AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 La si en får jobb første juni, men bedriften har ikke behov for en før 20. juli. Hvordan gjør en da med meldekort i mellomtiden? En har jo fått jobb, men får ikke lønn før f.eks 20.august. Kan jo ikke leve på null inntekt. Noen som vet? Anonymkode: aab19...fd2
stan Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Jobben starter ikke før tidspunktet du får lønn fra. Arbeidskontrakten signeres gjerne flere måneder i forkant.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Nå lurer vel Ts hvordan det blir ifh dagpenger? Hvis jeg forsto deg riktig? Jeg har ingen svar , men lurer på det samme. Er i samme situasjon Anonymkode: 47fc7...0fa
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå lurer vel Ts hvordan det blir ifh dagpenger? Hvis jeg forsto deg riktig? Jeg har ingen svar , men lurer på det samme. Er i samme situasjon Anonymkode: 47fc7...0fa Ja, riktig. Var det jeg lurte på. Anonymkode: aab19...fd2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Man levere meldekort frem til den dagen en faktisk begynner i jobben. En kan vel varsle nav at en begynner i jobb 20 juli. Fra 20 juli og frem til 20 august, og første ordinære lønning, må en vel klare seg på oppstart midler. Ev hva med forskudd på lønn? Anonymkode: 4b991...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå