Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Når kommer Stella Mccartnys høst- kolleksjon til H&M?? Noen som vet? Er klærne å finne på nett? Fant dem ikke på hm.com
Cinnamon Skrevet 7. september 2005 #3 Skrevet 7. september 2005 Klærne blir vel kun solgt i utvalgte butikker, og i begrenset opplag, så det blir førstemann til mølla der.
lillesky Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 Kun i utvalgte butikker ja. Jeg var innom jobben i dag (H&M) og da sto det litt om prosjektet, men jeg har glemt hva som sto der! Se klærne her hos Dagbladet.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #5 Skrevet 8. september 2005 Kult! Takk for svar! gleder meg...
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 "Førstemann til mølla", ja.. Som med de Lagerfelt-klærne.. som bare hang der og hang der.. så stygge at ingen ville ha dem..
lillesky Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 "Førstemann til mølla", ja.. Som med de Lagerfelt-klærne.. som bare hang der og hang der.. så stygge at ingen ville ha dem.. ← Men noen av Lagerfeld-klærne var populære, bare ikke alle. Får håpe Stella sine klær er finere! Har tro på at hun lager penere klær enn Lagerfeld.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #8 Skrevet 8. september 2005 Men noen av Lagerfeld-klærne var populære, bare ikke alle. Får håpe Stella sine klær er finere! Har tro på at hun lager penere klær enn Lagerfeld. ← Hørte rykter om trange jeans, store gensere og silketopper... Sistnevnte liker jeg jo, men trange jeans kombinert med stor genser? Kan få den peneste sylfliden til å få pæreform
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 "Førstemann til mølla", ja.. Som med de Lagerfelt-klærne.. som bare hang der og hang der.. så stygge at ingen ville ha dem.. ← Enig, jeg syns heller ikke Stella sine klær så spesielt fine ut..
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #10 Skrevet 8. september 2005 Kun i utvalgte butikker ja. Jeg var innom jobben i dag (H&M) og da sto det litt om prosjektet, men jeg har glemt hva som sto der! Se klærne her hos Dagbladet. ← Det står forresten at bildene er fra hennes egen kolleskjon, så klærne vist er ikke fra H&M kolleskjonen
lillesky Skrevet 8. september 2005 #11 Skrevet 8. september 2005 Det står forresten at bildene er fra hennes egen kolleskjon, så klærne vist er ikke fra H&M kolleskjonen ← Ja, jeg så det i dag. Var litt rask i går. Regner med at folk ser selv at det er Stella sine klær. H&M klærne er hemmelige inntil de kommer, tenker jeg.
Gjest Isabellas Skrevet 8. september 2005 #12 Skrevet 8. september 2005 Blir spennende å se! :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #13 Skrevet 8. september 2005 Den nest fremste kåen var kjempe fin!
Gjest Bertine Skrevet 9. september 2005 #14 Skrevet 9. september 2005 Den nest fremste kåen var kjempe fin! ← JA! Akkurat det samme syns jeg, håper det kommer en lignende til hm! Digger stella sin design!
Catzy Skrevet 10. september 2005 #15 Skrevet 10. september 2005 Hørte rykter om trange jeans, store gensere og silketopper... Sistnevnte liker jeg jo, men trange jeans kombinert med stor genser? Kan få den peneste sylfliden til å få pæreform ← Hey, det var hot på 80-tallet. Finnes sikkert noen som synes det er fint nå også. Catzy
lillesky Skrevet 11. september 2005 #16 Skrevet 11. september 2005 Hey, det var hot på 80-tallet. Finnes sikkert noen som synes det er fint nå også. Catzy ← Motene går om og om igjen... Nå er det 80-tallet som er in! Både grøss og jippi, for siden jeg er født i 1980, så fikk jeg ikke prøvd meg noe særlig på den moten. Men gruer meg skikkelig til 90-talls klær blir pop!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå