonymkode: b7ddd...d5b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Det var ganske brutal hoste sent i går. Og i natt. Ikke vanlig tørrhoste nå noen ganger på dagtid heller. Leste at slik natthoste kan tyde på allergi Anonymkode: b7ddd...d5b Nyoppstått hoste? Teste for korona. Sånn er det bare. Kan godt tenkes at det er allergi, men det kan man tenke på ETTER en test… Anonymkode: 2bbd8...c53 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå