Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg grer håret mitt ser jeg ut som et troll. Det blir frizzy og alle, jeg kødder ikke, ALLE hårstråene deler seg og stikker til alle kanter.. 🤯

Hjelper ikke med all verdens hårprodukter heller. 

Plis si at det ikke bare er meg. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🙋‍♀️

Anonymkode: c26e2...2d7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

🙋‍♀️

Anonymkode: c26e2...2d7

🙏🏼

AnonymBruker
Skrevet

Mitt er også sånn, grer det kun når det er vått. 

Anonymkode: 176bb...a28

AnonymBruker
Skrevet

Grer mitt bare før jeg vasker det. 

Anonymkode: 97e23...bd9

AnonymBruker
Skrevet

Mitt er også sånn. Grer det bare med fingrene når jeg har i balsam og det er vått 

Anonymkode: fa7ea...6cd

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt, og kalles krøller.

Anonymkode: 7f9df...dfd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er helt normalt, og kalles krøller.

Anonymkode: 7f9df...dfd

Har ikke krøller, bare mye frizz. 

AnonymBruker
Skrevet

Her også!

Før hadde jeg bare frusete hår. Nå har jeg krøller. 

Jeg bruker ingen produkter med silikon, det hjalp mye. Jeg grer kun håret når det er vått og kun med en kam beregnet for krøllete hår. 

Jeg ser ut som Ronja Røverdatter på en dårlig hårdag om jeg grer håret mitt når det er tørt. 

Anonymkode: 2c630...379

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her også!

Før hadde jeg bare frusete hår. Nå har jeg krøller. 

Jeg bruker ingen produkter med silikon, det hjalp mye. Jeg grer kun håret når det er vått og kun med en kam beregnet for krøllete hår. 

Jeg ser ut som Ronja Røverdatter på en dårlig hårdag om jeg grer håret mitt når det er tørt. 

Hvilke produkter bruker du?

Skrevet

Herregud det er flere av oss ❤️ Ser ut som en trekant hvis jeg børster håret, er helt forferdelig. Hvis jeg ikke børster det så ser det litt rotete ut. What to do.

AnonymBruker
Skrevet
Tuttifrutt skrev (På 5.6.2021 den 9.46):

Hvilke produkter bruker du?

Ikke noe fast, bare det ikke inneholder silikon. Har brukt vanlige butikksjampoo/balsam og fra frisør. Akkurat nå bruker jeg en jeg kjøpe på Normal, husker ikke hva den heter engang. Men den er helt uten silikon.

Men min erfaring er at typiske produkter som shampo og balsam for krøller ikke er noe bedre enn for "vanlig" hår. Men jeg bruker ikke produkter for tynt/fint hår, det blir ikke like bra for min del. 

AnonymBruker
Skrevet
Yuumi skrev (10 minutter siden):

Herregud det er flere av oss ❤️ Ser ut som en trekant hvis jeg børster håret, er helt forferdelig. Hvis jeg ikke børster det så ser det litt rotete ut. What to do.

Ikke sant! Jeg pleier å si jeg har A-hår, om jeg børster det. Heller rotete for min del.

Jeg bruker kam for krøller og grer håret når det er vått, that's it. Kan kanskje gre det med fingrene dagen etter, men veldig forsiktig. Blir mye oppsatt hår, da mitt hår holder veldig godt på varmen. Så blir så fort varm og svett. Men en krøllete hestehale er også fint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...