Gå til innhold

Hva er det tidligste mensen kan komme tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er 3 uker siden fødsel og jeg tror renselsen er over. Har hvertfall ikke blød på 3 døgn. I dag kjenner jeg på noe som minner om mensenmurring i magen.. er det mulig at mensen er på vei tilbake allerede? Er ikke det for tidlig? Jeg delammer. 

Anonymkode: f5c81...13a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er 3 uker siden fødsel og jeg tror renselsen er over. Har hvertfall ikke blød på 3 døgn. I dag kjenner jeg på noe som minner om mensenmurring i magen.. er det mulig at mensen er på vei tilbake allerede? Er ikke det for tidlig? Jeg delammer. 

Vanligvis tar blødningen seg litt opp noen uker etter fødselen fordi skorpen på såret der morkaka var festet løsner. 

Jeg har hørt at man tidligst får mensen tilbake etter 6-8 uker, men det er nok forskjeller der også :)

Anonymkode: 99e90...786

• Liker 2
Skrevet

6 uker er ikke uvanlig, dvs eggløsning 4 uker etter fødselen. 3 uker høres for tidlig ut, det er vel rundt den tiden skorpen i livmoren løsner. 

• Liker 1
Skrevet

Ca 6 veker her faktisk. Sjølv om eg fullpumpa.

Skrevet

Fulllammet og fikk mensen tilbake etter 6 uker med førstemann. Har en baby på 11 uker nå og har fortsatt ikke fått mensen tilbake 😃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2021 den 9.45):

Jeg fikk den etter 3-4 uker. Begge gangene etter at jeg hadde født. Og jeg fullammet. 

Anonymkode: 22dcf...15c

Gjest Made4u
Skrevet

At vedkommende ikke evner å forstå situasjonen barna blir satt i. Jeg kan ikke se for meg at noen skal være så ukritisk og tankeløs, er heldigvis få som finner på å komplisere situasjonen så til de grader.

Skrevet
Made4u skrev (2 minutter siden):

At vedkommende ikke evner å forstå situasjonen barna blir satt i. Jeg kan ikke se for meg at noen skal være så ukritisk og tankeløs, er heldigvis få som finner på å komplisere situasjonen så til de grader.

Uups 😁

Skrevet

Jeg fikk mensen etter 8uker, selv med fullamming😊

Gjest Made4u
Skrevet
Hannah80 skrev (På 7.6.2021 den 11.20):

Uups 😁

Ble feil tråd...

Skrevet

Kjenner en som kom gravid på 6ukers kontrollen🤣 så den kan fint komme ganske kjapt 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...