Gå til innhold

Det er to stykker her inne som ALLTID kommenterer på mine innlegg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg vil ikke ha noen kommentarer fra dem. Dette er to stykker som plager meg. Er det noen måte å gjøre slik at dem ikke kan kommentere på innlegg jeg poster?

Anonymkode: 6b800...fd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du å skrive med brukernavn?

Rapporter dem inn for regelbrudd. Det er ikke greit å følge etter andre fra tråder til tråder og ta opp ting som ikke er relevant for diskusjonen.

Anonymkode: da5b6...9d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sette på «ignorer» på brukere du ikke vil lese fra😊 Da ser du ikke hva de kommenterer. Usikker på om du kan gjøre så de ikke får kommentert

Anonymkode: ec881...d80

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og jeg vil ikke ha noen kommentarer fra dem. Dette er to stykker som plager meg. Er det noen måte å gjøre slik at dem ikke kan kommentere på innlegg jeg poster?

Nei.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en liste på rundt 20 som jeg har blokkert. Da får jeg ikke varsler og jeg får ikke lese hva de skriver. Interessen tenderer til å dabbe ut da.

Det er 20 kvinnehatere jeg ikke vil gi oppmerksomhet til.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare én, med to kontoer.

Anonymkode: 5044c...0b6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sett de på ignorering lista 🙂

Anonymkode: cdfb5...e60

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvis jeg er den ene av de to personene så kan du si fra og så skal jeg slutte, men det fordrer at du begynner å bruke brukernavn. Jeg er ikke villig til å slutte å kommunisere med alle anonymbrukere bare fordi du synes jeg er slitsom.

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vet disse at de forskjellige trådene er fra nettopp deg, altså setter de trådene dine i sammenheng? Eller er det bare at de er mye på KG og kommenterer på tråder uten å vite at de er dine? Dersom du skriver alle med anonym er det jo vanskelig å vite.. 

Anonymkode: d2c7c...e1a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2021 den 10.46):

Bruker du å skrive med brukernavn?

Rapporter dem inn for regelbrudd. Det er ikke greit å følge etter andre fra tråder til tråder og ta opp ting som ikke er relevant for diskusjonen.

Anonymkode: da5b6...9d1

Tråd-starter skriver jo ingenting om at noen har begått eventuelle "regelbrudd" altså... 

Anonymkode: 6465e...b62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...