AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Han nekter å være venner på facebook og har sperret profil. Han er venner med familien hennes da, så hun kan jo se hva som skrives der med mindre han endrer på hvem som kan se status. Han største lidenskap er bil, så bil nr 1, han jobber som mekaniker og jobber mye overtid. Han skjuler ikke an gang at kjæresten ikke er særlig prioritert i forholdet. Sist hun hadde bursdag avtalte de at de skulle spise middag på kvelden. kl 21 om kvelden hadde han "glemt" dette. han sovner på sofaen og legger seg ikke inn i deres felles seng. Det er så mye han gjør for å vise at han er ferdig. men ikke å gjøre det slutt. Mannen har ikke baller til å gjøre det slitt. Så sitter venner, familie rundt oh gir velmenende råd. Hun virker så forelsket at ingen når inn. Jeg syns hun fortjener bedre, men det er jo hun som må bestemme,. Når man i det hele tatt frem til slike? Anonymkode: 6882d...e1b
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns hun fortjener bedre, men det er jo hun som må bestemme,. Når man i det hele tatt frem til slike? Hvordan vet du alt dette? Har hun fortalt det til deg?
got2go Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Dævendøtte skrev (1 time siden): Hvordan vet du alt dette? Har hun fortalt det til deg? Akkuratt det lurer jeg også på! Det er jo opp til denne kjæresten hva hun finner seg i og ikke, ts. Ikke noe du trenger å blande deg i. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Er dette en venninne av deg? Det høres mer ut som det, enn som en kollega av din mann. Anonymkode: b72d9...12b 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er dette en venninne av deg? Det høres mer ut som det, enn som en kollega av din mann. Anonymkode: b72d9...12b Ja veldig rart at en kollega av mannen skulle åpne seg for ts 😅 Anonymkode: fb2c7...9db
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Hun er så blåst at det hun for er velfortjent. Enhver med iq over 2 og litt selvrespekt hadde kastet ut karen for lengst. Anonymkode: 98d95...fc9
PM75 Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Kjip fyr! Han burde ta ansvaret for å gjøre det slutt, men det vil han vel heller han hun skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 Sitter denne mannen og forteller dere hvor dårlig han behandler dama, da eller? 🤔 Anonymkode: eb620...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 Kjæresten min og jeg er ikke venner på fb. Han er lite der uansett. Han jobber også mye overtid. Han er imidlertid kjærlig mot meg. Jeg er stolt av ham som står på i jobben sin. Anonymkode: e991a...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå