AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Er i uke 17 og opplever ofte at magen blir borte. Noen dager ser den nesten flat ut. Neste dag er det tydelig mage igjen. Vekten er den samme. Noen andre som opplever dette? I hvilken uke fikk dere tydelig gravidmage? Anonymkode: ec086...010
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Det er vanlig så tidlig, ja. Som førstegangsfødende trenger man ikke å få mage før etter uke 25. Anonymkode: 96bd2...77c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Det er veldig vanlig, ja Jeg hadde flat mage om morgenen og formiddagen og liten "gravidmage" på kvelden fra uke 15-23 ca med begge mine Det er mest luft som gjør at magen står ut, organene bare ommøbler seg litt i begynnelsen for å gjøre plass til voksende livmor Anonymkode: 32b82...e14 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er i uke 17 og opplever ofte at magen blir borte. Noen dager ser den nesten flat ut. Neste dag er det tydelig mage igjen. Vekten er den samme. Noen andre som opplever dette? I hvilken uke fikk dere tydelig gravidmage? Anonymkode: ec086...010 For min del kommer det veldig an på hvor full tarmene er. Har jeg spist masse godt dagen før ser jeg mye mer gravid ut enn på en litt sunnere dag. Anonymkode: a93d9...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå