Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gjennom flere relasjoner med menn opplevd at de til slutt sender en melding og spør om de kan få lov til å sende et dick pick, for det tenner dem at jeg ser det 🙄 Altså, hyggelig at de spør først... dette skjer typisk etter 1 år med prat. Noen av de har tidligere prøvet flørte med meg, andre ikke (har bare holdt en vennlig tone). 

Når de går inn for dette movet, vil det si de har gitt opp prøve seg på meg, og lever bare i et håp at kanskje de får et ja, og om de får nei så spiller det ingen rolle for dem at relasjonen blir ødelagt? Siste stunt liksom? 

Snakker ikke om de som sender uoppfordret dickpicks, mennene jeg snakker om over har tidligere behandlet meg med mye respekt

Anonymkode: d05f2...0c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forresten en ganske fin dame, og tenker nok noen av de mennene jeg blir kjent med skjønner de er frendzoned, men virker som de syntes det er stas å ha en pen venninne 🙈 men så løper fantasien deres løpsk og vil med tiden ofte hele vennskapet på om de får meg 100% eller ikke 🙄

Skrevet

De fleste menn bør jo gi opp etter ett år med prat, ja. 

De skjønner vel ikke helt hva du vil eller ikke vil, og er ikke interessert i å være venn med deg, så da er det vel bare å prøve seg og så er det ikke så viktig for dem om relasjonen ryker.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en usikker fjortis på jakt etter bekreftelse. 

Anonymkode: 12e4b...bfd

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor prater du med dem i ett år uten at det skjer noe mer? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia, vil du være venner og de kjærester? 

Er nok ikke så nyttig å bruke tid på kontakt om dere vil helt ulike ting. 

Anonymkode: eb753...757

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (9 timer siden):

Hvorfor prater du med dem i ett år uten at det skjer noe mer? 

Jeg har gjort det veldig tydelig at jeg ikke ønsker noe mer enn vennskap/bekjentskap. Det er de som håper på noe mer

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er greia, vil du være venner og de kjærester? 

Er nok ikke så nyttig å bruke tid på kontakt om dere vil helt ulike ting. 

Anonymkode: eb753...757

Jeg ønsker kun vennskap. Eller, jeg har egentlig nok venner fra før av, men det er ikke noe problem å ha flere venner/bekjentskap

Er tydelig at vi vil forskjellige ting. Men om de godtar kun vennskap og har sitt håp i skjul om noe mer, så er ikke det mitt problem 🙈

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Eller, jeg har egentlig nok venner fra før av, men det er ikke noe problem å ha flere venner/bekjentskap

Jo, det ser du jo tydelig at det er. Menn funker ikke som venner. I alle fall ikke de mennene som tror du vil date. 

Anonymkode: 63bd6...250

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor man skal bruke et år på bare teksting/prat ser ikke jeg. Da har nok disse mennene levd litt for lenge i håpet om noe mer. Jeg hadde ikke giddet å bruke et år på chatting. 

Anonymkode: 0f35c...fff

• Liker 1
Skrevet

Hvor er det du møter disse? Er det fysiske bekjentskaper? Eller via internett? Og i så fall hvordan, datingapper?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo, det ser du jo tydelig at det er. Menn funker ikke som venner. I alle fall ikke de mennene som tror du vil date. 

Er jo deres valg å forbli i mitt liv som venn eller gå videre 🙈 Jeg setter mine tydelige grenser, og jeg gidder ikke spekulere hvorfor de evt fortsatt er i livet mitt eller ei. Om de har baktanker med en venne relasjon så er det på deres kappe

rs

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor man skal bruke et år på bare teksting/prat ser ikke jeg. Da har nok disse mennene levd litt for lenge i håpet om noe mer. Jeg hadde ikke giddet å bruke et år på chatting. 

Anonymkode: 0f35c...fff

Nei det forstår ikke jeg heller!! 😅 

ts

AnonymBruker
Skrevet
Fiffig skrev (2 timer siden):

Hvor er det du møter disse? Er det fysiske bekjentskaper? Eller via internett? Og i så fall hvordan, datingapper?

Fysiske Bekjentskap ja, gjennom venner 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er jo deres valg å forbli i mitt liv som venn eller gå videre 🙈 Jeg setter mine tydelige grenser, og jeg gidder ikke spekulere hvorfor de evt fortsatt er i livet mitt eller ei. Om de har baktanker med en venne relasjon så er det på deres kappe

rs

Ja, det er deres valg å bli i DITT liv, ja.

Mens i MITT liv ville det ikke vært deres valg.

I mitt liv er det JEG som er sjef.

Jeg fatter ikke dere damer som lar menn ta kontroll over dere. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fysiske Bekjentskap ja, gjennom venner 

ts

Ja, ja. Du blir i alle fall ikke sendt dem uten at de spør først, og det er jo bare å takke høflig nei. Om du ikke liker å få spørsmålet kan du jo gjøre det tydelig fra starten av at du ikke ønsker mer enn vennskap. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det er deres valg å bli i DITT liv, ja.

Mens i MITT liv ville det ikke vært deres valg.

I mitt liv er det JEG som er sjef.

Jeg fatter ikke dere damer som lar menn ta kontroll over dere. 

Hæ? Hvordan mener du at jeg ikke er sjef i mitt eget liv? 😂

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hæ? Hvordan mener du at jeg ikke er sjef i mitt eget liv? 😂

ts

Du skrev i forrige innlegg at de bestemte selv om de ville være i ditt liv eller ikke. Dermed må du slite med disse folkene, og bruke tid og krefter på de - i en så stor grad at du diskuterer i en egen tråd på KG.

Jeg slipper sånt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2021 den 18.41):

Du skrev i forrige innlegg at de bestemte selv om de ville være i ditt liv eller ikke. Dermed må du slite med disse folkene, og bruke tid og krefter på de - i en så stor grad at du diskuterer i en egen tråd på KG.

Jeg slipper sånt. 

Selvfølgelig bestemmer hvert individ hvem de vil ha i sine liv eller ikke, om de vil være venn med meg så er jeg åpen for det. Jeg sliter ikke med disse folkene 🤷🏼‍♀️ Bruker heller ikke mye energi og krefter på de, hadde bare en tanke om det. Ganske mange tråder her inne som kun er en tanke, de fleste tråder handler ikke om store problemer, bare noen få

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...