AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 I dag har han både kalt meg fitte, kråke, ekkel kjærring, hore, løs og eskorte (noe jeg ikke er eller driver på med), ekkelt kryp, slut osvosv alt fordi han er sint og full. Over en bagatell krangel. Skriker på tlf, når jeg ringer han eller han ringer opp sier han "hei din ekle fitte". Prøver å snakke med han men det går ikke. Jeg føler meg halvveis død innvendig og har det helt jævlig. Noen som kan komme med litt trøstende ord😭 Vi er forsåvidt også voksne folk. Jeg på 27 og han 31 Anonymkode: a6f2e...7d2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 4. juni 2021 Voksen blir du den dagen du forlater han og aldri ser deg tilbake. Du er verdt mer enn dette<3 Anonymkode: 78fd3...0ea 56
Whistler Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ................ Noen som kan komme med litt trøstende ord😭 ..................... Anonymkode: a6f2e...7d2 Nei, men jeg kan bidra med et tips. Bli singel. 35
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Hva har han å si til sitt forsvar når han blir edru? Han vet han sårer deg når han blir full. Du kan da spørre deg hvorfor han bevisst velger å drikke seg full gang på gang. Da velger han bevisst å være stygg med deg. Da er han stygg med deg med vilje. Da kan han ikke skylde på alkoholen. For det var en edru mann som valgte å drikke seg full! Anonymkode: 29efb...af9 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Blir du noe av å være sammen med han, da? Du vet hva du ville sagt til venninnen din om det var hennes kjæreste som oppførte seg sånn. Jeg hadde mista interessen helt. Anonymkode: 5c956...e82 13
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir du noe av å være sammen med han, da? Du vet hva du ville sagt til venninnen din om det var hennes kjæreste som oppførte seg sånn. Jeg hadde mista interessen helt. Anonymkode: 5c956...e82 Blir du noe GLAD av å være sammen med han- skulle det stå. Anonymkode: 5c956...e82
CorvusCorax Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Det der skal du IKKE tolerere. Det der er psykisk mishandling. Jeg kan forstå ekstrem ordbruk i gitte situasjoner - la oss si du har knulla kompisen hans, drept kjæledyret hans, kjøpt deg en ny bil med kredittkortet hans...etc. Altså, om du har gjort noe hinsides respektløst. Da kan hvem som helst klikke i vinkel. Men noen som trykker deg ned på denne måten - over bagateller - det er ikke annet en mishandling. Endret 4. juni 2021 av CorvusCorax 17
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir du noe GLAD av å være sammen med han- skulle det stå. Anonymkode: 5c956...e82 Det er jo alltid sånn at det ikke alltid er bare negative ting, og det er jo derfor man blir og holder ut. Jeg er mange ganger glad når vi er sammen. Han kan være verdens mest omtenksomme fyr, men også verdens mest ufyselige til tider, som sårer meg mest. Spesielt dette med drittslening å det å bli tråkket på. Det er så vondt nå. Ts Anonymkode: a6f2e...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 Husk at seriemordere også er snille og greie når de ikke er ute og dreper folk Anonymkode: 29efb...af9 36
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Ts, dette forholdet er det jo bare å droppe. Du har det bedre som singel. Du MÅ ikke ha type liksom, så uselvstendig er du ikke. Tenk om en kollega sa sånt til deg? Eller kassadama på butikken? Og han her skal liksom bry seg mest om deg. Kvitt deg med ham! Anonymkode: 14ace...4c0 15
solmåneogstjerner Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 Dette er jo selvsagt ikke greit, og ikke noe du skal godta. Det har ingenting å si om han er full eller ikke. Og de fleste sier ikke slike ting uansett hvor mye de har drukket. Jeg sier det jeg tenker: dump. 3
Virrevirrevapp Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 Hjelper ikke at han har snille sider når den stygge sida er såpass drøy. 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 Du spør om noen kan komme med noen trøstende ord! Vil du vi skal si det er vanlig å bli kalt stygge ting? Du må bli voksen så innser du at dette er dødfødt Anonymkode: 41b10...c72 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 Hvorfor blir han sånn når han drikker, jeg forstår det slik at det er da han er slik? Hva utløser dette sinnet? Har dere pratet om det når han er edru? Med det sagt, så er ikke dette greit i det hele tatt og om han ikke endrer seg radikalt, bør du avslutte forholdet. Anonymkode: d78e0...5d2 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 Hvis det kun er når han drikker, så får du be han velge mellom deg og alkoholen. Så streng er det lov til å være når han blir til et monster i fylla. Jeg forstår ikke at han vil utsette deg for noe sånt. Tenk om han ikke vil kutte alkoholen og dere får barn inn i dette, de skal ikke oppleve eller være vitne til sånt. Anonymkode: 8e90c...40d 10
CorvusCorax Skrevet 4. juni 2021 #17 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det kun er når han drikker, så får du be han velge mellom deg og alkoholen. Så streng er det lov til å være når han blir til et monster i fylla. Jeg forstår ikke at han vil utsette deg for noe sånt. Tenk om han ikke vil kutte alkoholen og dere får barn inn i dette, de skal ikke oppleve eller være vitne til sånt. Anonymkode: 8e90c...40d TS bør gå uansett. Fulle folk forteller sannheten - indre følelser kommer til overflaten. Jeg hadde aldri godtatt en partner som har slike stygge tanker om meg. 8
jabx Skrevet 4. juni 2021 #18 Skrevet 4. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): I dag har han både kalt meg fitte, kråke, ekkel kjærring, hore, løs og eskorte (noe jeg ikke er eller driver på med), ekkelt kryp, slut osvosv alt fordi han er sint og full. Over en bagatell krangel. Skriker på tlf, når jeg ringer han eller han ringer opp sier han "hei din ekle fitte". Prøver å snakke med han men det går ikke. Jeg føler meg halvveis død innvendig og har det helt jævlig. Noen som kan komme med litt trøstende ord😭 Vi er forsåvidt også voksne folk. Jeg på 27 og han 31 Anonymkode: a6f2e...7d2 Har du snakket med ham om det når han er edru og ikke sint? Endret 4. juni 2021 av jabx
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #19 Skrevet 4. juni 2021 Misbruker han piller? Anonymkode: d14f2...1d6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #20 Skrevet 4. juni 2021 Du blir ikke en annen når du er full, du mister bare hemningene, eller viljen til å holde tilbake. Dette er han. Punktum. Spiller ikke noen rolle om han er full. Jeg hadde ikke samla på en sånn gjøk. Du fortjener bedre! Anonymkode: 52f9c...d62 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå