AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Han forlot meg.. Helt uten forklaring, han bare var borte, og jeg så at han hadde en ny via facebook. Det er gått 3 år, jeg er ikke over det enda. Hvordan skal det gå med meg? Jeg finner meg aldri en ny før jeg klarer å glemme exen min. Noen andre her i lik situasjon som meg? Anonymkode: 28b23...e5f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Ja. Det tok meg 5 år.. Hold ut! Anonymkode: 878e0...5d9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Vel, hva skal du med en mann som ikke vil ha deg? ikke noe å gråte over. Du trenger ikke glemme, du tar vare på de fine minnene, og ser på det som et kapittel i din bok som er avsluttet. Ikke noe varer evig, og man kan være glad for den stunden man kunne tilbringe med den personen man likte. Anonymkode: 1633d...05c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Tror kanskje du trenger litt hjelp for å finne ut om du bare trenger lang tid, eller om du sitter fast i sorgen. Kanskje en liten prat med psykolog vil hjelpe å sortere tankene? Ofte er det de tingene som vi ville skulle skje, eller iden om forholdet og kun de gode tingene som sitter igjen. Og for deg så ble slutten så brå, ingen avsluttning og da tar det tid. Vært gjennom det selv Anonymkode: 30c82...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå