Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen men å ha discovery+ via t-wee når alt av programmer der krever at man oppgraderer abonnementet? Har tasta inn koden fra telenor/t-wee.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Det er for gamlinger som ikke skjønner at alt du trenger er AppleTV eller Chromecast 

Anonymkode: 5cddc...eb5

Skrevet (endret)

du må inn på mine sider på telenor og legge den til på valgt innhold.. kun 100poeng inkludert i vanlig abb. 

fungerer fint for meg. 

Endret av renchr
Skrevet

Du må kanskje fjerne noen av de programmene du har får å ha nok poeng , mene Discovery + koster 70 poeng..

Er iallfall fornøyd med at nå er det bare netflix jeg betaler for utenom. HBO, Discovery og HBO går gjennom TWee .  Så bytter jeg bare når jeg er ferdig. 😄 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er for gamlinger som ikke skjønner at alt du trenger er AppleTV eller Chromecast 

Anonymkode: 5cddc...eb5

Ingen venner å plage?

renchr skrev (2 timer siden):

du må inn på mine sider på telenor og legge den til på valgt innhold.. kun 100poeng inkludert i vanlig abb. 

fungerer fint for meg. 

FrøkenMånestråle skrev (2 timer siden):

Du må kanskje fjerne noen av de programmene du har får å ha nok poeng , mene Discovery + koster 70 poeng..

Er iallfall fornøyd med at nå er det bare netflix jeg betaler for utenom. HBO, Discovery og HBO går gjennom TWee .  Så bytter jeg bare når jeg er ferdig. 😄 

Jeg har gjort det. Tok bort HBO og la til discovery+. Lagde meg bruker på nettsiden til discovery + og la inn koden jeg fikk på tv skjermen. Får opp alle programmene på tv men får ikke sett de, får bare beskjed om å oppgradere.

Endret av Duff
Skrevet (endret)
Duff skrev (21 minutter siden):

Ingen venner å plage?

Jeg har gjort det. Tok bort HBO og la til discovery+. Lagde meg bruker på nettsiden til discovery + og la inn koden jeg fikk på tv skjermen. Får opp alle programmene på tv men får ikke sett de, får bare beskjed om å oppgradere.

det kan ta to timer før det er lagt inn :) 

ser også du må ha tv boks 2. 

har ikke prøvd discovery, men på viaplay måtte vi vente til dagen etter før viaplay hadde fått lagt oss inn. 

Endret av renchr
Skrevet (endret)
Duff skrev (1 time siden):

Når gjorde du det, kan jo være det tar et par timer for de å registrere det. Hos meg kom endringen med en gang faktisk på torsdag, det har ikke skjedd før har som regel tatt et par timer. Mener det sto noe om oppgradering hos meg og jeg trykket meg vel bare videre og så var det i gang. 

Hvis det fortsatt ikke virker ville jeg tatt en telefon til Telenor. Irriterende når man ikke får det til.

Endret av FrøkenMånestråle
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (51 minutter siden):

Når gjorde du det, kan jo være det tar et par timer for de å registrere det. Hos meg kom endringen med en gang faktisk på torsdag, det har ikke skjedd før har som regel tatt et par timer. Mener det sto noe om oppgradering hos meg og jeg trykket meg vel bare videre og så var det i gang. 

Hvis det fortsatt ikke virker ville jeg tatt en telefon til Telenor. Irriterende når man ikke får det til.

Fryktelig irriterende. Vet ikke hvordan jeg skal vite hva slags boks jeg har heller men dette abonnementet skal sies opp i det øyeblikket bindingstiden er over. For ett rotete opplegg i fht riks tv. Men takk som hjelper, skal forsøke igjen I morgen.

Skrevet
renchr skrev (1 time siden):

det kan ta to timer før det er lagt inn :) 

ser også du må ha tv boks 2. 

har ikke prøvd discovery, men på viaplay måtte vi vente til dagen etter før viaplay hadde fått lagt oss inn. 

Såpass, ja det er jo enda en grunn for å si opp hele te-wee'en

Skrevet

Virker fortsatt ikke. Jeg kan se de programmene som går på tlc nå men ikke de nye sesongene av 90 days osv.

Så, jeg har da ett abb som gir meg en mulighet til å se visse episoder av serier jeg uansett kunne sett på andre kanaler uten å bruke ett eneste poeng, snedig. Blir en telefon inn i morgen, må vite oppsigelsestid og dato for bindingstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...