Lina Skrevet 7. september 2005 #1 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) det er så mange som driver med disse proteindrikkene for tiden.. Kan noen informere meg litt om disse?? Endret 7. september 2005 av Lina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2005 #2 Del Skrevet 7. september 2005 Hei! Proteiner er kroppens byggestener, naar man trener (lofter vekter etc etc) bryter man ned musklene, naar musklene hviler blir de storre og da hjelper det med protein pulver(Byggestenene bygger musklene igjen). Har man ett normalt bra kosthold og er bare hobbymosjonist trenger man feks ikk drikke protein shakes, men heller spise litt ekstra egg/kylling og andre protein rike matvarer. Sjekk ut den linken her fra iform.no: http://www.iform.no/forum/viewtopic.php?t=14432 xx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. september 2005 #3 Del Skrevet 8. september 2005 Min bror drikker proteinshaker hver eneste dag, han gjør dette fordi han trener mye og ønsker å bli større. Proteinshaker kan også være ideelt for mennesker som er veldig tynne og ønsker å gå opp i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lina Skrevet 8. september 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 8. september 2005 takk for svar, nå er jeg litt klokere takket være dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå