adele34 Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 (endret) …. Endret 3. desember 2021 av adele34 …. 3
Gjest Laffatus Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 adele34 skrev (8 timer siden): ... og tror jeg nå sliter med bivirkninger. Før jeg tok vaksinen så var jeg kommet i bedre form. Men etter vaksinen så har det slitt med trening (tungpusten og beina føles blytunge). Jeg hadde diffuse plager den første uken slik som hodeverk, trøtt, sliten og frostrier. Men nå har jeg fått ekstremt med munntørrhet. Og det har jeg aldri vært plaget med før. Det kan jo selvfølgelig skyldes noe annet, men tanken slo meg nå at det er først nå jeg merket dette pga det er så ekstremt. Har også slitt tidligere med øresus, den har også blusset opp igjen og det piper godt i ørene mine 😩Pluss når jeg legger meg ned får slik donk donk lyder i hodet (vanskelig å forklare, men har hatt slike dunk dunk lyder når jeg har vært syk tidligere. Kjenner pulsen dunker oppi hodet/ved tinningene). Flere som har hatt slike bivirkninger? Jeg burde jo ha følt meg bedre nå med at det er 3 uker siden første dosen. Har ingen underliggende sykdommer som jeg vet om Ta deg en tur til legen og se på blodtrykket ditt
Honey Dew Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Hvorfor går du ikke til legen i stedet for å selvdiagnostisere deg? 5
altflyter Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Har du hørt om tankens kraft? Det er utrolig hvilke bivirkninger vi «legger merke til» når vi ser etter dem. Selv hadde jeg intens hodepine dagen etter vaksinen. Det lindret seg greit ved å drikke et glass vann, noe som kan indikere at det var uavhengig av vaksinen. Jeg ville være forsiktig med å hoppe til konklusjoner uten å ha snakket med kyndig helsepersonell. Stemmer det, er det viktig å få meldt det inn, men det kan også hende du leter etter symptomer. 9
adele34 Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2021 (endret) …. Endret 3. desember 2021 av adele34 … 1
Gjest Vintermorgen Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og for spekulasjoner. Vintermorgen, mod
Honey Dew Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 adele34 skrev (På 6.6.2021 den 9.27): Snakket med legen i går. Jeg hadde glemt å nevne at jeg går på fast medisin (allergi medisin). Fikk høre at det kunne gi munntørrhet, så nå skal jeg prøve et produkt som heter xerdont Dere som har kommet med tankenskraft og slike flåset svar var helt unødvendig med at min munntørrhet er helt reell og har vært ekstremt i den siste tiden. Våkner opp med knuss tørre munn og må drikke eller tygge på noe hele tiden. Samt pusse tennene pga får belegg på tennene Det kan jo være en placebo-effekt. 1
Anbefalte innlegg