AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Fra en ferie eller koselig helg? Anonymkode: 7d73b...5c7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Nei, sjelden. Var mange som tok bilde og tagget oss da vi gifta oss da. Kunne gjerne vært det foruten, men var jo bare i beste mening Anonymkode: 039d2...773
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Nei. Står ikke «i et forhold» engang. Bruker kun some fordi jeg må gjennom jobben min, og legger så og si aldri ut noe som helst. Hvertfall ikke private bilder. Det eneste jeg noen ganger kan bruke er Snapchat, men det er ikke så ofte. Tar masse bilder og sånt da, men jeg beholder de selv. Anonymkode: 68f00...c26 6
Wenda Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Kommer an på hva slags type bilder du mener. Vi legger aldri ut noe sammen, han legger ut ytterst sjeldent bilder av noe som helst. Jeg kan finne på å dele noen bilder av steder/ting, men aldri selfies eller noe sånt
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Nei. Han er veldig privat og legger ikke ut bilder av seg med andre folk. Jeg synes det er litt sært, men respekterer at han opplever det sånn. Så jeg tagger ham ikke i noe eller legger ut bilder av oss. Anonymkode: 88925...b7b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Nei. Vi har lagt ut ett bilde sammen hver gang vi har fått barn. Men det er det. Anonymkode: 8d7b9...cb1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 Ja, vi har begge hverandre som profilbilder. Og at det står i et forhold med .. Utenom det legger vi ikke ut så mye. Kanskje et bildet nå og da fra feks. 17. mai, jul, eller hvis det er noe spesielt😊 Anonymkode: 1d3aa...7dd 2
Gjest Laffatus Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Nei har ikke facebook og instagram Endret 4. juni 2021 av Laffatus
powerpuffen Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 Sjeldent. Det hender at vi gjør det inni mellom, men ofte går det måneder eller år mellom hver gang. Er stort sett jeg som gjør det da. Samboer er ikke så aktiv på sosiale medier.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 Vi legger ut bilde av oss sammen kanskje en gang i året. Jeg legger ut bilder av ungene noen få ganger i året, på bursdager og jul, men han gjør ikke det. Anonymkode: 9219b...fb8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Dere som aldri gjør det, vet alle hans/ dine venner om forholdet? Snakker om dere som ikke bor sammen, men har vært sammen noen år. Anonymkode: 7d73b...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere som aldri gjør det, vet alle hans/ dine venner om forholdet? Snakker om dere som ikke bor sammen, men har vært sammen noen år. Anonymkode: 7d73b...5c7 Min søster sin kjæreste la aldri ut noe på sosiale medier, men det er fordi han aldri er aktiv der. Han er en ordentlig familiemann, rolig. er stolt av dama, og alle familier, bekjente og venner vet om dem. Derimot hvis han hadde hatt sosiale medier, tenker jeg det å legge ut fine bilder (av og til) er bra. Det bekrefter forholdet, at man ikke skjuler partneren. Noen er jo mer opptatt av sosiale medier enn andre, kanskje særlig de unge. isåfall er det kanskje tillitsskapende og kjærlig å legge ut bilder, både for minnene sin del, men også for å vise andre at man har det bra😊Selv om er bildet ikke alltid viser sannheten, kan det jo hjelpe litt. Jeg regner med du har en kjæreste som ikke vil legge ut bilder av dere, du har kanskje litt lyst til det? Og du lurer derfor på dette. Anonymkode: 1d3aa...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dere som aldri gjør det, vet alle hans/ dine venner om forholdet? Snakker om dere som ikke bor sammen, men har vært sammen noen år. Anonymkode: 7d73b...5c7 Ja, de vet det. Vet om flere andre par som ikke la ut noe før bryllupet. Anonymkode: 88925...b7b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 Vel min kjæreste legger stadig ut. Aldri noe fra våre turer. Dette får meg til å ta litt avstand. Jeg har lagt ut fra ferier uten bilde, men tagget han. Han sletter det. Anonymkode: 7d73b...5c7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vel min kjæreste legger stadig ut. Aldri noe fra våre turer. Dette får meg til å ta litt avstand. Jeg har lagt ut fra ferier uten bilde, men tagget han. Han sletter det. Anonymkode: 7d73b...5c7 Hvis jeg forstod deg rett nå, så er han aktiv på sosiale medier, han legger stadig ut bilder av seg selv, eller av andre ting, men aldri bilder hvor du er med? Og når du har forsøkt å tagge han i noe så sletter han det. Dette høres jo veldig rart ut. Anonymkode: 1d3aa...7dd 7
skreppamedleppa Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Dere som aldri gjør det, vet alle hans/ dine venner om forholdet? Snakker om dere som ikke bor sammen, men har vært sammen noen år. Anonymkode: 7d73b...5c7 For min del Ja selvfølgelig, livet leves da virkelig ikke på some. Til spm i hi: Det er sjeldent, veldig sjeldent og når det gjøres så er vi ganske respektfull mot hverandre, altså vi spør hverandre om det er greit at det bildet blir lagt ut men det tagges aldri. Synes dette er helt greit. Noen har et veldig slakk holdning til some der alt skal legges ut, og det spiller liten rolle av situasjonen eller å spørre om tillatelse, en bare popper ut med alt. Dette gjelder ikke bare i et kjæresteforhold men generelt. Nettvett betyr ikke så mye for mange i dag synes jeg..
TulleJenny Skrevet 4. juni 2021 #17 Skrevet 4. juni 2021 Vi har vært sammen i 9 år. Legger avogtil stories eller et bilde på insta. Sender mye snaps da til venner og familie når vi tuller og fjaser 😊
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #18 Skrevet 5. juni 2021 Alle vet jeg og typen min er sammen ...leeenge (7 år), men vi legger aldri ut noe, sender bare til enkelte over snap og messenger om vi har gjort noe gøy. Han er litt aktiv på SoMe, og jeg er også det. Hadde typen min tagga meg så hadde jeg ikke fjerna taggen men syntes det er koselig! Høres veldig mistenkelig at han fjernet taggen fra noe du la ut. Anonymkode: 7b895...8b4 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #19 Skrevet 5. juni 2021 Vi er aktive på SoMe, men kun til nærmeste venner og familie. Jeg liker ikke å bli tagget så jeg sletter om han tagger meg. Mest fordi jeg har kolleger på SoMe og vil ikke vise dem den private delen av meg. Anonymkode: 45489...533
Trolltunge Skrevet 5. juni 2021 #20 Skrevet 5. juni 2021 Ja. De fleste av både mine og hans innlegg er nok av ting vi gjør sammen. Vi gjør vel egentlig det meste som er verdt å dele sammen. 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå