AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Med kjæreste i England er det greit med alternativer. Noen som har prøvd denne? https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/vibratoregg-lush-30/ Anonymkode: 3653d...ffe
Coachshinny Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Har prøvd den ja, intens og deilig og orgasmene er ekstreme
Teyla Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Tror ikke jeg har akkurat den modellen, men en annen lush som styres av app. Absolutt fantastisk! Og veldig gøy når mannen er borte, så vil absolutt anbefale til dere 😉 Får ikke orgasme via appen da, siden mannen ikke er her og kan se signaler og justere i forhold til nytelsen... Selv over web cam er det en viss forsinkelse som er stor nok til at jeg ble frustrert når han senket vibrasjonen bittelitt rett før jeg kom 😂 Men da var det bare å si fra at han skulle la appen ligge, og heller nyte showet 😉
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 Tusen takk for tilbakemeldinger. Nå er den bestillt😁 Anonymkode: 3653d...ffe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå