AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Han tåler ikke å bli tatt bilder av. Er dette normalt? Ingen andre får heller lov til å ta bilder av han. Sist gang jeg tok bilde av han tok han å kastet meg opp etter veggen og ble en helt annen person. Plutselig slapp han meg å sa unnskyld til meg, han vet ikke hva som gikk av han. Siden det har jeg ikke turt å ta bilder av han. Dette har jeg tenkt på siden det skjedde. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 3b341...2d1
Lipyros Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Løp?? Han kastet deg opp etter veggen og det er vold. Hvorfor han reagerer på bilder vet kun han. Kanskje fordi han har dårlige opplevelser fra barndommen? Kanskje fordi han skjuler noe? Men uansett er det helt uakseptabelt og noe jeg frykter kommer til å gjenta seg 10
Nooni Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Aner ikke, men jeg ville definitivt startet med å google. Mulig han ikke ønsker å bli gjenkjent. Endret 4. juni 2021 av Nooni 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Da hadde jeg tenkt at dette fikk bli en ex. Anonymkode: 29203...1ac 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Kanskje han er hovedrollen i en tv-serie hvor han lever under skjult identitet og ikke må bli oppdaga? Anonymkode: 3bd2e...37b 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Er nok en grunn......... Anonymkode: e058c...d70
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 Han har kone og barn. Vil jo ikke at de skal komme over bilder av ham på nett plutselig. Anonymkode: dbd70...da6 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 Så ikke ta noe forbanna bilde Anonymkode: f7a5d...58d 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 Her bør begge dumpe. Han bør dumpe deg fordi du åpenbart ikke respekterer ham og du bør dumpe ham fordi han er voldelig. Anonymkode: 465a3...fa1 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 Kanskje han har dårlig selvtillit? Har noen venner selv som skal legge ut alt av situasjoner både når man er pyntet og stygg på snap og insta og kan ikke si det frister noe å bli tatt bilde av heller akkurat.. og når andre da tar bilde tenker jeg ofte om de gjør det samme og legger det ut, jævlig irriterende Anonymkode: 38465...06c 1
solmåneogstjerner Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Han er voldelig mot deg. Det er aldri greit, uansett. Men (og det er ikke noen unnskyldning for volden): men hvorfor i alle dager driver du og tar bilder av ham uten tillatelse, spesielt når du vet at han ikke liker det? Jeg hadde også blitt sint. Men selvsagt ikke bedrevet vold likevel. Tror det er best at dere skiller lag. 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 Wow her var det mange dumme svar 🙈 Jeg er som typen din, blir helt fra meg og noen tar bilde av meg. Hvorfor? Fordi det trigger en traume. Jeg ble filmet mens jeg var full og jeg ble voldtatt. I ettertid, om noen prøver ta bilde eller filme meg, så utløses det en frykt inni meg og jeg føler jeg ikke har kontroll. Det å føle man ikke har kontroll kan få en til å gjøre ganske drastiske greier Jeg råder deg til å ta en prat med typen. Spør hva han føler når noen tar bilde, og om det ligger noe mer bak. Si du ønsker forstå hvorfor det blir slik i en egentlig så vanlig situasjon. Anonymkode: edf1f...c35 9
Realverdien Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 Helt naturlig å reagere på å bli tatt bilde av. Du bør respektere ham.
Realverdien Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 solmåneogstjerner skrev (20 minutter siden): Han er voldelig mot deg. Det er aldri greit, uansett. Men (og det er ikke noen unnskyldning for volden): men hvorfor i alle dager driver du og tar bilder av ham uten tillatelse, spesielt når du vet at han ikke liker det? Jeg hadde også blitt sint. Men selvsagt ikke bedrevet vold likevel. Tror det er best at dere skiller lag. Vold og vold, fru blom. Kastet oppetter veggen kan bety alt fra en nasty bodyslam Henrik Thodesen girlfriend abuser style, eller det kan bety at han konfronterte henne og ble sint og hun stod opp mot veggen. 1
solmåneogstjerner Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 Realverdien skrev (1 minutt siden): Vold og vold, fru blom. Kastet oppetter veggen kan bety alt fra en nasty bodyslam Henrik Thodesen girlfriend abuser style, eller det kan bety at han konfronterte henne og ble sint og hun stod opp mot veggen. Mesteparten av dette skjønte jeg ingenting av. Å bli kastet oppetter veggen anser jeg som vold. 5
Realverdien Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå): Mesteparten av dette skjønte jeg ingenting av. Å bli kastet oppetter veggen anser jeg som vold. Jeg også. Men er mange forskjellige betydninger. Tviler for at han løftet henne fra bakken og kasta'a. Så...
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #17 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han tåler ikke å bli tatt bilder av. Er dette normalt? Ingen andre får heller lov til å ta bilder av han. Sist gang jeg tok bilde av han tok han å kastet meg opp etter veggen og ble en helt annen person. Plutselig slapp han meg å sa unnskyld til meg, han vet ikke hva som gikk av han. Siden det har jeg ikke turt å ta bilder av han. Dette har jeg tenkt på siden det skjedde. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 3b341...2d1 Vold er selvfølgelig ikke greit og det har andre i tråden påpekt og dekket, og det er også andre som har spurt hvorfor du tar bilder av ham når han tydelig ikke vil. Jeg ser derfor ingen grunn til å gjenta det de allerede har skrevet. Jeg vil derimot spørre deg om noe annet. Det jeg har uthevet i teksten din: er det frykten som stopper deg fra å fortsette å ta bilder av ham? Respekterer du ikke de grensene han tydelig setter og som du helt klart har visst om? Hvorfor ikke? Synes du det er gøy å bryte andres grenser? Er det gøy når de blir redde (helt til du har pusha de så langt at reaksjonen deres skremmer deg)? Anonymkode: 3a427...c46 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #18 Skrevet 5. juni 2021 Høres ut som en unormal voldaom reakson: varselflagg! Når det e sagt så liker jeg ikke åblitatt bilder av selv, og kjenner jegblirganske irritert når jeg er sammen med folk som plutselig drar opp mobilen og begynner å knipse bilder av meg, gjerne midt i en samtale, helt i sin egen sosiale-medier-verden. Synes det er frek og uhøflig. Anonymkode: 2a721...a74 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #19 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han tåler ikke å bli tatt bilder av. Er dette normalt? Ingen andre får heller lov til å ta bilder av han. Sist gang jeg tok bilde av han tok han å kastet meg opp etter veggen og ble en helt annen person. Plutselig slapp han meg å sa unnskyld til meg, han vet ikke hva som gikk av han. Siden det har jeg ikke turt å ta bilder av han. Dette har jeg tenkt på siden det skjedde. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 3b341...2d1 Jeg ville ikke reagert på at han ikke liker å bli tatt bilder av, finnes en god som hater det. Men det som er ET RØDT FLAGG er reaksjonen hans! Etterpå liksom. greit bli sur og snurt, men ikke slik han driver med! Anonymkode: 739d5...e49 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #20 Skrevet 5. juni 2021 SafetyDance101 skrev (4 timer siden): Han har sikkert liten kjepp, små baller eller er homo. Dump driten. Så klart mr smarting kommer med denne shamingen av homoer...bravo, applaus for dagens idiotiske kommentar Anonymkode: 739d5...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå