Gå til innhold

Utstoppede dyr

Hva synes du om utstoppede dyr?  

45 stemmer

1. 1. Hva synes du om utstoppede dyr?

• Jeg synes de er ekle
      40
    • Jeg synes de er nusselige og søte
      2
    • Jeg har huset fullt og er ivrig samler
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den gale naboen min utstoppet bikkja si!

Den står i gangen hans og vokter!! :forvirret:

Forøvrig har jeg ikke sansen for utstoppede dyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke ut som om du er alene om å ikke like dem. Jeg liker dem heller ikke.

Gjest Violetta
Skrevet
Ser ikke ut som om du er alene om å ikke like dem.

Nei det trodde jeg heller ikke. :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Synes det er en smule makabert. Men ser egentlig ikke store forskjellen på å stoppe ut dyr og spise kjøtt. :klø:

Gjest Violetta
Skrevet
Synes det er en smule makabert. Men ser egentlig ikke store forskjellen på å stoppe ut dyr og spise kjøtt. :klø:

Forskjellen er at man må ha mat for å leve, man må ikke ha "kunst" for å leve. Og det er da naturlig for mennesker å spise kjøtt, det har de alltid gjort.

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

Forskjellen er, slik jeg ser det er at ferdig preparert kjøtt og skinn ikke minner noe særlig om opphavet, og derfor ikke er "ekkelt". Vi trenger heller ikke spise kjøtt for for å leve. Og fordi vi alltid har gjort noe, må vi fortsette med det?

Endret av GreenSky
Gjest Violetta
Skrevet
Forskjellen er, slik jeg ser det er at ferdig preparert kjøtt og skinn ikke minner noe særlig om opphavet, og derfor ikke er "ekkelt". Vi trenger heller ikke spise kjøtt for for å leve. Og fordi vi alltid har gjort noe, må vi fortsette med det?

Nei for all del, men dette var jo ikke en diskusjon om vegetarianer eller ikke. Jeg spiser kjøtt, det er mitt valg. Om du velger annerledes er opp til deg. Jeg liker ikke utstoppede dyr, om du liker dem er også helt opp til deg. :)

Skrevet

Nei, vi MÅ ikke spise kjøtt for å overleve. Men mennesker er skapt på den måten at kjøtt i utgangspunktet skal/skulle være en del av dietten..

Skrevet

Jeg har ingen ting i mot utstoppede dyr, men vil ikke ha dem hjemme. På en skole eller et annet sted der de passer inn eller f.eks brukes til undervisning synes jeg det er helt greit, og jeg synes overhode ikke det er creepy eller ekkelt.

Skulle jeg ha døde dyr i huset for andre formål enn som mat, så måtte det ha vært et tigerskinn eller noe sånn.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Er ikke begeistra for det nei. Samma hvor daue de er så har jeg følelsen av at de glor på meg.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Enig. Harry pynt. Og så synes jeg hele ideen er nokså absurd.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Jeg syns det er harry og groteskt å henge dyrelik på veggene.Nesten litt spooky ;)

Skrevet

Det plager meg ikke, jeg syns ikke det er ekkelt.

Skrevet

Er ikke helt fortrolig med tanken på å stoppe ut dyr, kunne ALDRI ha stoppet ut et kjæledyr!! :sjokkbla:

Betefaren min har et hjortehode hengende i gangen.... uff....

Skrevet

Harry og absurd er det...

Dog, jeg synes ikke det er "fælt" eller "trist" eller noe, jeg ser bare ikke poenget med å fylle skinnet av et dødt dyr mer fyll og plassere det i stua...

Skrevet

Jeg leker med tanken om å bli stoppet ut selv...

Vilkår for å arve meg blir da å ha meg i stua.:sjarmor:

Skrevet
Jeg leker med tanken om å bli stoppet ut selv...

Vilkår for å arve meg blir da å ha meg i stua.:sjarmor:

Glad jeg ikke er i familie med deg... :sjokkert::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...