Gå til innhold

Hadde digga å bruke en finger bak på sambo, men han vil på INGEN måte ha noe inn der! Noen flere med samboer som ikke vil det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han ikke en gang vil prøve..

Anonymkode: 2441d...979

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare å respekter og gå videre. Eller vil du ha argumenter for å presse ham??

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor han ikke en gang vil prøve..

Jeg vil heller ikke ha det. Har prøvd, flere ganger. Er bare ikke noe deilig. 

Anonymkode: 96dd9...165

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja mannen her spenner rumpa og «stenger» bare jeg er i nærheten. Første gangen vi hadde sex så tok han gladelig i mot men siden den gang er det stengt. Det er skikkelig trist for meg for det er noe jeg liker men jeg respekterer han og hans vilje så det blir ikke noe. 

Anonymkode: 73c4a...a73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (Akkurat nå):

Det er vel bare å respekter og gå videre. Eller vil du ha argumenter for å presse ham??

Nei absolutt ikke. Har aldri presset han og kommer aldri til å gjøre det.

Var mer nysgjerrig på om flere menn der ute ikke er int i dette og eventuelt hvorfor.

AnonymBruker
Skrevet

Mye styr for å få stappe en finger opp i ræva på en mann.

Anonymkode: 3e63f...e8c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vill heller ikke ha det. 

Anonymkode: bc1a9...9ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er der bare å respektere. Er litt lei av deg der maset om at man i alle fall bær prøve. Nei, det trenger man ikke hvis man ikke ønsker det. Jeg (mann) ble som barn utsatt for overgrep og det er dermed uaktuelt å få noe inn der. 

Anonymkode: 52ef6...048

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vill heller ikke ha det. 

Kan jeg spørre hvorfor? Eller har du prøvd, og funnet ut at du ikke liker det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor penetrere hele fingeren opp i der, det kan være vel så godt å bare kile litt utenfor.

Anonymkode: 7cee4...b38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er der bare å respektere. Er litt lei av deg der maset om at man i alle fall bær prøve. Nei, det trenger man ikke hvis man ikke ønsker det. Jeg (mann) ble som barn utsatt for overgrep og det er dermed uaktuelt å få noe inn der. 

Anonymkode: 52ef6...048

Det er fullt forståelig. Jeg er selv utsatt for seksuelt overgrep som liten jente, så det skjønner jeg godt.

Er allikevel seksuelt aktiv i voksen alder, veldig glad for at jeg klarer det:)

AnonymBruker
Skrevet

🤮

Anonymkode: 828c3...e80

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre hvorfor? Eller har du prøvd, og funnet ut at du ikke liker det?

Synes det er ekkelt, og får ikke noe ut av det i det hele tatt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spør kun da jeg lurer på om det hele veien har vært uaktuelt å prøve eller om du har prøvd å ikke fikk noen nytelse av det. Jeg lurer genuint på dette. 
Jeg skal aldri presse min kjære til dette, men så mange sier at dette er godt for menn pga prostata og bla bla så jeg lurer på om alle som har prøvd det liker det, eller om det er sånn at det faktisk ikke er godt for noen.

Og om det da ikke er godt fordi de bare psykisk ikke liker tanken, eller fordi det fysisk faktisk ikke gjør noe for dem.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Spør kun da jeg lurer på om det hele veien har vært uaktuelt å prøve eller om du har prøvd å ikke fikk noen nytelse av det. Jeg lurer genuint på dette. 
Jeg skal aldri presse min kjære til dette, men så mange sier at dette er godt for menn pga prostata og bla bla så jeg lurer på om alle som har prøvd det liker det, eller om det er sånn at det faktisk ikke er godt for noen.

Og om det da ikke er godt fordi de bare psykisk ikke liker tanken, eller fordi det fysisk faktisk ikke gjør noe for dem.

Men er det ikke åpenbart for deg at selvom noen sier det er godt for menn, så er det også et mangfold av menn som ikke synes det er godt? Kan da være fordi de ikke får noe ut av det verken psykisk eller fysisk. Alle har forskjellige preferanser, åpenbart.

Anonymkode: 2f79c...585

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, alle som prøver det liker det ikke.

På samme måte som at ikke alle liker å utføre oralsex eller få oralsex, ikke liker reverse cowgirl mens andre elsker det, ikke liker 69, mens andre elsker det, ikke liker får i kål, mens andre elsker det, ikke liker fotball, Mens andre lever for det osv osv 😊

Alle er forskjellige. Mange menn kan elske stimuli av prostata, enten alene eller i kombinasjon med stimuli av penis, pereneum etc. Mange menn syntes det kun er ubehagelig og forstyrrende, mens andre igjen er mer Likegyldige.

selv er jeg en som ikke liker det. Syntes kun det er ubehagelig. Har prøvd alene og med partnere og har nok erfaringsgrunnlag til å vite at jeg ikke liker det og ikke ønsker å gjøre det igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min var også slik. Respekter han. Det er ikke alle som endrer mening, men min snudde etter ca to år. Å mase om ting den ene ikke vil kan drepe hele sexlivet.

Anonymkode: 03014...8f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja mannen her spenner rumpa og «stenger» bare jeg er i nærheten. Første gangen vi hadde sex så tok han gladelig i mot men siden den gang er det stengt. Det er skikkelig trist for meg for det er noe jeg liker men jeg respekterer han og hans vilje så det blir ikke noe. 

Anonymkode: 73c4a...a73

Hvorfor ville han første gangen? Var det godt for han, fikk han orgasme av det?

Det kan være noe sånn redsel for bifili?

Her i huset får mannen både fingre og dildo inn. Han elsker det og gir han hinsides orgasmer.

Anonymkode: 1c945...c5d

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da har du ikke funnet prostata! Det er helt latterlig deilig når du får gangen på det, you're missing out.

Anonymkode: d4354...bf6

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Men er det ikke åpenbart for deg at selvom noen sier det er godt for menn, så er det også et mangfold av menn som ikke synes det er godt? Kan da være fordi de ikke får noe ut av det verken psykisk eller fysisk. Alle har forskjellige preferanser, åpenbart.

Anonymkode: 2f79c...585

Tipper dette er typen menn som sier at det er homofilt å få noe i rumpa 😅

Anonymkode: d4354...bf6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...