AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Små persilleblad hele gjengen! Er redd for sprøyter, kan ikke ta vaksiner. Punktum. Redd for høyder, kan aldri ta en fjelltur eller stå i en stige. Punktum. Kan ikke spise sushi, for det har de aldri smakt og det er skummelt. Punktum. Redd for heis, så da må de unngå det til evig tid. Punktum. For meg virker det som folk tviholder på disse greiene sine. Sånn er det, og sånn blir det. " Joda, en gang måtte jeg ta heis og det gikk helt fint. Men jeg har fobi altså, og holder på å døøøø!" Har virkelig vanskelig for å tro på at folk er SÅ puslete? I lunsjen i dag satt en kollega og pirker ut hver kjøttdeigbit fra lasagnen. Fordi hun en gang i barndommen hadde truffet på en bit brusk eller noe. La ut i det vide og breie om dette, og at hun da plukker kjøttdeig resten av livet. Herregud... Jeg får lyst til å rope at de er voksne og må skjerpe seg! Er det en måte å virke interessant på? Jeg hater tanken på å la meg begrense på den måten. Så jeg gjør ting som føles ubehagelig likevel. Så på magisk vis slutter det å være ubehagelig! Anonymkode: 9ba24...885
Silva Pluvialis Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Det er forskjell på frykt og fobi. Alle mennesker har godt av å utfordre seg litt og gjøre noe utenfor komfortsonen, men om man har utviklet angst eller fobi så er det ikke bare "å hoppe i det". Det er vel det som skiller frykt og fobi. Frykt kan man utfordre seg på. Det er vel mest når frykten låser seg og man konsekvent unngår det man er redd for at det klassifiseres som fobi. Og da er det heller ikke "bare å utfordre seg". 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Syns nå det er med «persilleblad» oppførsel å lage et slikt syte innlegg på KG 😂 kjenner meg ikke igjen i det du skrives, kollegaer, venner, betjente og generelt folk flest jeg møter på er oppegående folk som både tar vaksinen, er på fjelltur, spiser sushi og kan stå i stige 😂 Anonymkode: 3c2c5...a5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå