AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Altså, hvor legger dere det i huset? Tenker hammer, skrujern, skruer bildeoppheng osv? Og evt lyspærer, batterier og stearinlys. Flyttet inn for snart 1 år siden, men det bare blir liggende og slenge.. Pleier vanligvis ha hode til det her, men får meg bare ikke til å organisere det 🙈 Tips mottas med stor takk 😁 Anonymkode: bd8d9...1a3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Verktøy i en liten verktøykasse som står nederst i et skap. Smådingser som bildeoppheng, spiker og skruer er i en liten boks i samme skapet. Lyspærer i sokkelskuff på kjøkkenet. Batterier i skuff i kjøleskapet. Stearinlys bruker vi veldig sjelden, så de få vi har er oppbevart i boden. Anonymkode: d3140...757 2
Snabeltann Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Har alt verktøy i garasjen.. også innegreier. Tar 30 sekunder å hente det. Ligger i verkøykasse. 1
Snabeltann Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Obs, rettelse. Har faktisk en hammer og en liten eske stifter og en leathermankniv i roteskuffen på kjøkkenet også, ser jeg! 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Vi har det i en kasse under senga. Anonymkode: 9d290...494 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Har det i en oppbevaringskasse i et skap. Anonymkode: 612b2...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Takk for tips 😁 hvilke skap spesifikt? Prøver bare å tenke hvor det er lurest 😅 Anonymkode: bd8d9...1a3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Mannen har sin egen "rote-Malm" til innendørs greier, og en hel garasje og utebod til alt annet. Der henger han mye opp på veggen. Anonymkode: 80e6d...dd0 1
stan Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 En rotebod. En garasje. To skuffer. Samt alt på hytta. En svigerfar som var forhandler av verktøy. Har alt av verktøy, skulle gjerne hatt litt orden. 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. juni 2021 #11 Skrevet 5. juni 2021 (endret) Det er et ømt tema. Jeg eier ikke kunst, sølv eller krystall, ikke smykker og ikke særlig interessert i interiør, men jeg er ingen typisk «kontordame» som har orden i syskrinet. Jeg har så enormt mye av alt mulig verktøy. Og jeg kan bruke alt. Bortsett fra enkelte som jeg ikke lenger har krefter til å løfte for å bruke. Alt fra smått håndverktøy til verktøysett og store maskiner. De fyller både kjeller og garasje. Problemet er at jeg ikke orker å rydde og sortere i det. Jeg har lenge tenkt at jeg bare må få satt opp flere hyller og få satt det i system. Nå finner jeg ikke det jeg trenger i kaoset. Endret 5. juni 2021 av Hvemsomhelst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå