Problemløseren Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Det finnes mange jobber hvor menn er overlegne og hvor det ville vært idoti å ikke ansatt en sterk fysisk mann. Damer har også mer sykefravær Mener noen at damer eller funksjonshemmede kan jobbe i flyttebyrå? Endret 4. juni 2021 av Problemløseren feilskriving
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Kommer jo helt an på funksjonshemmingen, og hvorfor skulle ikke damer jobbe i et flyttebyrå?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Søsteren min er sterk som juling. Hun imponerte en tidligere toppidrettsutøver i en vinteridrett da de trente vekter på samme sted. Hun hadde fikset flyttejobb sammen med gutta lett. Anonymkode: a3f04...0a9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Problemløseren skrev (3 minutter siden): Det finnes mange jobber hvor menn er overlegne og hvor det ville vært idoti å ikke ansatt en sterk fysisk mann. Damer har også mer sykefravær Mener noen at damer eller funksjonshemmede kan jobbe i flyttebyrå? Jeg kjenner to kvinner som begge driver flyttebyråer... Anonymkode: 19604...515 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Det det handler om er hvorvidt den det gjelder kan utføre oppgaven, ikke kjønn eller helse. Anonymkode: 7d551...80b 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Problemløseren skrev (9 timer siden): Det finnes mange jobber hvor menn er overlegne og hvor det ville vært idoti å ikke ansatt en sterk fysisk mann. Damer har også mer sykefravær Mener noen at damer eller funksjonshemmede kan jobbe i flyttebyrå? Man trenger brains også. Noen må styre sjappa. Anonymkode: 7450a...ef8
Problemløseren Skrevet 5. juni 2021 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2021 Athena79 skrev (18 timer siden): Kommer jo helt an på funksjonshemmingen, og hvorfor skulle ikke damer jobbe i et flyttebyrå? Styrke
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Jeg bygde scener i flere år, vi var omtrent 30-40 prosent kvinner i den jobben, og her løftes det og bæres det ganske heavy greier. Og mange av kvinnene var sterkere enn mange av mannfolka, så det går ikke så mye på kjønn til syvende og sist. Anonymkode: 29582...ed1 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Problemløseren skrev (1 time siden): Styrke Det finnes damer som er sterke nok til den jobben
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 Athena79 skrev (4 timer siden): Det finnes damer som er sterke nok til den jobben Og mange menn er pinglete... Anonymkode: b2ab3...ca3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #11 Skrevet 5. juni 2021 Har ingen rapportert denne profilen enda altså? Utrolig. Anonymkode: b842a...c39 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 Problemløseren skrev (På 4.6.2021 den 23.12): Det finnes mange jobber hvor menn er overlegne og hvor det ville vært idoti å ikke ansatt en sterk fysisk mann. Damer har også mer sykefravær Mener noen at damer eller funksjonshemmede kan jobbe i flyttebyrå? lol! ukas beste innlegg Anonymkode: e9dad...06f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 Problemløseren skrev (På 4.6.2021 den 23.12): Det finnes mange jobber hvor menn er overlegne og hvor det ville vært idoti å ikke ansatt en sterk fysisk mann. Damer har også mer sykefravær Mener noen at damer eller funksjonshemmede kan jobbe i flyttebyrå? Hvorfor i alle dager har du kalt deg selv "problemløseren"? Du ser jo tydeligvis mest problemer og minst løsninger. Anonymkode: 083cd...bca 2
Problemløseren Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 4.6.2021 den 23.16): Jeg kjenner to kvinner som begge driver flyttebyråer... Anonymkode: 19604...515 Jeg snakker om de som bærer kjøleskap opp trapper og lignende arbeid som krever sterkere fysisk styrke, gode sosiale evner til å kommunisere og lignende. Jeg snakker om de som fysisk bærer. Ikke de som sitter på rompa
Muskath Skrevet 7. juni 2021 #15 Skrevet 7. juni 2021 (endret) De fleste bruker traller når de frakter kjøleskap o.l. opp eller ned trapper. Endret 7. juni 2021 av Muskath
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #16 Skrevet 7. juni 2021 Svigerforeldrene mine driver et flyttebyrå, og i studietiden jobbet jeg der en del. Jentene/damene som jobbet der var stort sett mer gjennomtrent og løftet riktigere og hadde færre skader og sykemeldinger pga vond rygg osv enn gutta/mennene som jobbet der. Det var mange gutter som søkte sommerjobb og annen jobb der som ikke var like bevisste på teknikk og være sterk i kjernemuskulaturen, de trodde at sterke armer var det eneste som behøvdes.. Vi bruker mye sæler, traller osv, så det går lenge mellom hver gang det er behov for "verdens sterkeste mann". Men det er klart, et flygel som skal inn i et 150 år gammelt hus som ikke er moderne tilrettelagt, da velges det ut med omhu hvem som får oppdraget. Men da var det like ofte de godt voksne mennene som ble valgt bort. Jeg hadde en kollega som var døv, han var en veldig flink flyttemann, og vi lærte oss fort hvordan vi kommuniserte med hverandre i situasjoner der vi ikke kunne bruke hendene eller ikke så ansiktene til hverandre. Det gikk helt fint. Anonymkode: 74d26...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå