Danseskjørt Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Hvis jeg grer håret mitt ser jeg ut som et troll. Det blir frizzy og alle, jeg kødder ikke, ALLE hårstråene deler seg og stikker til alle kanter.. 🤯 Hjelper ikke med all verdens hårprodukter heller. Plis si at det ikke bare er meg. 1
Danseskjørt Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 🙋♀️ Anonymkode: c26e2...2d7 🙏🏼
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Mitt er også sånn, grer det kun når det er vått. Anonymkode: 176bb...a28
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Grer mitt bare før jeg vasker det. Anonymkode: 97e23...bd9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Mitt er også sånn. Grer det bare med fingrene når jeg har i balsam og det er vått Anonymkode: fa7ea...6cd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Det er helt normalt, og kalles krøller. Anonymkode: 7f9df...dfd 1
Danseskjørt Skrevet 5. juni 2021 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er helt normalt, og kalles krøller. Anonymkode: 7f9df...dfd Har ikke krøller, bare mye frizz.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Her også! Før hadde jeg bare frusete hår. Nå har jeg krøller. Jeg bruker ingen produkter med silikon, det hjalp mye. Jeg grer kun håret når det er vått og kun med en kam beregnet for krøllete hår. Jeg ser ut som Ronja Røverdatter på en dårlig hårdag om jeg grer håret mitt når det er tørt. Anonymkode: 2c630...379
Danseskjørt Skrevet 5. juni 2021 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her også! Før hadde jeg bare frusete hår. Nå har jeg krøller. Jeg bruker ingen produkter med silikon, det hjalp mye. Jeg grer kun håret når det er vått og kun med en kam beregnet for krøllete hår. Jeg ser ut som Ronja Røverdatter på en dårlig hårdag om jeg grer håret mitt når det er tørt. Anonymkode: 2c630...379 Hvilke produkter bruker du?
Yuumi Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 Herregud det er flere av oss ❤️ Ser ut som en trekant hvis jeg børster håret, er helt forferdelig. Hvis jeg ikke børster det så ser det litt rotete ut. What to do.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 Det finnes faktisk en tilstand som heter uncombable hair syndromehttps://rarediseases.info.nih.gov/diseases/5404/uncombable-hair-syndrome Forskning viser, ifølge artikkelen, at biotin kan hjelpe. Har noen av dere sølvblondt/halmfarget hår? Anonymkode: 78c64...16e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 Tuttifrutt skrev (På 5.6.2021 den 9.46): Hvilke produkter bruker du? Ikke noe fast, bare det ikke inneholder silikon. Har brukt vanlige butikksjampoo/balsam og fra frisør. Akkurat nå bruker jeg en jeg kjøpe på Normal, husker ikke hva den heter engang. Men den er helt uten silikon. Men min erfaring er at typiske produkter som shampo og balsam for krøller ikke er noe bedre enn for "vanlig" hår. Men jeg bruker ikke produkter for tynt/fint hår, det blir ikke like bra for min del. Anonymkode: 2c630...379
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #14 Skrevet 6. juni 2021 Yuumi skrev (10 minutter siden): Herregud det er flere av oss ❤️ Ser ut som en trekant hvis jeg børster håret, er helt forferdelig. Hvis jeg ikke børster det så ser det litt rotete ut. What to do. Ikke sant! Jeg pleier å si jeg har A-hår, om jeg børster det. Heller rotete for min del. Jeg bruker kam for krøller og grer håret når det er vått, that's it. Kan kanskje gre det med fingrene dagen etter, men veldig forsiktig. Blir mye oppsatt hår, da mitt hår holder veldig godt på varmen. Så blir så fort varm og svett. Men en krøllete hestehale er også fint. Anonymkode: 2c630...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå