AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 kvinne 38 år. Har ikke orket barbere meg på lenge. det gror på legger, under armer og full busk. Jeg er lei av at det klør , jeg får store kviser i skrittet. Derfor har jeg sluttet helt med intinmarbering. sex med glattbarbert mus er heller ikke godt. har en type som syns det er litt turn off , men jeg er så sliten og lei av det der. Vil bare drite i utseendet og har mest lyst å være singel så jeg slipper det jaget. flere ? Anonymkode: 19316...a18 13
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Jeg syns det ser tåpelig ut med barberte menn som ellers har hår på mage, brystkasse og ben. Jeg liker at min mann er naturlig. Jeg liker meg selv barbert. har du prøvd voksen hos hudpleier? Det blir silkemykt og varer lenge. Evnt kan du jo prøve hårfjerningskrem? Jeg syns personlig ikke det ser fint ut med masse hår på legger, under armer og nedentil ser jo aldri jeg kvinner, så der er det jo sånnsett greit å høre hva partner liker uten at det skal gå på bekostning av hva man ønsker selv. Trives du best som singel så er det vel greit å gjøre det slutt. Men høres ut som en litt lite gjennomtenkt valg om det kun er pga kroppshår? Man burde jo ikke slutte å ta vare på seg selv. Anonymkode: 1e19e...010 3
Resignert Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Helt ok med naturlig hårvekst. Og om det er mye hår, kan du jo stusse litt. Barbering burde ikke være nødvendig. Voksne menn burde absolutt tenne på naturlige damer. 17
Frekkulf Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): kvinne 38 år. Har ikke orket barbere meg på lenge. det gror på legger, under armer og full busk. Jeg er lei av at det klør , jeg får store kviser i skrittet. Derfor har jeg sluttet helt med intinmarbering. sex med glattbarbert mus er heller ikke godt. har en type som syns det er litt turn off , men jeg er så sliten og lei av det der. Vil bare drite i utseendet og har mest lyst å være singel så jeg slipper det jaget. flere ? Anonymkode: 19316...a18 Helt enig med typen din. Det er skikkelig turnoff. Hadde jeg møtt en hårete kvinne på date, hadde hun fått suge meg. Ikke noe mer.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Jeg barberer meg heller ikke så ofte og tar aldri full intimbarbering. Men så er jeg ikke så opptatt av å gå rundt og være sexy, så det er ikke så stort problem. Anonymkode: 865bb...e83 14
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Både og, det kommer litt an på hva partneren foretrekker egentlig. Mannen min liker litt hår, ikke full busk, så jeg sparer en stripe bare. Det viktigste er jo å være velstelt, høres ut som du ikke er interessert i det en gang og det hadde vert en enorm turn off for meg.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Huff hårete legger og hår under armene det er noe av det mest turnoff som finnes Hår på musa er fint så lenge det er frisert og ikke full urskog Anonymkode: 13c52...c3c 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Jeg er også drittlei av det og gidder det ikke mer. Er singel og kommer til å fortsette å være det. Drittlei menn som ser ut som nøkken selv og som allikevel tror de skal bestemme hvordan kvinner skal se ut. Æsj. Anonymkode: ee4fa...44a 26
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er også drittlei av det og gidder det ikke mer. Er singel og kommer til å fortsette å være det. Drittlei menn som ser ut som nøkken selv og som allikevel tror de skal bestemme hvordan kvinner skal se ut. Æsj. Anonymkode: ee4fa...44a For et paradoks. Anonymkode: b7cd8...2c8 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For et paradoks. Anonymkode: b7cd8...2c8 De fleste menn ser ikke ut i måneskinn. Det er bare noen få som er kjekke. Hvorfor gidde å pynte seg da? Anonymkode: ee4fa...44a 2
Zooey Skrevet 5. juni 2021 #11 Skrevet 5. juni 2021 Jeg har også sluttet. Barberer leggene av og til hvis jeg føler for det. Tror ikke samboeren min har noen som helst formening om det, men uansett er det mitt valg. 11
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #12 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste menn ser ikke ut i måneskinn. Det er bare noen få som er kjekke. Hvorfor gidde å pynte seg da? Anonymkode: ee4fa...44a De mennene du snakker om tenker kanskje det samme som deg? Anonymkode: b7cd8...2c8 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #13 Skrevet 5. juni 2021 Har også sluttet. Skjønner ikke at sår hud, kviser og annendagsskjegg på kvinnekroppen er mere sexy enn hår. Anonymkode: 11700...3ea 15
sicario Skrevet 5. juni 2021 #14 Skrevet 5. juni 2021 Kunne ikke brydd meg mindre om hår.. heller hår en glattbarbert og kvisete. glattbarbert og nuppete/kvisete er turn off for min del. 16
Hannah80 Skrevet 5. juni 2021 #15 Skrevet 5. juni 2021 Hårete legger og armhuler kommer aldri til å bli sexy. I mine øyne. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #16 Skrevet 5. juni 2021 Hverken mannen eller jeg barberer oss noe sted. Får bare vonde kviser som klør av det. Vi er ikke hippier av den grunn, helt vanlige folk med vanlige liv Anonymkode: 0f496...855 14
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #17 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De mennene du snakker om tenker kanskje det samme som deg? Anonymkode: b7cd8...2c8 Fint. Da kan jeg være singel. Anonymkode: ee4fa...44a 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #18 Skrevet 5. juni 2021 Barberer meg ikke, jeg heller. Mannen mener det er best å være naturlig, og det passer meg fint 👍😊 Anonymkode: a0b81...0ac 14
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #19 Skrevet 5. juni 2021 Da har du jo to valg. 1. Finne en mann/kvinne som liker deg med hår. 2. Være single resten av livet, for det er få menn som liker hårete kvinner. Musa må ikke være glatt, men godt frisert. Ellers er hårete legger lite sexy. Noen kvinner har faktisk endel hår i ansiktet, rundt kjeve/hals har jeg sett noen med skikkelig sorte hår 😷 Anonymkode: e501a...b24 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #20 Skrevet 5. juni 2021 Hannah80 skrev (1 time siden): Hårete legger og armhuler kommer aldri til å bli sexy. I mine øyne. Nettopp, er mer kvinnelig opprør dette. Såkalte feminister. Anonymkode: e501a...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå