AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Jeg har noe på gang med en fyr, og vi hadde vårt første kyss for kort tid siden 😍 Ingen av oss har veldig mye erfaring på det området, og vi er i midten/slutten av tjueårene. Er det noen som har gode tips og metoder til meg for å bli en god (tunge)kysser? Hvordan man skal bevege og forme tunga, følge hverandres bevegelser for å gi en god opplevelse, o.l? Anonymkode: 09e84...3e7
visp Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Det der må nesten bare komme naturlig. Det beste er vel om du tenker over hva du liker mens du gjør det og ikke tenke over teknikk.
Fioljenta Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Enig med visp, prøv dere frem. Tenk nytelse fremfor teknikk og så vil dere finne ut hva som er et godt kyss for dere. Men, jeg er en sånn som liker å få inspirasjon og ideer til hva vi kan teste ut. Jeg har samlet over 100 måter å kysse. Kanskje det kan gi noen ideer? (Men hvis det å lese tips gjør at du tenker teknikk fremfor nytelse, så blir det bare feil å lese andres tips.) 💜
DaddyDom Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 4.6.2021 den 23.18): Jeg har noe på gang med en fyr, og vi hadde vårt første kyss for kort tid siden 😍 Ingen av oss har veldig mye erfaring på det området, og vi er i midten/slutten av tjueårene. Er det noen som har gode tips og metoder til meg for å bli en god (tunge)kysser? Hvordan man skal bevege og forme tunga, følge hverandres bevegelser for å gi en god opplevelse, o.l? Anonymkode: 09e84...3e7 Øv på armen din eller oversiden av hånden din. Det burde gi indikasjoner på hva som føles bra ut. Deretter bruker du dette i real life situasjoner Men så liker jeg folk forskjellig også da. Jeg kysser iallefall med munnen mer lukket enn de fleste menn og det virker som mange jenter liker dette. Og tungen er bare forsiktig ute når det er snakk om tungekyss. Med mindre det er tungekyss under heftig knulling, da blir den mer ekstrem
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Fioljenta skrev (På 5.6.2021 den 8.23): Enig med visp, prøv dere frem. Tenk nytelse fremfor teknikk og så vil dere finne ut hva som er et godt kyss for dere. Men, jeg er en sånn som liker å få inspirasjon og ideer til hva vi kan teste ut. Jeg har samlet over 100 måter å kysse. Kanskje det kan gi noen ideer? (Men hvis det å lese tips gjør at du tenker teknikk fremfor nytelse, så blir det bare feil å lese andres tips.) 💜 Tusen takk for tips og linken du delte, jeg har sett litt på siden din og det stod mye interessant 😍 Og jeg skal huske på det du og Visp skrev med å prøve og fokusere på nytelse fremfor teknikk, og slappe av. Det tenker jeg er blant det viktigste. DaddyDom skrev (13 timer siden): Øv på armen din eller oversiden av hånden din. Det burde gi indikasjoner på hva som føles bra ut. Deretter bruker du dette i real life situasjoner Men så liker jeg folk forskjellig også da. Jeg kysser iallefall med munnen mer lukket enn de fleste menn og det virker som mange jenter liker dette. Og tungen er bare forsiktig ute når det er snakk om tungekyss. Med mindre det er tungekyss under heftig knulling, da blir den mer ekstrem Det skal prøves, thank you 😊 Jeg liker ikke så godt bruk av tunge, for å være ærlig .. liker best den type kyss/klining som du beskriver, med lite tungebruk. Men så er det det da; hvordan sier man det til den andre? Kan liksom ikke avbryte midt i kyssene og komme med den? 🙈 Anonymkode: 09e84...3e7 1
DaddyDom Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tusen takk for tips og linken du delte, jeg har sett litt på siden din og det stod mye interessant 😍 Og jeg skal huske på det du og Visp skrev med å prøve og fokusere på nytelse fremfor teknikk, og slappe av. Det tenker jeg er blant det viktigste. Det skal prøves, thank you 😊 Jeg liker ikke så godt bruk av tunge, for å være ærlig .. liker best den type kyss/klining som du beskriver, med lite tungebruk. Men så er det det da; hvordan sier man det til den andre? Kan liksom ikke avbryte midt i kyssene og komme med den? 🙈 Anonymkode: 09e84...3e7 Som jente så mener jeg at du kan gjøre det. Som uerfaren gutt så går han nok med på det meste skjønner du bare for å forsette kliningen og den gode stemningen. Hvis gutten gjør det så kan det fort bli dårlig stemning 😛 haha lol 😛 Så når han går i feil retning neste gang så stopper du og sier "La meg vise deg. Hold leppene sammen, lukk øynene og lag en forsiktig liten trutemunn". Også planter du noien forsiktige og gode på ham. Da tror jeg du treffer bra og at motparten skjønner tegningen litt bedre
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tusen takk for tips og linken du delte, jeg har sett litt på siden din og det stod mye interessant 😍 Og jeg skal huske på det du og Visp skrev med å prøve og fokusere på nytelse fremfor teknikk, og slappe av. Det tenker jeg er blant det viktigste. Det skal prøves, thank you 😊 Jeg liker ikke så godt bruk av tunge, for å være ærlig .. liker best den type kyss/klining som du beskriver, med lite tungebruk. Men så er det det da; hvordan sier man det til den andre? Kan liksom ikke avbryte midt i kyssene og komme med den? 🙈 Anonymkode: 09e84...3e7 Du trenger jo ikke å si noe, bare gjør det og jo mer dere kysser jo mer finner dere ut av hvordan dere liker det. Man følger jo hverandres bevegelser på en måte. Hilsen en som har kysset mange frosker. Anonymkode: 15065...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå