Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer Stella Mccartnys høst- kolleksjon til H&M?? Noen som vet? Er klærne å finne på nett? Fant dem ikke på hm.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klærne blir vel kun solgt i utvalgte butikker, og i begrenset opplag, så det blir førstemann til mølla der.

Skrevet

Kun i utvalgte butikker ja.

Jeg var innom jobben i dag (H&M) og da sto det litt om prosjektet, men jeg har glemt hva som sto der! :ler:

Se klærne her hos Dagbladet.

Skrevet

"Førstemann til mølla", ja.. Som med de Lagerfelt-klærne.. som bare hang der og hang der.. så stygge at ingen ville ha dem.. :)

Skrevet
"Førstemann til mølla", ja.. Som med de Lagerfelt-klærne.. som bare hang der og hang der.. så stygge at ingen ville ha dem.. :)

:Nikke:

Men noen av Lagerfeld-klærne var populære, bare ikke alle.

Får håpe Stella sine klær er finere! Har tro på at hun lager penere klær enn Lagerfeld. :)

Skrevet
:Nikke:

Men noen av Lagerfeld-klærne var populære, bare ikke alle.

Får håpe Stella sine klær er finere! Har tro på at hun lager penere klær enn Lagerfeld. :)

Hørte rykter om trange jeans, store gensere og silketopper... Sistnevnte liker jeg jo, men trange jeans kombinert med stor genser? Kan få den peneste sylfliden til å få pæreform :forvirret:

Skrevet

Enig, jeg syns heller ikke Stella sine klær så spesielt fine ut..

Skrevet
Kun i utvalgte butikker ja.

Jeg var innom jobben i dag (H&M) og da sto det litt om prosjektet, men jeg har glemt hva som sto der! :ler:

Se klærne her hos Dagbladet.

Det står forresten at bildene er fra hennes egen kolleskjon, så klærne vist er ikke fra H&M kolleskjonen

Skrevet
Det står forresten at bildene er  fra hennes egen kolleskjon, så klærne vist er ikke fra H&M kolleskjonen

Ja, jeg så det i dag. Var litt rask i går. Regner med at folk ser selv at det er Stella sine klær. H&M klærne er hemmelige inntil de kommer, tenker jeg.

Skrevet
Den nest fremste kåen var kjempe fin!

JA! Akkurat det samme syns jeg, håper det kommer en lignende til hm! Digger stella sin design! :ler:

Skrevet
Hørte rykter om trange jeans, store gensere og silketopper... Sistnevnte liker jeg jo, men trange jeans kombinert med stor genser? Kan få den peneste sylfliden til å få pæreform  :forvirret:

Hey, det var hot på 80-tallet. Finnes sikkert noen som synes det er fint nå også. ;)

Catzy

Skrevet
Hey, det var hot på 80-tallet. Finnes sikkert noen som synes det er fint nå også. ;)

Catzy

Motene går om og om igjen... Nå er det 80-tallet som er in! Både grøss og jippi, for siden jeg er født i 1980, så fikk jeg ikke prøvd meg noe særlig på den moten. ;)

Men gruer meg skikkelig til 90-talls klær blir pop!! :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...