Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp sett første episode, og dette er nok noe jeg kommer til å følge med på videre! :)

Hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møl er et godt ord ...

Absolutt lavmål vil jeg si .. det blir opplagt med denne ene episoden for min del.

Skrevet

Har sett den tidligere og synes det er en bra serie.

Skrevet

Skuffet jeg.... skulle liksom like dette, fordi jeg liker Lost? dummeste jeg har hørt... Dårlig skuespill fra Pullmann ogå, han som jeg hadde sånn sansen for før...

Skrevet

Syns den var skikkelig kul, jeg. Men så hr jeg også smaken for sånne mystisk, fikasjonistisk filmer :)

Skrevet

Synes serien virker kjempespennende, gleder meg til fortsettelsen. Skal følge med alle episodene det er sikkert. Litt sånn interessant å se det overnaturlige i den settingen, med religion og profetier. Kanskje er det slik at det skjer ulike ting rundt oss hele tiden uten at vi legger merke til det lenger. Kanskje er det derfor all religion har oppstådd, fordi mennesker søker forklaringer på uforklarlige hendelser. Tidligere var kunnskapen mer primitiv om mangt, men selv nå som vitenskapen er kommet så langt så skjer uforklarlige hendelser... men nå søkes forklaringer andre steder enn i f.eks kristendommen, hmmm, spennende serie iallefall, må se mer.

Skrevet

Serien var veldig amerikansk. Veldig glatt hollywood aktig, men bra. Skal ikke nekte for det. Og jeg kommer definitvit til å følge med videre. Gjett om. Glede meg til å se fortsettelsen. Men er enig med deg over som skrev at du ikke skjønte hvorfor du skulle like denne når du likte lost. Javel, begge er litt overnaturlige, men på to helt forskjellige måter. Liker begge to jeg, men å sammenligne de.... nei.

Skrevet

Såg på serien i går også, men kommer liksom ikke "inn" i serien på samme måte som i feks Lost. Føler ikke at vi kommer så dypt inn i karakterene og handlingen....

Skrevet

Jeg syns også den var spennende. Mye religionshistorie og teologi der :)

Skrevet

Jeg er enig med deg som sier at det ikke er så lett å komme inn i den. Den er litt overfladisk. Og ja, det er mye religionshistorie og teologi i den, men det er ikke alt som er helt rett, og det er endel ting de tolker litt rart. Men men. Den er jo laget for å være underholdene, og den er amerikansk, så hva annet kan man forvente. Men jeg skal se den, for det er spennende å se hvordan den utvikler seg.

Skrevet

He, he! Når man ser på slike serier må man jo alltid ha "dette er amerikansk"-brillene på, men med dem på så er dette likevel bruktbart.

Skrevet

Jeg så litt i går, men likte det ikke i det hele tatt. Får nok heller vente på at Lost kommer tilbake.

Skrevet

Fatter ikke hva dere som sier at "det er jo amerikansk" snakker om, hvis det er noen som kan lage god tv så er det amerikanere. Geez

Skrevet
Fatter ikke hva dere som sier at "det er jo amerikansk" snakker om, hvis det er noen som kan lage god tv så er det amerikanere. Geez

Vel, underholdende er jo amerikansk tv, men det er forholder seg til verden på en amerikansk måte og det er ikke alltid sånn vi opplever tin gher i landet, ikke sant?

For eksempel elsker jeg Nanny, men jeg vet da godt at ingen i nærheten av min verden har det sånn - men god underholdning er det like fullt.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Har sett den tidligere og liker den godt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har sett hele serien, men syntes slutten var utrolig dum. Sikkert fordi de planlegger en season 2 en eller annen gang.

Skrevet

Helt ok. Lost er kjekkere. De klipper og limer litt mye av Bibel sitat som ikke alltid bør sees i en og samme sammenheng. Ja, ja. Sikkert ikke så mange som legger merke til det uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...